Літати без зайвих витрат: на порядку денному - доступність авіаквитків
2216

Літати без зайвих витрат: на порядку денному - доступність авіаквитків

Збільшення доступності авіаційного транспорту є сьогодні актуальним завданням не тільки для нашої країни. Це глобальна проблема, завдяки чому з'являється все більше проектів, що пропонують шляхи здешевлення авіаквитків.

Великого поширення набули лоукостери, які за рахунок оптимізації своєї діяльності і відмови від надлишкових послуг беруть менше грошей з пасажирів. З'явилися такі компанії і на українському ринку. Це і знаменитий ірландський Ryanair, який довго придивлявся до України, але все ж зважився зайти на наш ринок. Незважаючи на вплив кризи, продовжує возити українців в Європу і угорський Wizz Air. Лоукост-напрямки відкривають і деякі традиційні авіакомпанії.

Нагадаємо, що згідно з розробленою українським урядом стратегією розвитку авіатранспорту, до 2030 року передбачено знизити мінімальну ціну на квиток до 25-30 євро, а кількість внутрішніх і міжнародних рейсів збільшити втричі і вдвічі відповідно.

Здавалося б, для більш заможного Євросоюзу питання вартості авіаквитків повинно стояти не так гостро, як для нас. Проте, і там шукають шляхи до здешевлення. Наприклад, Міжнародна асоціація повітряного транспорту спільно з Deutsche Bank створює нову систему для здійснення платежів онлайн. Її відмінність від існуючих Visa або Masterсard буде в набагато менших зборах при транзакціях. Платежі здійснюватимуться безпосередньо з банківських рахунків пасажирів, платоспроможність яких перевірятиме Deutsche Bank. Таке стало можливим завдяки впровадженню в ЄС нової директиви платіжних послуг PSD2, що забезпечує можливість майже миттєвих переказів між рахунками різних банків. Звичайно, нова система платежів не потішить старих учасників цього ринку, які стягують комісію 1-3% і заробляють при цьому на світовій авіагалузі до $ 8 млрд на рік. Зате такі нововведення будуть корисні для пасажирів, оскільки дозволять заощадити трохи грошей в подорожах.

Виграють від нововведення і наші співвітчизники, все більше яких літає за європейськими маршрутами. Та й подібний підхід може підштовхнути і українську владу до пошуку резервів для здешевлення квитків. Деякі з них нам можуть підказати наші зарубіжні партнери. Наприклад, авіаційне агентство Airlife повідомляє про відкриття естонською авіакомпанією Nordica рейсів з Києва в Таллінн. Сьогодні, за словами, директора міжнародного відділу Nordica Діпак Ахлуваліа авіаційний збір в Києві приблизно в три рази вище, ніж в Талліні, 20 доларів проти 7 євро за кожного пасажира. Чим не привід для роздумів відповідальних за українську авіагалузь осіб?

Наша країна має унікальне територіальне розташування на перетині шляхів із заходу на схід, з півночі на південь і назад. Реалізація цієї географічної переваги шляхом залучення глобального транзитного потоку пасажирів і вантажів дозволить Україні вийти на більш високий рівень добробуту. Удосконалення авіаційної галузі має стати одним з елементів такої стратегії розвитку.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами