1318

«Кореспондент» і Pro-Consulting запускають спільний проект «Весь український»

Журнал Кореспондент і компанія Pro-Consulting запускають спільний проект «Весь український бізнес». Кожного місяця в публікаціях проекту буде надана інформація про те, хто стоїть за найбільшими українськими компаніями в різних галузях - від ритейлу до металургії, від готельного бізнесу до енергетики.

28 березня проект відкриває матеріал про структуру українського ритейлу - ринку, який характеризується високим ступенем конкуренції та жорсткою боротьбою за клієнта. Трійка найбільших гравців ринку: Fozzy Group - 24,1%, АТБ-Маркет - 19,8%, Metro Group AG - 9,8%.

sokolov1.jpg«Український бізнес - як Гюльчатай, відкриває обличчя тільки в крайніх випадках. Власники підприємств звикли, що чим менше про них знають, тим спокійніше вони можуть бути за свої активи. Але ми вважаємо, що українці мають право знати, кому належать магазини, в які вони ходять, автозаправки, на яких вони заливають бензин, заводи та фабрики, які забезпечують їх усім необхідним. Особливо в такий неспокійний час, як зараз, коли багато ринків небезпідставно чекають переділу. Мета нашого проекту - дати людям повну і достовірну інформацію про ключових гравців ринків та їх реальних власників», - прокоментував головний редактор Кореспондента, Андрій Овчаренко.

«Ми вважаємо, що реалізація подібного проекту має принципове значення для суспільства в цілому, оскільки публікація такої інформації буде сприяти збільшенню ступеня прозорості і відкритості українського бізнесу. Сподіваємося, що представлені дані будуть цікаві й корисні не тільки бізнесменам, але і широкої аудиторії читачів», - генеральний директор компанії Pro-Consulting Олександр Соколов.
Дата розміщення: 27.03.2014
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами