Пшик-пшик: огляд українського ринку аерозольних балонів
4001

Пшик-пшик: огляд українського ринку аерозольних балонів

Історія розвитку аерозолю сучасного типу бере початок ще з середини 20-го століття. Аерозольні балони швидко увійшли в ужиток звичайних громадян, і стали звичною формою випуску багатьох видів споживчої продукції - дезодорантів, освіжувачів, продуктів побутової хімії, їх використовують в будівництві і декорі приміщень.

Щорічно в світі проводиться близько 15 млрд. одиниць аерозолів. Ринок Європи займає велику частку, з об'ємом 5,7 млрд. од., На другому місці США - 3,7 млрд. од., Третє місце займає Китай, із загальним обсягом випуску 2,0 млрд. У Європі на частку топ-3 країн, Великобританію, Німеччину і Францію, припадає понад 60% із загальної структури випуску.

Сегменти засобів по догляду за собою і побутової хімії займають більшу частину в загальній структурі виробництва аерозольної продукції в Європі.

В Україні випускають балони з білої жерсті і моноблочні балони з алюмінію.
Балони з білої жерсті складаються з корпусу циліндричної форми з металевого листа, всередині корпус покритий захисним шаром для мінімізації контакту внутрішнього наповнення з металом. Для додання жорсткості конструкції використовують дно ввігнутої форми. Сама верхня частина балона - купол з горловиною і отвором для клапана.

Моноблочні балони з алюмінію відрізняються простотою виготовлення і можливістю надавати виробу різну форму. У світі попит на алюмінієві балони зростає, в 2016 році приріст до показника 2015 року склав 3%. У більшій частині зростання відмічене на ринках Азії, в категорії продуктів по догляду за собою - дезодоранти, засоби для волосся і гоління.

Перевагами використання металевих аерозольних балонів є: мала вага і безпеку в порівнянні зі склом, захист від світла і вологи, герметичність, зручність зберігання і транспортування, економність витрат.

Аерозолі українського виробництва на зовнішніх ринках майже не представлені, тому що випуск даної продукції в країні незначний, у порівнянні зі світовим.
На ринку діє фактично один виробник балонів. За 9 місяців 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року було відзначено зростання виробництва в натуральному і грошовому вираженні, на 7,9% і 21,7% відповідно.

На український ринок балонної продукції впливає динаміка виробництва товарів в аерозольній упаковці на ринках-споживачах. Значний тиск на ринок надає те, що більшу частину продукції в аерозолях імпортують вже в готовому вигляді, отже, попит на балони знижується.

З основних чинників впливу на ринок балонів України можна виділити наступні:
- тенденції на ринку сировинної бази. Ціни жерсті та алюмінію впливають на формування собівартості виробництва балонів;
- розвиток нових форм продукції. Наприклад, поява на ринку кулькових дезодорантів знизило попит на дезодоранти в аерозольній упаковці;
- вплив екологічної політики. З кожним роком обмежується використання шкідливих хімічних речовин, які негативно позначаються на навколишньому середовищу.

Частка імпортної продукції на ринку аерозольних балонів України займає до 6%, все інше - продукція вітчизняного виробництва. Найбільше балонів використовує лакофарбова промисловість, понад 70%.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами