Дата підготовки: | Лютий 2023 року |
Кількість сторінок: | 15, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку балонів, вогнегасників та піноутворювачів в Україні за 2021-2022 роки. У результаті дослідження було розраховано обсяг ринку, наведено його структуру за видами та частку виробників. Проаналізовано зовнішньо-економічну торгівлю, наведено його динаміку та основних гравців, географію та сегментування за видами.
Загальна кількість виробництва за 2022 рік знизилася на 79% порівняно з 2021 роком. Найбільше за 2022 рік на ринку вироблено вогнегасників як у натуральному, так і у вартісному вираженні.
Імпорт металевих газових балонів та піноутворювачів зріс у 2022 році порівняно з попереднім періодом. У структурі імпортованих товарів переважали металеві газові балони. Найбільше поставок імпортованої продукції задекларовано з Туреччини, Польщі, Китаю, Молдови та росії.
Найбільше вогнегасників імпортовано з Китаю. Серед металевих газових балонів лідерами є Туреччина та Польща. Серед піноутворювачів лідером з імпорту в Україну у 2022 році є Бельгія, і яка була на другому місці у 2021 році.
Експорт вогнегасників та піноутворювачів у 2022 році зменшився порівняно з попереднім роком. Найбільшу частку серед експортованих товарів у 2022 році займають металеві газові балони.
Країни-лідери поставок експорту різних виробів відрізняються. Переважно це країни, що межують з Україною, та деякі країни на материку. Найбільше вогнегасників у 2022 р експортовано в Казахстан. Серед експортерів металевих газових балонів лідерами є Молдова та Польща. Серед піноутворювачів лідером експорту з України за звітною інформацією у 2021 році є Угорщина.
1. Ємність ринку (споживання) у натуральних та грошових показниках
2. Аналіз виробництва
2.1. Обсяг виробництва на ринку в натуральних та грошових показниках
2.2. Структура за видами (оцінка)
2.3. Частка виробників
3. Імпорт продукції
3.1. Динаміка імпорту в натуральних та грошових показниках
3.2. Структура постачання за видами
3.3. Географія поставок
3.4. Частки імпортерів
4. Експорт продукції
4.1. Динаміка експорту в натуральних та грошових показниках
4.2. Структура постачання за видами
4.3. Географія поставок
4.4. Частки експортерів
1. Ємність ринку у натуральному виражені у 2021-2022 рр., тон
2. Ємність ринку у вартісному виражені у 2021-2022 рр., тис дол
3. Обсяг виробництва на ринку в натуральному вираженні, 2022 рік, тон
1. Обсяг виробництва на ринку у вартісному вираженні, 2022 р., тис дол США
2. Структура виробництва за видами продукції, 2021-2022 рр., %
3. Основні виробники, 2021-2022 рр., %
4. Динаміка імпорту продукції у натуральних показниках за 2021-2022 рр., тон
5. Динаміка імпорту продукції у вартісних показниках, 2022 рік, тис. дол.
6. Структура імпорту за видами продукції за 2021-2022 рр., %
7. Географія імпорту, 2021-2022 рр., %
8. Основні імпортери, 2022 р., %
9. Динаміка експорту продукції у натуральному вираженні, 2021-2022 рр., тон
10. Динаміка експорту продукції у вартісному вираженні, 2021-2022 рр., тис дол.
11. Структура постачання експорту за видами продукції, 2021-2022 рр., %
12. Географія експорту, 2021-2022 рр., %
13. Основні експортери, 2022 р., %