Анотація до аналізу ринку:
Аналіз українського ринку балонів, здійснений фахівцями компанії Pro-Consulting, реалізований за такими напрямами: загальна характеристика ринку, аспекти його державного регулювання, дослідження ємності ринку та її компонентів за період 2013–2014 рр. (за поточним році дані представлені за різні періоди), опис операторів ринку із зазначенням їх частки, питання ціноутворення, споживання і рекламування продукції. Важливим елементом підготовленого огляду є оцінка інтенсивності конкуренції. За результатами виконаних розрахунків зроблено висновок про високий рівень як концентрації галузі, так і конкуренції в ній, і побудована конкурентна карта ринку. Для більш детального висвітлення ситуації на ринку представлені відомості щодо виробництва широкого асортименту прокату в Україні, а також дані про ємність ринку зрідженого пропан-бутану, для зберігання і транспортування якого і використовується продукція, що аналізується. Структурування останньої виконано в розрізах технології виготовлення (80% – суцільнометалеві, 20% – металокомпозитні) та призначення (імпортні поставки), в останньому розрізі у 2013 р. 38,4% ринку становили автомобільні балони. Показано, що три підприємства виробляють 82,2% балонів для стисненого та скрапленого газу в Україну, причому всі ці підприємства розташовані на сході України (у Луганській, Донецькій і Харківській областях). Особливу увагу приділено питанням зовнішньоекономічної діяльності, що пояснюється високою часткою імпортної продукції на ринку, а також значною питомою вагою експорту у вітчизняному виробництві. Структурування імпорту виконано за кодами ТНЗЕД. Більш 62% імпорту складають безшовні металеві балони під кодом 73110091. Показано, що імпортоформуючим напрямом для зазначених балонів є турецьке, при цьому надходить продукція відносно недорога (на 16,8% дешевше середньої ціни імпорту), а німецькі поставки в 5,9 раза дорожче середнього показника. Також зазначено, що у зв’язку з катастрофічною ситуацією в основних регіонах виробництва складно характеризувати поточну ситуацію. Поки можна лише зробити висновок про скорочення експорту продукції та, відповідно, її частки у структурі ринку. Розглянуто аспекти споживання, зокрема висвітлені фактори, що впливають на вибір продукції споживачами. Охарактеризовано чотири покоління газобалонного обладнання. Проаналізовано основні канали збуту продукції на ринку. Наведені результати SWOT-аналізу як найбільших операторів ринку, так і ринкового напряму в цілому.
Детальний зміст:
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (історія, проблеми, фактори впливу, особливості та специфіка)
1.2. Аналіз тенденцій ринку в 2013–2014 рр.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2013–2014 рр.
1.4. Структурування та сегментація ринку
1.5. Сировинна база, технологія виробництва
2. Державне регулювання ринку
3. Виробництво та динаміка реалізації продукції
3.1. Динаміка виробництва в натуральних показниках у 2013–2014 рр.
3.2. Динаміка реалізації у вартісних показниках в 2013–2014 рр.
4. Основні оператори ринку
4.1. Опис основних операторів ринку
4.2. Структурування основних операторів ринку (за спеціалізацією, групами, сегментами, у регіональному розрізі тощо)
4.3. Частки ринку основних операторів
4.4. Факторний аналіз динаміки ринкової частки операторів
4.5. Оцінка інтенсивності конкуренції
– Інтенсивність конкуренції на ринку (характер розподілу ринкових часток, розрахунок індексу Херфіндала – Хершмана, Розенблюта)
– Інтенсивність конкуренції, розрахована на підставі оцінки ступеня схожості часток конкурентів
4.6. Побудова конкурентної карти ринку
– Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
– Конкурентна карта ринку
4.7. SWOT-аналіз найбільших операторів ринку
5. Зовнішня торгівля на ринку в 2013–2014 рр.
5.1. Імпорт (обсяги, структура, географія поставок за країнами, ціни, основні імпортери)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Динаміка цін на продукцію в 2013–2014 рр.
6.2. Основні фактори впливу на ціну, структура
6.3. Собівартість виробництва, рентабельність
7. Споживання продукції на ринку
7.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживання
8. Брендинг і реклама
9. Канали збуту продукції на ринку
10. Асортимент продукції, представлений на ринку
11. Висновки та рекомендації. Перспективи розвитку ринку до 2017 р.
12. Інвестиційна привабливість галузі
12.1. SWOT-аналіз ринкового напряму
12.2. Бар’єри та ризики виходу на ринок
Перелік таблиць:
1. Попит на газові балони в розрізі регіонів світу, натуральне вираження, тис. шт.
2. Основні фактори впливу на розвиток ринку балонів для зріджених і стиснених газів України
3. Динаміка обсягу ринку зрідженого пропан-бутану в Україні за 2010 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
4. Помісячна динаміка середніх роздрібних цін на різні види палива в Київській області за 2014 рік, грн / літр
5. Загальний обсяг ринку балонів для зрідженого та стисненого газу (цільовий сегмент) в Україні за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тонн
6. Динаміка виробництва готового прокату чорних металів в Україні за 2010 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
7. Динаміка виробництва плоского прокату в Україні за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
8. Основні параметри і розміри балонів згідно з ДСТУ 3245-95
9. Перелік країн, у яких є діючі преференції щодо мита
10. Умови вільної торгівлі з низкою країн
11. Динаміка виробництва металевих ємностей для стисненого або скрапленого газу (у рамках цільової категорії продукції) в Україні за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тонн
12. Динаміка виробництва металевих ємностей для стисненого або скрапленого газу (у рамках цільової категорії продукції) в Україні за 2013 – 1 кв. 2014 рр., грошове вираження, млн грн
13. Фінансові результати найбільших операторів ринку балонів України за підсумками 2013 р., тис. грн
14. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
15. Обсяг виробництва і частки ринку балонів для стисненого та скрапленого газу, 2013 р.
16. Показники оцінки конкурентного середовища для побудови конкурентної карти ринку
17. Конкурентна карта ринку
18. Конкурентна карта ринку балонів для стисненого та скрапленого газу України в 2013 р.
19. SWOT-аналіз найбільших операторів ринку
20. Динаміка імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодами ТНЗЕД 73110091, 73110013, 73110019) до України за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
21. Основні українські компанії – імпортери металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодом ТНЗЕД 73110091) в Україну за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
22. Деталізація імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодом ТНЗЕД 73110091) в Україну за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
23. Основні українські компанії – імпортери металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодом ТНЗЕД 73110013) в Україну за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
24. Деталізація імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодом ТНЗЕД 73110013) в Україну за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
25. Основні українські компанії – імпортери металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодом ТНЗЕД 73110019) в Україну за підсумками 2013 р., натуральне (тонн) і грошове (тис. грн) вираження
26. Динаміка оптових цін на металеві ємності для стисненого та скрапленого газу у розрізі основних операторів ринку за 2013 – 1 кв. 2014 рр. в Україні, грн / кг
27. Актуальний прайс-лист на автомобільні балони для зрідженого газу ТОВ «Харківський завод промислових технологій» (діє на 01.06.2014 р.)
28. Динаміка середніх цін експорту та імпорту продукції за 2013 – 1 кв. 2014 рр. в Україні, грн / кг
29. Помісячна динаміка цін 3-місячних ф’ючерсів на сталь на LME за 2013–2014 рр., дол. США / тонну
30. Помісячна динаміка цін природного газу, імпортованого в Україну, за 2012 – 4 міс. 2014 рр., дол. США / тис. куб. м (без ПДВ)
31. Динаміка роздрібних тарифів на електроенергію для промислових споживачів в Україні за 2012 – 1 кв. 2014 рр., коп. за кВт·год (без ПДВ)
32. Динаміка середньомісячної заробітної плати працівників промисловості в Україні за 2012 – 5 міс. 2014 рр., грн
33. Розрахунок рентабельності діяльності ключових операторів ринку балонів України за підсумками 2013 р.
34. Класифікація поколінь ГБО
35. Витрата палива різних видів на експлуатацію автомобілів в Україні за підсумками 2013 р., натуральне вираження
36. Фінансові показники найбільших операторів ринку балонів для зрідженого та стисненого газу в Україну за підсумками 2013 р., тис. грн
37. Загальний SWOT-аналіз ринку балонів для зрідженого та стисненого газу України (з погляду нового оператора)
38. Позиція України в рейтингу «Ease of Doing Business» з деталізацією індикаторів (Рейтинг 2014)
39. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку балонів України
40. Оцінка конкурентного середовища на ринку балонів для зрідженого та стисненого газу України
41. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку балонів для зрідженого та стисненого газу України
Перелік графіків і діаграм:
1. Структурування українського ринку балонів для зрідженого та стисненого газу в розрізі походження продукції на підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
2. Структурування імпорту балонів для зрідженого та стисненого газу в розрізі призначення продукції на підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
3. Структурування ринку балонів для зрідженого та стисненого газу станом на 2013 р., натуральне вираження, %
4. Помісячна динаміка виробництва прокату плоского гарячекатаного зі сталі нелегованої, ширина не менше 600 мм, за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
5. Помісячна динаміка виробництва прокату плоского гарячекатаного зі сталі легованої, ширина не менше 600 мм, за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
6. Помісячна динаміка виробництва прокату плоского гарячекатаного зі сталі нелегованої з покриттям, ширина не менше 600 мм, за 2013 – 1 кв. 2014 рр., натуральне вираження, тис. тонн
7. Динаміка виробництва металевих ємностей для стисненого або скрапленого газу в Україну за 2010–2013 рр., натуральне вираження, тонн
8. Географічна концентрація виробників балонів в Україні станом на 2014 р.
9. Структурування виробників балонів в Україні у розрізі їх призначення
10. Частки вітчизняних операторів у загальному обсязі виробництва ємностей для стиснених і зріджених газів в Україні за підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
11. Частки операторів на ринку ємностей для стиснених і зріджених газів в Україні за підсумками 2013 р., натуральне вираження, %
12. Структура імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (згідно з кодами ТНЗЕД 73110091, 73110013, 73110019) до України за підсумками 2013р., натуральне вираження, %
13. Географічна структура імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (код ТНЗЕД 73110091) до України за підсумками 2013 р., натуральне і грошове вираження, %
14. Географічна структура імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (код ТНЗЕД 73110013) до України за підсумками 2013 р., натуральне і грошове вираження, %
15. Географічна структура імпорту металевих ємностей для стисненого та скрапленого газу (код ТНЗЕД 73110019) до України за підсумками 2013 р., натуральне і грошове вираження, %
16. Динаміка цін 3-місячних ф’ючерсів на сталь на LME за 2013–2014 рр., дол. США / тонну
17. Помісячний індекс цін виробників плоского гарячекатаного прокату з нелегованої сталі за 2013 р., до попереднього місяця, %
18. Структура операційних витрат виробників балонів України, %
19. Рейтинг факторів, що впливають на вибір балонів для стисненого та скрапленого газу
20. Структура споживання скрапленого газу (LPG) в країнах ЄС станом на 2013 рік, %
21. Порівняння вартості та пробігу окупності ГБО в березні – квітні 2013–2014 рр.
22. Структура переобладнання парку автомобілів у розрізі приватних і юридичних осіб, яким належить транспортний засіб, за 2013–2014 рр., %
23. Схема традиційних каналів збуту балонів для зріджених і стиснених газів в Україні
24. Прогнозні показники розвитку ринку балонів для зрідженого та стисненого газу (цільовий сегмент) в Україні на 2014-2017 рр., натуральне вираження, тонн
25. Місце України в світовому рейтингу «Ease of Doing Business» за 2010–2014 рр.