in stock

Аналіз ринку термосів України. 2016 р.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2016 року
Кількість сторінок: 33, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 30
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
7600 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Термоси, представлені на українському ринку - імпортного виробництва, більшість продукції китайського походження. Вартість термосів залежить від імпортних цін. Впливає країна походження продукції і країна, яка займається торгівлею даними товарами. На ринку продаються термоси з корпусами з нержавіючої сталі і пластика, включаючи різні забарвлення і обсяги. Попит на термоси активізується в холодні пори року. На ринку термосів в Україні простежується тенденція по збільшення кількості споживаної продукції і збільшення ємності ринку. На формування ринку впливають загальні тенденції, такі як спосіб життя людей, добробут населення. В даному аналітичному дослідженні представлений аналіз імпорту продукції в Україну за видами.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку термосів в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2015-8 міс. 2016 рр. (Тенденції, особливості, проблеми, фактори розвитку ринку та ін.)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2015-8 міс. 2016 рр., В натуральному і грошовому вираженні
1.3. Сегментація і структурування ринку за 8 міс. 2015 і 8 міс. 2016 рр. (За походженням: вітчизняна, імпортна, за видами: термос-чайник, термос для харчових продуктів, термос-кружка, термос - на підставі даних ЗЕД)
2. Основні оператори ринку термосів в Україні
2.1. Основні оператори ринку (виробники та імпортери) (їх перелік, опис, контакти, ТМ)
2.2. Частки ринку основних операторів - частки виробників, імпортерів, ТМ - на підставі даних імпорту
2.3. Ступінь конкуренції і ризики
3. Аналіз імпорту продукції в 2015-8 міс. 2016 рр. (Обсяги, структура: за видами, географія поставок по країнах) (+ зіставити дані з 8 міс. 2015 р). Сезонність на ринку термосів (на підставі помісячного інформації щодо обсягів імпорту за 2015 рік)
4. Ціна та ціноутворення на ринку термосів в Україні
4.1. Середні ціни на продукцію за видами і по ТМ (імпортні ціни за 2015 року, 8 мес.2015, 8 міс. 2016, роздрібні ціни - поточні)
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5. Споживання продукції на ринку термосів в Україні
5.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет споживача - оцінка
5.2. Сегментація і структурування споживання
5.3. Потреба в продукції, ступінь задоволеності споживання
6. Брендинг та реклама
7. Канали збуту продукції на ринку - частки по основних каналах - оцінка
8. Висновки і рекомендації. Прогнозні показники ємності ринку в 2016-2018 рр.
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT - аналіз ринкового спрямування
9.2. Ризики і бар'єри виходу на ринок

Перелік таблиць:

1. Основні показники ринку термосів в категорії термос-чайник в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження, шт.
2. Основні показники ринку термосів в категорії термос-кружка в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження, шт.
3. Основні показники ринку термосів в категорії термос для харчових продуктів в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження, шт.
4. Основні показники ринку термосів в категорії термос в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження, шт.
5. Основні показники ринку термосів в категорії термос-чайник в 2015-8 міс. 2016 рр., Грошовий вираз, тис. Грн.
6. Основні показники ринку термосів в категорії термос-кружка в 2015-8 міс. 2016 рр., Грошовий вираз, тис. Грн.
7. Основні показники ринку термосів в категорії термос для харчових продуктів в 2015-8 міс. 2016 рр., Грошовий вираз, тис. Грн.
8. Основні показники ринку термосів в категорії термос в 2015-8 міс. 2016 рр., Грошовий вираз, тис. Грн.
9. Основні оператори (імпортери) ринку термосів-чайників в Україні
10. Основні оператори (імпортери) термосів-кухлів в Україні
11. Основні оператори (імпортери) термосів для харчових продуктів в Україні
12. Основні оператори (імпортери) термосів в Україні
13. Середні ціни на термоси-чайники в Україні
14. Середні ціни на термоси-кружки в Україні
15. Середні ціни на термоси для харчових продуктів в Україні
16. Середні ціни на термоси в Україні
17. Загальний SWOT-аналіз на ринку термосів в Україні
18. Основні вхідні бар'єри на ринку термосів

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура ринку за видами продукції за 8 міс. 2015 р
2. Структура ринку за видами продукції за 8 міс. 2016 р
3. Частки ринку основних імпортерів термосів-чайників в Україні в 2015 р
4. Частки ринку основних імпортерів термосів-кухлів в Україну в 2015 р
5. Частки ринку основних імпортерів термосів для харчових продуктів в Україні в 2015 р
6. Частки ринку основних імпортерів термосів в Україну в 2015 р
7. Частки ринку основних ТМ термосів-чайників в Україні в 2015 р
8. Частки ринку основних ТМ термосів-кухлів в Україні в 2015 р
9. Частки ринку основних ТМ термосів для харчових продуктів в Україні в 2015 р
10. Частки ринку основних ТМ термосів в Україні в 2015 р
11. Обсяги імпорту термосів всіх видів в Україні в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне і грошове вираження
12. Обсяги імпорту термосів-чайників в Україні в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне і грошове вираження
13. Обсяги імпорту термосів-кухлів в Україну в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне і грошове вираження
14. Обсяги імпорту термосів для харчових продуктів в Україні в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне і грошове вираження
15. Обсяги імпорту термосів в Україну в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне і грошове вираження
16. Географічна структура імпорту термосів-чайників в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження,%
17. Географічна структура імпорту термосів-кухлів в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження,%
18. Географічна структура імпорту термосів для харчових продуктів в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження,%
19. Географічна структура імпорту термосів в 2015-8 міс. 2016 рр., Натуральне вираження,%
20. Географічна структура імпорту, виходячи з країни-виробника, термосів-чайників в 2015 р, натуральне вираження,%
21. Географічна структура імпорту, виходячи з країни-виробника, термосів-кухлів в 2015 р, натуральне вираження,%
22. Географічна структура імпорту, виходячи з країни-виробника, термосів для харчових продуктів в 2015 р, натуральне вираження,%
23. Географічна структура імпорту, виходячи з країни-виробника, термосів в 2015 р, натуральне вираження,%
24. Щомісячна структура імпорту на ринку термосів по категорії термос-чайник за 2015 р
25. Щомісячна структура імпорту на ринку термосів по категорії термос-кружка за 2015 р
26. Щомісячна структура імпорту на ринку термосів по категорії термос для харчових продуктів за 2015 р
27. Щомісячна структура імпорту на ринку термосів по категорії термос за 2015 р
28. Структура споживання виходячи з обсягів термосів за 8 міс. 2016 р
29. Структура каналів збуту термосів в Україні,%
30. Прогнозні показники розвитку ринку термосів в 2016-2018 рр., Натуральне вираження, шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами