Дата підготовки: | Листопад 2021 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 16 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено огляд ринку посуду в Україні у 2018-6 міс. 2021 року. У ході аналізу було виявлено основні тенденції розвитку ринку посуду, проаналізовано виробництво, експорт та імпорт посуду, визначено частки основних операторів, а також вивчено їх асортимент продукції. Також були визначені переваги споживачів на підставі опитування.
Посуд був і залишається товаром народного споживання, і оцінюється не тільки як предмет побуту, а й елемент декору. Попит на неї завжди залишається на досить високому рівні. По-перше, посуд крихкий - легко б'ється. Також можна простежити взаємозв'язок з динамікою продажів нерухомості, оскільки в нове житло вважають за краще купувати новий посуд. По-третє, посуд та сервізи є найпопулярнішим варіантом подарунка.
Варто зазначити, що інтернет-магазини продовжують поступово витісняти традиційний роздріб та стає глобальним трендом. Тенденція простежується на прикладі мереж, які стимулюють перехід покупців на онлайн-покупки.
За даними Google Ads, починаючи з 2018 року, середня кількість інтернет-запитів на місяць збільшується. Лише за останній рік середня кількість пошукових запитів збільшилася на 64%. Ця тенденція може бути пов'язана зі збільшенням у 2020 році проведеного часу вдома та облаштуванням затишку.
Провівши аналіз пошукових запитів помісячно, можна виділити сезонність пошукових запитів у 2018 та 2019 роках. Пік зацікавленості посудом припадає на січень-лютий та листопад-грудень. Це вкотре показує кореляцію придбання посуду з великими святами. Найменше запитів у червні-квітні.
Ситуація змінилася у 2020 році. Мінімальна пошукова активність спостерігалася у березні. На цей час припадає початок жорстких карантинних обмежень та стагнація економіки. У квітні розпочалося поступове пожвавлення.
У першій половині 2021 року спостерігалася звична тенденція піку у Новорічні та Різдвяні свята та подальше після них зменшення пошукових запитів.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку за період 2018–6 міс. 2021рр. (Виробництво + імпорт - експорт)
1.3. Оцінка тіньового сегмента на ринку (через побудову аналітичних моделей: тіньове виробництво, вторинний ринок, контрафакт, контрабанда)
1.4. Сегментація та структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку
2.1. Список основних операторів ринку та їх структурування (юридична інформація, види діяльності та спеціалізація; товарні групи, торгові марки та асортимент; цінові сегменти)
2.2. Частки ринку
2.3. Ступінь конкуренції та ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Асортимент продукції, представлений на ринку
3.1. Асортимент мереж-конкурентів
3.2. Аналіз додаткових товарних категорій (декор та інше)
5. Споживачі та їх переваги (кабінетним методом)
5.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
5.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
5.3. Структурування та сегментація споживання (В2С/В2В/В2G)
5.4. Потреба у товарі/послуги
5.5. Ступінь задоволеності споживачів
6. Канали збуту продукції (опис та оцінка структури продажів по каналах)
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні характеристики розвитку ринку у 2021-2023 роках
7.3. Рекомендації щодо розвитку на ринку
1. Ємність ринку посуду в Україні, у грошовому вираженні, млрд. грн, %
2. Структура операторів ринку у 2018-6 міс. 2021 р., у натуральному вираженні, тис. т, %
3. Частка основних роздрібних мереж з продажу посуду в Україні
4. Факторний аналіз динаміки ринкової частки
5. Асортимент основних конкурентів
1. Структура ринку посуду за походженням, у натуральному вираженні, %
2. Структура ринку посуду за призначенням, у натуральному вираженні, %
3. Частка основних брендів посуду в Україні у 2021 році
4. Місця купівлі посуду
5. Важливість факторів при виборі посуду
6. Сегментація споживачів посуду
7. Кількість людей у сім'ї
8. Уподобання вибору посуду
9. Середня кількість пошукових запитів на місяць у Google Ads, в натуральному вираженні, тис. шт.
10. Структура споживання посуду, у грошовому вираженні, млн. грн., %
11. Частота придбання посуду
12. Привід придбання посуду
13. Ієрархія придбання посуду від більшого до меншого
14. Найкращий магазин посуду на думку опитаних респондентів
15. Місця купівлі посуду
16. Прогнозні показники розвитку ринку посуду в Україні у 2021-2023 рр., у грошовому вираженні, тис. тонн