Основні процедури та їх вартість: аналітичний огляд аюрведических послуг України
1955

Основні процедури та їх вартість: аналітичний огляд аюрведических послуг України

Аюрведичні послуги - перспективний ринок в нашій країні. Згідно з опитуваннями, народної та нетрадиційної медицини довіряють близько 40-60% населення. Подібні послуги можуть дозволити собі споживачі з середнім і високим рівнем доходів.

Аюрведичні процедури використовуються при ряді захворювань, до яких відносяться судинні розлади, хвороби серця, печінки, травної системи, опорно-рухового апарату, шкіри, гінекологічні захворювання і т.д. Крім того, вони можуть бути корисні особам, які займаються напруженою розумовою і фізичною працею.

Аюрведичні центри в Україні надають різноманітний перелік послуг, в який, крім стандартного набору, входять також косметичні процедури, голковколювання, різні види масажу.

З метою аналізу цін на ринку аюрведических послуг нашої країни були обрані деякі пропоновані процедури, а саме:

• первинна консультація у лікаря;
• масаж аюрведичний в чотири руки;
• масляні аюрведичні процедури;
• панчакарма.

В ході вивчення даного питання було встановлено, що ціни на аюрведические послуги залежать від часу їх проведення, а також від включення пульсодіагностіка в процедуру консультації. Крім того, вартість залежить від ряду інших факторів, які можна розділити на зовнішні і внутрішні.

До переліку внутрішніх факторів входять:

• матеріальні витрати - витрати на придбання необхідних матеріалів;
• оплата праці - чим вище рівень кваліфікації фахівця, тим дорожче будуть його послуги;
• адміністративні витрати - витрати на надання аюрведических послуг залежать від цін на комунальні послуги, вартості оренди приміщення, закупівлі обладнання і т.д;
• реклама і маркетинг - проведення маркетингових досліджень ринку, які передбачають глибоке вивчення конкурентного середовища, підвищення іміджу та впізнаваності бренду, який надає аюрведические послуги;
• унікальність - рідкісні для даного ринку послуги відрізняються підвищеною вартістю.

До зовнішніх факторів формування вартості відносяться умови, на які аюрведические центри не можуть вплинути. До даної категорії можна віднести рівень інфляції, законодавче регулювання, рівень доходів населення, конкуренцію на ринку, а також обсяг попиту і процес ціноутворення. Так, занадто низький рівень цін споживач може розцінити як сигнал про низьку якість пропонованих послуг, а надто висока вартість, в свою чергу, може відлякати споживачів.

Джерело: Pro-Consulting
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами