1436
Конференція щороку збирає топ-менеджерів торговельних компаній України, провідних експертів і практиків ринку для обговорення найбільш актуальних подій сфери та обміну досвідом в ключі подолання проблем і впровадження інноваційних рішень для підвищення ефективності торгівлі, якості обслуговування клієнтів і, відповідно, доходів бізнесу.
У своєму виступі Серафима Русинович розповіла про ситуацію на ринку роздрібної торгівлі України, давши аналіз структуру та формати роздрібних мереж, обороти рітейлу та фактори, які на них впливають.
«Успіх в торгівлі - це очікуваний результат, що має конкретну причину. І він у великій мірі передбачуваний. Як і у будь-якій справі, успіх в торговому бізнесі починається з аналітики. Перефразовуючи вислів американського фінансиста Бернарда Мануха, бізнесмен, а тим більше - рітейлер, - це людина, яка вивчає майбутнє, і діє до того, як воно наступає. Якісний і широкий аналіз тенденцій на ринку - найкращий інструмент для передбачення майбутнього економіки. У своєму дослідженні я охопила ключові фактори, які слід враховувати для розвитку успішного бізнесу у рітейлі: ТОП споживчих переваг, кількість та формати представлених на ринку торгових підприємств, характеристика магазинів і їх ефективність залежно від розмірів, а також макроекономічні фактори, які перешкоджають, або навпаки - стимулюють розвиток сфери», - розповіла Серафима Русинович.