Дата підготовки: | Листопад 2017 року |
Кількість сторінок: | 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Таблиць: | 24 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Експертами аналітичної компанії Pro-Consulting в листопаді 2017 року було проведено дослідження ринку балонів України. В даному звіті було проведено аналіз основних тенденцій ринку балонів, визначено специфіку, проблеми і фактори впливу на ринок.
Балон є складовою частиною аерозольної упаковки, яку широко використовують у виробництві засобів по догляду за собою, побутової хімії, виробництві продукції автомобільної / промислової хімії, харчової, в фармацевтиці, і випуск фарб. На ринках Європи найчастіше балони використовують в перших двох секторах.
Через низьке внутрішнє виробництво аерозольних балонів, Україна займає незначне місце на світовій арені.
Для виробництва аерозольної продукції використовують жерстяну і алюмінієву сировину, також скло і пластмасу.
В основному на формування ринку впливає динаміка виробництва споживчої продукції, яка випускається в аерозольній упаковці. При наявності на ринку продукції імпортного виробництва, представленої в балонах, на внутрішньому ринку знижується попит на самі балони. Також, динаміка виробництва, зміна цін на сировину і поставок впливають на випуск готових балонів. На розвиток галузі в світі також впливає екологічна політика країн і зміни форм випуску продукції (упаковки).
Виробництвом балонів в Україні займається фактично одне підприємство. За 9 місяців 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року було відзначено зростання виробництва в натуральному і грошовому вираженні, на 7,9% і 21,7% відповідно.
Інші підприємства, які використовують балони, є імпортерами, велика частина з яких знаходяться в Харкові. За 9 місяців 2017 року Україна імпортувала понад 9,7 млн. шт. балонів. У порівнянні з показником попереднього року імпорт зріс більш ніж на 40%. Зростання відбулося за рахунок активізації основних операторів ринку продукції в балонах, які збільшили закупівлі балонів для власного використання.
1. Загальна характеристика ринку балонів
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку балонів в 2013-2015 рр. (Історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій споживчих ринків (в цілому з зазначенням особливостей за окремими напрямами)
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Розрахунок ємності ринку балонів в 2016-9 міс. 2017 рр.
1.3.2. Ємність споживчих ринків в 2016-9 міс. 2017 рр. (в розрізі основних товарних груп)
1.3.3. Аналітична модель розрахунку потенційного обсягу ринку балонів (на підставі ємності споживчих ринків, попит на продукцію в балонах)
1.4. Сегментація і структурування ринку (за походженням продукції, галузями використання - оцінка)
2. Державне регулювання ринку (податки, ввізні мита, особливості регулювання виробництва)
3. Виробництво на ринку балонів
3.1. Динаміка виробництва балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр. в натуральному значенні
3.2. Динаміка виробництва балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр. в грошових показниках
4. Основні оператори ринку
4.1. Перелік і опис найбільших операторів ринку балонів (виробники та імпортери)
4.2. Сегментація і структурування основних операторів (по регіонам, галузям, асортименту продукції)
4.3. Фінансові показники основних гравців ринку (виручка, прибуток, рентабельність) в 2016 р.
4.4. Частки ринку основних операторів балонів (виробники і імпортери балонів)
4.5. Ступінь конкуренції і ризики
5. Зовнішня торгівля на ринку балонів
5.1. Експорт балонів в 2016-9 міс. 2017 рр. (обсяг, динаміка, структура, географія, основні експортери)
5.2. Імпорт балонів в 2016-9 міс. 2017 рр. (обсяг, динаміка, структура, географія, основні імпортери)
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Аналіз споживачів балонів (В2В), сегментація і структурування споживання
6.2. Перелік найбільших компаній в споживчих сегментах, що займаються виробництвом продукції з балонів (потенційні споживачі)
7. Поточні середні ціни на балони (середні ціни виробників, імпортні та експортні ціни, оптові ціни - за наявністю інформації)
8. Канали збуту продукції на ринку (перелік і опис каналів)
9. Висновки і рекомендації.
9.1. Висновки про поточний розвиток ринку балонів в Україні
9.2. Прогнозні тенденції та прогнозні показники ринку балонів в Україні в 2017-2019 рр.
9.3. Рекомендації щодо виходу на ринок (виділення ринкової ніші)
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
10.2. PEST - аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Ризики і бар'єри виходу на ринок
1. Ціновий сегмент товарів в балонної упаковці, грн за од. тов.
2. Показники місткості ринку жерстяних аерозольних балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр.
3. Ємність споживчих ринків в 2016-9 міс. 2017 рр. (в розрізі основних товарних груп), в натуральному вираженні, тис. тон
4. Аналітична модель розрахунку потенційного обсягу ринку балонів в Україні
5. Необхідні процедури для проходження митного контролю при імпорті балонної продукції
6. Опис найбільших операторів ринку балонів
7. Регіональна сегментація основних операторів ринку в Україні
8. Сегментація основних імпортерів в Україні за галузями
9. Параметри аерозольної упаковки ТОВ «Фавор»
10. Фінансові показники основних гравців ринку балонної продукції за 2016 рік
11. Оцінка конкурентного середовища на ринку балонної продукції України
12. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку балонної продукції України
13. Показники експорту балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр.
14. Експортери аерозольних балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр.
15. Показники імпорту балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр.
16. Імпортери аерозольних балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр.
17. Структурування споживачів (в розрізі товарних груп) балонної продукції
18. Особливості вибору балонної продукції
19. Найбільші компанії, що займаються виробництвом споживчої продукції по сегментах
20. Поточні ціни виробників балонів в Україні
21. Імпортні та експортні ціни балонів в Україні в січні-вересні 2017 року
22. SWOT- аналіз ринкового спрямування
23. Оцінка ступеня впливу факторів зовнішнього середовища на ринок балонної продукції (PEST-аналіз)
24. Ранжування факторів щодо ваги важливості і опис їх впливу на ринок
1. Розподіл виробництва аерозольної продукції в Європі
2. Динаміка зміни ринку будівельних послуг в Україні, млрд грн
3. Динаміка зміни середнього доходу в Україні, грн
4. Сегментація ринку аерозольних балонів в Україні за походженням в 2016-9 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні,%
5. Сегментація ринку аерозольних балонів в Україні за сферою споживання в 2016 р., в натуральному вираженні,%
6. Виробництво балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні, млн шт.
7. Виробництво балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр., в грошовому вираженні, млн грн
8. Частки ринку основних імпортерів жерстяних аерозольних балонів в 2016-9 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні
9. Структура експорту аерозольних балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні
10. Географічна структура експорту аерозольних балонів в Україні
11. Географічна структура експорту жерстяних аерозольних балонів в Україні
12. Структура імпорту аерозольних балонів в Україні в 2016-9 міс. 2017 рр., в натуральному вираженні
13. Географічна структура імпорту аерозольних балонів в Україні
14. Географічна структура імпорту жерстяних аерозольних балонів в Україні
15. Сегментація основних споживачів за цільовим призначенням продукції в 2016 році,%
16. Структура часток споживчої продукції з використанням балонів,%
17. Структура каналів збуту балонної продукції в Україні
18. Прогноз ємності ринку жерстяних аерозольних балонів в Україні в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні