Аналіз ринку хлібобулочних виробів України. 2024 рік

Аналіз ринку хлібобулочних виробів України. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 25
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз хлібобулочних виробів, за період 2022-2024 років з прогнозом розвитку до 2027 року.
Аналіз проведений з метою оцінки поточного стану ринку хлібобулочних виробів, визначення основних тенденцій ринку, виробників, рівня конкуренції та каналів просування продукції на ринку.
Дослідження основних показників ринку проведені методом desk research шляхом аналізу даних про потужності виробників, фінансової звітності, інформації щодо обсягів зовнішньої торгівлі ХБВ, державних закупівель через платформу Прозорро.
Портрет споживача та споживча поведінка (частота та місце покупок, лояльність до бренду, вплив реклами) щодо купівлі хлібобулочних виробів, визначалися за результатами опитування на споживчому ринку. Опитування поведене методом САТІ по найбільшим містам України за участі 613 респондентів. за репрезентативною вибіркою з похибкою 4%.
Додатково проведений аналіз найбільших виробників хлібобулочних виробів в розрізі їх позиціонування, представленості в онлайн та офлайн каналах просування з метою визначеності сильних та слабких сторін, маркетингових стратегій, сильних та слабких сторін.
Аналіз асортименту найбільших виробників та поточних цін на продукцію проведений за пропозиціями на сайтах компаній та в найбільших онлайн магазинах.
Проведений аналіз показав, що ринок ХБВ в Україні розвивається помірними темпами, поступово відновлюючись після падіння у 2022 році та розширюючи асортимент продукції: до традиційних українських хлібів та булочок додаються європейські, мексиканські та інші вироби. Реалізація продукції на ринку стабільна, зміни відбуваються перш за все в продажах по регіонах, цьому сприяє внутрішнє переміщення громадян з близьких до бойових дій територій.
За оцінками, тіньовий сегмент ринку ХБВ складає 25% ринку, особливо в сільських районах, де контроль виробництва та продажів з боку держави є слабшим.
В сегменті В2G спостерігається зростання обсягів закупівель держустановами у 2023-2024 рр.
Аналіз асортименту показав стандартизованість продукції за видами, новинки та УТП швидко клонуються конкурентами. Розширення пропозиції заморожених хлібобулочних напівфабрикатів сприяє розвитку сегменту HoReCa та мініпекарень, у тому числі пропозиції франшиз.
Найбільші виробники представлені як регіонально, так і по різним областям України, продукція реалізується через рітейл, магазини біля дому, власні мережеві магазини. Основними каналами просування є зовнішня реклама, утому числі в точках продажів, сайти та соціальні мережі, участь у галузевих виставках та конференціях.
Ринок хлібобулочних виробів чутливий до кількості споживачів, демографія є одним з основних факторів впливу на його розвиток. За прогнозами, за песимістичним сценарієм, до 2027 року може спостерігатися падіння ринку до 5 % на рік у кількісному вираженні.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку та методологія дослідження
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку
1.3. Загальні показники ринку
1.4.. Обсяг продажів продукції на ринку у грошових показниках
1.5. Тіньовий сегмент на ринку (оцінка)
2. Аналіз основних конкурентів ринку
2.1. Основні оператори ринку і їх структурування
2.2. Аналіз маркетингових стратегій просування операторів ринку
2.3. Частки ринку основних операторів ринку за обсягами виробництва та продажів
2.4. Рівень конкуренції і ризики: факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Асортимент продукції на ринку
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на продукцію
4.2. Ціноутворення
5. Аналіз споживання на ринку
5.1. Портрет споживача та споживчі впдобання
5.2. Аналіз споживчих рейтингів
5.3. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі (пошукові запити
5.4. Споживання в B2G-секторі: аналіз державних тендерних закупівель
5.5. Структура та сегментація споживання у B2B, B2C і B2G секторах
5.6. Аналіз незадоволеної потреби на ринку.
6. Канали збуту продукції
7. Інвестиційна привабливість галузі
7.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
7.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу. Побудова карти ризиків на ринку
8. Висновки. Прогнозні показники ринку
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
8.2. Гіпотези розвитку ринку. Прогнозні показники у 2024-2027 рр.
Додаток 1 – Анкета для опитування респондентів

Перелік таблиць:

1. Класифікація продукції дослідження
2. Макроекономічні показники, що вливають на ринок в Україні у 2022-2024* рр..
3. Розрахунок ємності ринку ХБВ в Україні в 2022-11 міс. 2024 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
4. Розрахунок ємності ринку хліба та булочок в Україні за 2022-11 міс. 2024 рр., в натуральному та вираженні, тис. тонн
5. Обсяг реалізації хлібобулочних виробів у 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млрд. грн
6. Розрахунок тіньового сегменту хлібобулочних виробів в Україні 2022-2024 рр., в натуральному вираженні, тис. тонн
7. Аналіз офлайн-присутності компаній
8. Аналіз сайтів компаній
9. Аналіз соціальних мереж конкурентів (Instagram)
10. Аналіз соціальних мереж конкурентів (Facebook)
11. Аналіз соціальних мереж конкурентів (YouTube)
12. Згадування компанії у ЗМІ (аналіз позитивних та негативних згадувань)
13. Частка основних операторів на ринку хлібобулочних виробів за 2022-2023 рр., у грошовому вираженні, млн грн
14. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
15. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
16. Середні ціни на ХБВ в Україні станом на грудень 2024 р.,грн/од., грн/100 г
17. Середні ціни на булочки різних видів в Україні станом на 2024 рік, грн/од, грн/100 г
18. Динаміка середніх цін на хліб за 2024 рік, грн/кг
19. Структура формування ціни на прикладі компаній за результатами 2023 р., тис грн
20. Продукти, що найчастіше поєднуються з ХБВ за вибором респондентів
21. Основні організатори державних тендерних закупівель хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів за 2022-6 міс 2024 рр. у грошовому вираженні, млн грн
22. Переможці державних тендерів закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів за очікуваною вартістю на платформі Prozorro за 2022-6 міс 2024 рр., в грошовому вираженні, млн грн
23. Державні закупівлі ХБВ та частки по регіонах за 2022-2024 рр. в грошовому вираженні, млн грн
24. Можливості та загрози на ринку ХБВ
25. PESTLE аналіз ринку хлібобулочних виробів в 2024 р.

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура реалізації продукції за регіонами за 2022 та 2023 рік
2. Структура собівартості ХБВ окремих виробників на ринку, %
3. Частота покупки хлібобулочних виробів, %
4. Аналіз видачі пошукових запитів по назвам основних конкурентів на ринку
5. Аналіз пошукових запитів за торговими марками основних гравців ринку
6. Аналіз спеціалізованих пошукових запитів
7. Аналіз пошукових запитів по хлібобулочним виробам здорового харчування
8. Аналіз пошукових запитів по різним видам продукції, для виокремлення трендів
9. Структура споживання ХБВ за сегментами ринку, %
10. Розподіл продажів хлібобулочних виробів за каналами збуту, %
11. Прогнозована ємність ринку хліба та булочок в Україні 2022-2027 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами