in stock

Аналіз ринку паперових стаканчиків в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2020 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 18
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
19400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку паперових стаканчиків в Україні. У звіті представлено загальний огляд ринку паперових стаканчиків в Україні: аналіз тенденцій розвитку ринку, розрахована ємність ринку паперових стаканчиків в Україні, проведено структуризацію ринку паперових стаканчиків в Україні. Проведено аналіз виробництва і зовнішньої торгівлі ринку паперових стаканчиків в Україні. Відображений асортимент і ціноутворення на ринку паперових стаканчиків в Україні. Проведено аналіз споживання продукції на ринку паперових стаканчиків в Україні. Побудований прогноз розвитку ринку паперових стаканчиків в Україні, а також проведено аналіз інвестиційної привабливості галузі.


З деякою стабілізацією економічної ситуації з 2016 року в Україні спостерігається пожвавлення ринків, збільшення виробничих показників і зростання споживання. Український ринок паперового посуду і особливо паперових склянок в останні роки демонструє зростання. Це пов'язано з рядом факторів, які впливають на ринок паперових стаканчиків в Україні:
1. Освоєння нових технологічних методів виготовлення паперових склянок дозволяє підвищити якість вироблюваних виробів і, відповідно збільшити рівень продажів. Одночасно освоюється додаткова техніка для нанесення зображень, створення дизайну, які постійно вдосконалюються і розвиваються.
2. Збільшення попиту населення на послуги закладів громадського харчування - однією з головних сфер-споживачів паперових склянок.
3. Відкриття нових закладів. Поряд із закриттям частини закладів харчування на ринку з'являються нові, як за рахунок нових гравців, так і за рахунок розширення мережі діючими операторами ринку. Високими темпами зростає кількість кафетеріїв і торгових точок на заправних станціях, які в своїй більшості використовують паперові склянки.
4. Зростання популярності точок стріт-фуду. Фуд-траки, кава-машини, кіоски розширюють асортимент напоїв і продуктів, в тому числі, в сегменті здорової їжі, пропонуючи різноманіття гарячих і холодних напоїв, десертів, салатів, локшини, що робить дані точки харчування привабливими для споживачів. Крім того, збільшується кількість фуд-зон в мережах рітейла, таких як «Ашан», «Сільпо», «Новус» та інших.
5. Розвиток ринку вендингу. Переважна більшість вендінгових апаратів - це автомати для приготування гарячих напоїв. Збільшення їх кількості безпосередньо впливає на збільшення попиту на одноразові паперові склянки різного об'єму.
6. Зростання популярності доставки готової їжі додому або в офіс сприяє збільшенню попиту на одноразові паперові склянки. Серед компаній поширюється також практика організації доставки обідів в офіс для своїх співробітників.
7. Зростання попиту на ринку кейтерингу. Завдяки своїм перевагам паперові склянки все частіше використовуються при наданні послуг кейтерингу, тоді як ресторани і готелі практично не використовують паперовий посуд.
8. Збільшення попиту в великих містах з великою кількістю жителів. Найбільший попит на паперові склянки спостерігається в містах-мільйонниках. Найбільш великими містами України за щільністю населення є Київ, Харків, Дніпро, Одеса. Також до переліку великих міст включають Львів, Запоріжжя, Маріуполь. За статистикою, в цих містах проживає близько 70% населення України. Також варто відзначити, що значний вплив на кількість населення в містах в останні роки надає міграція населення через військові дії на сході країни переважно у великі міста.
9. Зростання інтересу до екологічного біорозкладаного паперового одноразовому посуду. На тлі світових тенденцій в Україні також спостерігається інтерес до посуду, виготовленої з паперу та картону, який легко і швидко утилізуються за допомогою природних біокомпонентів і не завдає шкоди навколишньому середовищу. Так, в природних умовах паперові склянки повністю розпадаються протягом трьох років. Пластикові стакани поступово поступаються місцем на ринку паперових аналогів.
10. Тенденції в зміні законодавства різних країн. Деякі міста, штати, країни по всьому світу вже заборонили використання одноразових стаканів із пластику. Їх список постійно розширюється.
Зокрема, Євросоюз реалізує програму проти використання пластика: країни-члени повинні скоротити виробництво неорганічних відходів та піддавати переробці значно більші обсяги пластика. Так, очікується, що до 2021 року Франція виведе з обороту весь пластиковий одноразовий посуд, який забруднює навколишнє середовище. Заборонено проводити такі товари, а наявні запаси потрібно розпродати до 2020 року. Всі виробники одноразових стаканів повинні перейти на біорозкладані матеріали. А кав'ярні Берліна, наприклад, стали продавати каву на винос в чашках, а не в одноразових стаканах.
Також актуальними особливостями українського ринку паперових склянок є:
- залежність від тенденцій на ринку громадського харчування;
- зростання частки паперових склянок на ринку одноразових стаканів;
- превалювання кількості пластикових склянок над паперовими;
- деяке збільшення попиту в теплу пору року.
Варто зазначити, що ринки Києва, Харкова, Дніпра освоюються більш швидкими темпами, тоді як мало освоєними залишаються ринки невеликих міст, регіональних центрів.
Ринок паперових стаканчиків в Україні характеризується тим, що паперові склянки, як і одноразові склянки, виготовлені з інших матеріалів, мають ряд переваг в порівнянні з посудом багаторазового використання. Серед них практичність, функціональність, доступність, легкість, гігієнічність, можливість надати компактний вид після використання, відсутність ймовірності розбити або зламати стакан і не вимагає догляду після використання.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку в Україні
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2017-2019 рр., (основні тенденції, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку (виробництво + імпорт-експорт) 2017-2019 рр., в натуральному і грошовому вираженні.
1.3. Сегментація і структурування ринку (виділення частки паперових стаканчиків із загального ринку одноразового посуду; вітчизняна / імпортна продукція / за розміром (оцінка); виділення частки тіньового ринку)
1.4. Сировинна база для виробництва стаканчиків
2. Динаміка виробництва продукції на ринку паперових стаканчиків в Україні
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні в 2017-2019 рр.
2.2. Динаміка реалізації продукції в грошовому вираженні в 2017-2019 рр.
2.3. Частки виробників
3. Основні оператори ринку паперових стаканчиків в Україні
3.1. Основні оператори (виробники та імпортери) і їх перелік, опис, контакти
3.2. Сегментація і структурування основних операторів ринку (регіонально, за видами продукції, каналами збуту, асортиментом (розмір, матеріал, форма і т.д.))
4. Зовнішня торгівля на ринку
4.1. Експорт продукції в 2017-2019 рр. (обсяги, структура за видами, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт продукції в 2017-2019 рр. (обсяги, структура за видами, географія, частки імпортерів)
5. Асортимент і ціноутворення на ринку
5.1. Асортимент продукції та середні ціни виробників і оптових постачальників - порівняння цін на схожі види продукції, поділ за ціновими сегментами і групами згідно каналам збуту (ХоРеКа, ритейл і т.д.)
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура (на підставі фінзвітності виробників)
6. Споживання продукції на ринку
6.1. Переваги споживачів щодо продукції, портрет кінцевого споживача
6.2. Сегментація споживачів з виділенням сегменту В2В і В2С. Аналіз маркетингових кейсів, пов'язаних з паперовими стаканчиками
6.3. Тенденції в споживанні на тлі обмеження використання пластику
6.4. Сегментація ринку напоїв, які використовуються з паперовими стаканчиками
7. Висновки. Прогнозні показники
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку одноразових паперових стаканчиків
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023 рр.
7.3. Рекомендації з розвитку на ринку
7.4. Прогнозні тенденції європейського ринку (аналіз даних відкритих джерел) для розуміння перспектив експорту продукції
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку для нового гравця

Перелік таблиць:

1. Показники місткості ринку паперових склянок в Україні в 2017 - 2019 роки.
2. Основні виробляли паперу-основи в Україні
3. Основні виробники на ринку паперових склянок України
4. ТОП-10 виробників ламінованого картону і виробів з нього в Україні
5. Основні імпортери на ринку паперових склянок в 2019 р.
6. Основні виробники паперових склянок в Україні в регіональному розрізі
7. Основні імпортери паперових склянок в Україні в регіональному розрізі
8. Продукція найбільших виробників паперових склянок
9. Основні показники експорту паперових склянок з України в 2017 - 2019 роки., в натуральному (тис. тон) і грошовому (млн. грн) вираженні
10. Основні показники імпорту паперових склянок в Україну в 2017 - 2019 роки., в натуральному (тис. тон) і грошовому (млн. грн) вираженні
11. Середні поточні ціни на гладкі паперові склянки, в тому числі в кольорі, з малюнком, за основними видами, грн / шт.
12. Середні поточні ціни на гофровані паперові склянки в кольорі за основними видами, грн / шт.
13. Середні поточні ціни на паперові склянки з індивідуальним / тематичним дизайном за основними видами, грн / шт.
14. Асортимент паперових склянок великих компаній-виробників
15. SWOT-аналіз ринку паперових склянок України
16. PESTLE-аналіз ринку паперових склянок України
17. Основні ризики на українському ринку одноразового посуду
18. Ранжування ризиків виходу на ринок паперових склянок

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка індексів виробників паперової маси і картону, виготовлення виробів з паперу та картону і поліграфічної діяльності в Україні в 2013-2019 рр., % до попереднього року
2. Частки продукції внутрішнього виробництва і імпортованої продукції на ринку паперових склянок України в 2017 - 2019 роки.,%
3. Регіональне розподілення обсягу споживання на ринку паперових склянок України в 2017 - 2019 роки., %
4. Динаміка виготовлення виробів з деревини, паперу та поліграфічної діяльності в Україні в 2014-2018 рр., в грошовому вираженні, млн. грн.
5. Динаміка виробництва паперових склянок в Україні за 2017 - 2019 роки., в натуральному вираженні, тис. тон
6. Динаміка виробництва паперових склянок в Україні за 2017 - 2019 роки., в грошовому вираженні, млн грн
7. Частки ринку основних виробників паперових склянок в Україні, в натуральному вираженні, %
8. Основні виробники та імпортери паперових склянок по областям України
9. Динаміка середніх цін на експортовані з України паперові склянки в 2016 - 2019 роки., грн/кг
10. Географічна структура експорту паперових склянок з України в 2017 - 2019 роки., в натуральному вираженні, %
11. Основні компанії-експортери паперових склянок з України в 2016 - 2017 рр., в натуральному вираженні,%
12. Динаміка середніх цін на імпортовані в Україну паперові склянки в 2016 - 2019 роки.
13. Географічна структура імпорту паперових склянок в Україну в 2017 - 2019 роки., в натуральному вираженні, %
14. Основні компанії-імпортери паперових склянок в Україну в 2017 - 2019 роки., в натуральному вираженні, %
15. Характеристики паперових склянок для вендінгових автоматів компанії Future cup
16. Характеристики паперових склянок для вендінгових автоматів компанії Paper cup
17. Характеристики паперових склянок для вендінгових автоматів компанії «Актив»
18. Сегментація споживачів паперових склянок в сегменті В2В, %
19. Сегментація споживачів паперових склянок за статевою ознакою, %
20. Сегментація споживачів паперових склянок в Україні за віковим критерієм, %
21. Сегментація ринку напоїв, які використовуються з паперовими стаканчиками, в залежності від температури напою, %
22. Сегментація ринку напоїв, які використовуються з паперовими стаканчиками, за алкогольністю, %
23. Сегментація ринку напоїв, які використовуються з паперовими стаканчиками з вигляду напоїв, %
24. Прогнозна місткість ринку паперових склянок в Україні в 2020-2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тон

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами