Дизель ще поживе, але вже не покоптить: знайдений спосіб радикально зменшити викиди
1543

Дизель ще поживе, але вже не покоптить: знайдений спосіб радикально зменшити викиди

Підтримка чистоти екології сьогодні стала нагальною проблемою людства, особливо в регіонах з підвищеною щільністю населення. Одним з фронтів боротьби за чистоту став автомобільний транспорт і ринок палива. Для зменшення шкідливих викидів вводяться в дію нові, більш жорсткі нормативи для авто і нещадно присікаються спроби їх обходу виробниками.

Свідченням цього став скандал навколо дизельних двигунів з Німеччини, що розгорівся в ЄС в 2015 році. З'ясувалося, що деякі актоконцерни свідомо занижували реальні рівні викидів зі своїх двигунів. Так, в машинах Volkswagen система контролю за вихлопами не працювала на повну потужність під час руху, а включалася тільки при проведенні перевірки. Пізніше подібні порушення були виявлені і у інших німецьких виробників.

За підсумками розгляду, в Європі були введені нові більш жорсткі процедури тестування автомобілів на викиди. Влада Дюссельдорфа і Штутгарта взагалі заборонили їздити на дизельних автомобілях по міській території. Правомірність такої заборони вже визнана Федеральним адміністративним судом, а значить він може поширитися і на інші населені пункти. У підсумку, німці стали масово позбуватися своїх дизельних залізних коней. Падіння цін на деякі моделі старих авто досягло 3,5 тис. євро. Окремі експерти навіть почали прогнозувати «кінець ери дизеля».

За результатами аналізу ринку палива, дизель на сьогодні грає на ньому провідну роль. Так, в Україні його споживається майже в три рази більше, ніж бензину, і в чотири рази більше, ніж зрідженого газу. Дослідження ринку показало, що різка відмова від дизеля завдала б значної шкоди економіці. В аналізі ринку палива (бензин А92, ДП і пропан / бутан) надані: характеристика ринку споживачів палива, тенденції розвитку ринку палива; проведена сегментація і структурування ринку палива України.

Тому повідомлення від компанії Bosch, про те, що вихід з глухого кута знайдено, не може не радувати. Ця німецька компанія розробила технологію, що дозволяє знизити рівень вихлопу дизелів до десятої частки від норми, яка вступить в дію в ЄС з 2020 року. Домогтися такого ефекту допоможе використання системи зі штучним інтелектом. Таким чином, «дизельний скандал» став тим поштовхом, який допоміг людству просунутися по технологічних сходах. Завдяки цьому, двигун на дизельному паливі і далі буде успішно використовуватися, але вже на новому рівні забезпечення екологічної безпеки.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами