Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку сиру в Україні. В роботі зазначено, що молочна галузь України є однією з провідних в агропромисловому комплексі, а виробництво сиру є її вагомою складовою. В структурі молокопереробної галузі країни виробництво сиру складає близько 10 %.
Український ринок сирів сьогодні є одним з основних сегментів українського харчового ринку, який динамічно змінюється. Виробництвом сирів в країні займаються більше ніж 150 підприємств, 2/3 із яких виробляють тверді сичужні сири, решта – м’які та перероблені (плавлені). На українському ринку сирів спостерігається не тільки висока конкуренція, але й очевидна тенденція до консолідації ринку – великі виробники витісняють середні й малі підприємства, оскільки в останніх недостатньо фінансових засобів для удосконалення і модернізації виробництва.
Ринок сирів України традиційно представлений твердими сирами і тільки невеликою кількістю м’яких сирів. Тому виробники намагаються розширити асортимент м’яких сирів, в тому числі приділяючи значну увагу підвищенню їх харчової цінності, насамперед отриманню сиру з максимальною концентрацією всіх складових частин молока.
Початок війни негативно вплинув на виробництво сиру в Україні. Найважчим періодом для ринку сиру був саме березень, оскільки об’єм виробництва всіх видів сиру зменшився майже в два рази.
Досі залишається гострою проблема логістики і дистрибуції. Сироробні підприємства, звичайно, втратили контроль над своїм виробництвом на окупованих територіях і ще не до кінця відновлена робота на звільненій півночі. До того ж діяльність ритейлу в прифронтових регіонах обмежена.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку
1.3. Сегментація та структурування ринку
2. Виробництво продукції у 2020-8 міс. 2022 р.
3. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
3.1. Перелік основних операторів ринку та їх структурування
3.2. Частки ринку основних операторів ринку
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт сиру з України у 2017-6 міс. 2022 р.
4.2. Імпорт сиру в Україну у 2017-6 міс. 2022 р.
5. Асортимент та ціноутворення на ринку
6. Реклама та брендинг
6.1 Аналіз застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку сиру
6.2 Висновки та рекомендації щодо застосування інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку сиру
7. Споживачі та їх уподобання
7.1. Уподобання споживачів щодо товару, портрет споживача
7.2. Структурування та сегментація споживання
8. Канали збуту продукції
9. Висновки
1. Основні показники ринку сиру в Україні в період 2017-2022 рр., млрд. грн.
2. Основні оператори ринку сира в Україні
3. Цінова карта на сири українських та іноземних виробників станом на 9 міс. 2022р., грн/кг
4. Результативна таблиця застосування ІМК на ринку сиру в Україні
5. Використання основних каналів реклами на ринку сиру по операторам
6. Порівняльна таблиця застосування ТБ-реклами (відео-реклами) операторами ринку сиру по брендам
7. Аналіз присутності операторів ринку в онлайн-каналах комунікації
8. Аналіз використання стимулювання збуту операторами ринку сиру по брендам
9. Аналіз брендингу основних операторів ринку сиру
10. Види пакувань для сиру та сирних продуктів, 2022 р.
1. Сегментація ринку сира за видом продукції в Україні, 2021 р.
2. Виробництво твердого та напівтвердого сиру в Україні за 2021 - 8 міс. 2022рр., тис. т.
3. Відношення часток ринку українських брендів сиру, 2021 р.
4. Експорт сиру та сирних продуктів в Україні 2021 – 8 міс. 2022р., тис. т.
5. Імпорт сиру та сирних продуктів в Україні 2021 – 8 міс. 2022р., тис. т.
6. Виробництво трьох видів сиру в Україні за 2017-2021рр., тис. т.
7. Схема збуту сиру та сирної продукції в Україні, 2021 р.