in stock

Аналіз ринку DIY-торгівлі в ОАЕ. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2022 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
38250 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз DIY-торгівлі в ОАЕ. У ході дослідження розглянуто культурні особливості та економічні передумови розвитку ринку, змодельовано структуру ринку DIY ритейлу в ОАЕ з урахуванням оптового та роздрібного сегментів. Виділено основних операторів. Досліджено асортимент ринку, ціноутворення та державне регулювання. Структуровано споживачів, описано характерні портрети споживачів.

ОАЕ – порівняно молода держава, заснована у 1971 році як союз семи незалежних еміратів: Абу-Дабі, Аджман, Дубаї, Фуджейра, Рас-ель-Хайма, Шарджа та Умм-ель-Кувейн. На території загальною площею всього 83 600 км² проживає близько 10 млн. чоловік, частка корінних жителів – арабів серед яких - не більше 20%.

В даний час в ОАЕ проживає понад 200 національностей. Серед них найвищу позицію займають індійці – 2,77 мільйона людей, за ними йдуть пакистанці – 1,28 мільйона людей.

"Do it yourself" ("DIY") - це метод складання, зміни або ремонту речей без безпосередньої допомоги експертів або професіоналів. Приблизно 81% світового ринку DIY (близько 800 млрд дол. США) сконцентровано лише у восьми країнах: США, Німеччині, Канаді, Японії, Великобританії, Франції, Австралії та Італії. У порівнянні з ними, місцевий ринок ОАЕ не займає і 1% світового ринку DIY. У Північній Америці найвищі середні витрати на DIY душу населення — близько 1000 дол. США. В ОАЕ середні витрати не лише на ремонт, а й на покупку меблів та побутової техніки становлять близько 600 дол. США.

У широкому визначенні ринок DIY включає:

• Будівельні матеріали (Hard DIY);
• оздоблювальні матеріали (Soft DIY);
• супровідні товари для будинку (Household): кімнатні рослини, предмети декору, освітлення;
• товари для саду (Garden): рослини, ґрунт, обладнання для готування на повітрі, садові меблі.

В ОАЕ серед експатів більш поширеніша оренда житла, ніж його покупка. Близько 70% населення орендують житло. Контракт на оренду житла в ОАЕ забороняє орендарю вносити будь-які зміни до орендованої житлової площі (є можливість індивідуальної домовленості з орендодавцями), а орендодавця зобов'язує проводити плановий косметичний ремонт. Це також суттєво скорочує попит на продукцію DIY, тому що орендодавці, що виконують функції рантьє, швидше за все не робитимуть ремонт самостійно.


Таким чином, в ОАЕ переважає культура «Зроби це за мене» (DIFM – Do it for me), тоді як ринок DIY є досить маленьким. Навіть у роздрібних продажах 61% припадає на майстрів. До того ж, на початку 2000-х років на тлі стрімкого економічного зростання країни розпочалося інтенсивне будівництво. Зараз ОАЕ має сучасний житловий фонд (більше 70% будівель не старше 2005 року), який постійно оновлюється: старих будинків, що вимагають від власника серйозних ремонтних вкладень, не більше 10%. DIY в ОАЕ існує, але в основному не через потребу, а від ентузіазму і як хобі.

Детальний зміст:

1. Аналіз передумов для розвитку ринку торгівлі товарами для будівництва та будинку
1.1. Культурні особливості та економічні передумови розвитку ринку домашнього ремонту
1.2. Аналіз роботи роздрібної торгівлі в ОАЕ – основні особливості та специфічні для регіону канали
2. Характеристика ринку DIY рітейлу в ОАЕ
2.1. Загальні показники ринку.
2.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів та видачі конкурентів
3. Основні оператори ринку (роздрібна торгівля у сегменті DIY)
3.1. Опис основних операторів
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
3.3. Особливості конкуренції та ризики
4. Канали збуту продукції
4.1. Аналіз існуючої структури збуту товарів для будівництва та для будинку в ОАЕ, структура роздрібного сегменту
4.2. Аналіз оптового каналу збуту будівельних матеріалів (компанії-дистрибутори): особливості роботи на ринку, тенденції роботи операторів у каналах
4.3. Аналіз тендерів як каналу збуту будівельних матеріалів та товарів для дому в ОАЕ (процедура проведення, доступ компаній на тендери, процедура торгів)
4.4. Особливості проведення державних закупівель (загальні засади та умови проведення, допуск учасників)
5. Асортимент та ціноутворення на ринку (аналіз асортименту, представленого в різних роздрібних каналах в ОАЕ) та висновки про оптимальні асортиментні групи) Порівняння цін на окремі товарні групи товарів у різних каналах
6. Брендинг та реклама (аналіз позиціонування конкурентів на ринку, присутність у каналах просування)
7. Споживання продукції сегменті DIY
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача у сегменті
7.1.1. Купівля товару для домашнього ремонту
7.1.2. Купівля товару виконробами та дизайнерами
7.2. Структурування та сегментація споживання
7.3. Потреба у товарі/послуги
7.4. Ступінь задоволеності споживачів (аналіз відгуків споживачів)
8. Державне регулювання галузі
8.1. Основні закони, що регулюють галузь
8.1.1. Законодавство, що стосується відкриття бізнесу у країні (зокрема вимоги до форми власності)
8.1.2. Обмеження для окремих форматів торгівлі (що впливають розвиток DIY сегмента)
8.2. Податки та збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита для сегменту товарів DIY)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку DIY торгівлі в ОАЕ
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2022-2026 роках.
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT аналіз ринку для концепції замовника
10.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики та бар'єри входу на ринок. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1.1.1. Середній річний дохід мешканців Дубаї, дол.
2.2.1. Структура пошукових запитів щодо операторів ринку
5.1. Ціни на найбільш популярні товари в сегменті DIY та home improvement
6.1. Результати пошуку в пошуковій системі Google
6.2. Аналіз сторінок у соціальних мережах
7.1.1.1. Структурування споживачів у сегменті DIY в ОАЕ
10.1.1. SWOT-аналіз
10.2.1. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
10.3.1. Сегментація ринкових ризиків
10.3.2. Карта ризиків для оптової компанії

Перелік графіків і діаграм:

1.1.1. Національність експатів в ОАЕ, 2021, %
1.2.2. Структура витрат мешканців Дубаї
1.3.1. Обсяг ринку роздрібної торгівлі Дубаї, 2019 - 2021, млрд дол.
1.3.2. Уподобання споживачів: Близький Схід та Світ
2.1.1. Обсяг продажів у магазинах DIY в ОАЕ, млн дол.
2.1.2. Структура ринку DIY (home improvement), %
2.1.3. Обсяг оптового та роздрібного продажу будівельних матеріалів DIY (home improvement) в ОАЕ, млн дол.
2.2.1. Динаміка пошукових запитів hardware tools та home improvement service, 2019 – 2021 рр., %
3.2.1. Частки ринку операторів на ринку DIY та home improvement, 2021 р., обсяг продажів
7.2.1. Сегментація споживачів DIY продукції за віком, 2021, %
7.2.2. Сегментація споживачів DIY продукції за статтю, 2021 р., %
7.2.3. Сегментація споживачів DIY продукції за рівнем доходу, 2021, %
7.3.1. Середні витрати на товари сегмента DIY у світі, 2019 – 2021 рр., %
9.2.1. Прогнозні показники розвитку ринку в 2022-2026 році, млн дол.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами