Без пляшки нікуди: аналіз ринку скляної тари для алкогольної продукції
6268

Без пляшки нікуди: аналіз ринку скляної тари для алкогольної продукції

В Україні випускається безліч різних видів і торгових марок алкогольних напоїв. 2018 рік ознаменувався припиненням трирічного спаду виробництва алкогольної і слабоалкогольної продукції і став початком його зростання.

Така позитивна динаміка - це хороший знак не тільки для безпосередніх виробників алкогольної продукції, але і для суміжників, наприклад, тих, які випускають тару для напоїв.

Практично всі алкогольні напої подаються в скляних пляшках. Кожна велика торгова марка намагається замовити для своєї продукції пляшку з оригінальним дизайном, що запам'ятовується. Крім того, до тари можуть пред'являтися спеціальні вимоги залежно від виду вмісту. Так, пляшка для шампанського повинна витримувати тиск в п'ять атмосфер, а вино краще зберігається за темним склом. Найголовнішою перевагою скла перед іншими матеріалами є його хімічна інертність. Іншими словами, скло ніяк не взаємодіє з напоями, що в ньому містяться.

Тому скляна тара ще довго буде користуватись попитом, особливо для розливу агресивного міцного алкоголю. Найбільш ходові ємності пляшок на сьогодні: 0,25; 0,5; 0,75 і 1 л. Підвищення ціни алкогольної продукції в останні роки призвело до зростання популярності серед споживачів тари меншої ємності. Тому навіть скорочення виробництва напоїв мало позначилося на склодувах, просто вони замість ємних пляшок стали випускати більше маленьких.

Під впливом технічного прогресу поступово змінюється все навколо нас. Не оминули зміни і, здавалося б, традиційну склотару. Сьогоднішня пляшка вже не та, що була ще 20 років тому. При тому ж обсязі і міцності, вона легша приблизно на 40%. Такого ефекту вдалося домогтися шляхом оптимізації форми, і більш рівномірного розподілу скла по її поверхні. В результаті задоволені всі: виробники - знизилася собівартість, торгівля - легше і дешевше оперувати товаром, споживачі - меншу вагу нести з магазину.

Скло добре піддається вторинній переробці без втрати споживчих властивостей. В суміші для виготовлення нової тари можна використовувати до 90% склобою. І навіть якщо скло лежить на сміттєзвалищі, то, на відміну від пластику, воно не виділяє в природу шкідливих хімічних речовин.

Важко навіть собі уявити, що скляна тара може зникнути в осяжному майбутньому. Аж надто багато у неї переваг перед продукцією з інших матеріалів. Споживання алкоголю також не зменшується, незважаючи на поширення в світі ідей здорового способу життя. А значить, склодувам можна з оптимізмом дивитися в майбутнє і розвивати своє виробництво.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами