Дата підготовки: | Березень 2016 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 1 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Мова звіту: | російська |
Крім цінової переваги горілки в порівнянні з іншими алкогольними напоями популярність її формувалася історично: традиційно українським вважається також міцний самогон. Пізніше, за часів СРСР, горілка була одним з культивованих напоїв, і коштувала досить дешево в порівнянні з іншими напоями. Особливістю горілки є досить проста рецептура, основні інгредієнти - спирт, вода і глюкоза, які є доступними і не вимагають складної рецептури, як у випадку з пивом і вином. Оскільки якість зіпсувати вкрай складно, попит на напій зберігався. Знову-таки, порівняльна дешевизна сировини робить напій доступним для більшості груп населення, і теж підвищує попит. Кліматичні умови в Україні (холодні зими) сприяють зростанню споживання міцного напою взимку.
1. Обсяг ринку горілки в Україні в 2012-2 міс. 2016 рр., млн. дал