Дата підготовки: | Травень 2016 року |
Кількість сторінок: | 21, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 15 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку асептичної упаковки країн Прикаспійського регіону (Азербайджан, Грузія, Казахстан, Іран). Було проаналізовано нинішній стан і перспективи розвитку в Прикаспійському регіоні.
Під досліджуваною продукцією в цьому дослідженні розуміють багатошарову термозварювальну упаковку комбінованого складу з гофрованого картону, поліетилену та алюмінієвої фольги. При цьому шари виконують свої функції: форма (картон) і захист від зовнішніх впливів - світла, кисню, запахів, тепла (алюміній). Поліетилен виконує низку функцій - захист продукту зсередини від проникнення вологи і протікання, зв'язок між шарами фольги і картону, а також захист нанесеного на картон дизайну.
Застосовують цю упаковку у виробництві молока і молочних продуктів, соків, вин та інших алкогольних і безалкогольних напоїв, а також низки інших продуктів.
Перший патент на аналог подібної упаковки було отримано в США 1915 року. У 30-ті роки в таку упаковку (Pure-Pak) упаковували рідкі молочні продукти. Поліетилен, що з'явився у складі упаковки в другій половині 20 століття, на початкових етапах розвитку технології, замінював парафін.
У Європі, де така технологія набула найбільшого розвитку, існують дві транснаціональні корпорації, що володіють ліцензіями на подібну упаковку - Tetra-Pak (головний офіс у Швеції) і Elopak (Норвегія).
Як і у випадку з усіма сегментами ринку упаковки, досліджуваний ринок схильний до таких факторів:
• Пряма пропорційність розвитку відповідним ринкам продуктів, під час виготовлення яких можна використовувати подібну упаковку (молочна продукція, соки та напої, вина та алкоголь).
• Платоспроможність населення. З огляду на те, що це пакування дорожче, ніж традиційне поліетиленове пакування (як у випадку з молочною продукцією), виробники, які переходять на його використання, як правило, переходять у вищий ціновий сегмент, тому будь-які кризові явища в економіці впливають на споживчі уподобання.
• Екологічна політика в державі. Оскільки дана упаковка повністю переробляється, країни, які прагнуть до "озеленення" економіки, виробники в країнах більш схильні використовувати сировину, що переробляється.
Технологічний прогрес. Дедалі більше операторів ринку переходять до інноваційних способів транспортування і зберігання готової продукції, що дає суттєвий поштовх у виробництві та використанні технології термозварюваного екологічного пакування.
Огляд ринку складався безпосередньо з таких ключових показників, як тенденції розвитку ринку, динаміка виробництва продукції та її реалізація. Також були продемонстровані оператори ринку, які виробляють дану продукцію, або займаються її імпортом та експортом в зазначених країнах. Також було продемонстровано основні показники товарів: ціна, асортимент та фактори формування ціни.
1. Загальна характеристика ринку на розрізі досліджуваних країн
1.1. Опис ринку (історія розвитку, специфіка, проблеми, фактори впливу на ринок)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2012-2015 роках.
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку у 2012-2014 роках.
2. Динаміка виробництва та реалізації продукції у 2012-2014 pp.
2.1. Динаміка виробництва продукції в натуральному вираженні у 2012-2014
2.2. Динаміка реалізації продукції в грошах у 2012-2014
3. Основні оператори у межах досліджуваних країн
3.1. Основні оператори ринку та їх опис
3.2. Сегментація та структурування основних операторів ринку (за сегментами, групами, спеціалізацією та регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів
3.4. Ступінь конкуренції та ризики
4. Зовнішня торгівля на ринку у межах досліджуваних країн
4.1. Експорт продукції у 2012-2014 роках. (обсяги, ціни, географія поставок країнами)
4.2. Імпорт продукції у 2012-2014 роках. (обсяги, структура, ціни, географія поставок країнами)
5. Ціна та ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка цін на продукцію у 2012-2015 роках.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
6. Висновки та рекомендації. Прогнозні показники розвитку ринку у 2016-2018; оцінка потенціалу у розвитку досліджуваних ринків
7. Інвестиційна привабливість ринку загалом для Прикаспійського регіону
7.1. SWOT – аналіз ринкового спрямування
7.2. Ризики та бар'єри виходу на ринок
1. Динаміка ємності ринку асептичної упаковки в Азербайджані у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємності ринку асептичної упаковки в Грузії у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн
3. Динаміка ємності ринку асептичної упаковки в Ірані у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка ємності ринку асептичної упаковки в Казахстані у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн
5. Динаміка виробництва асептичної упаковки у Прикаспійському регіоні у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн
6. Основні оператори ринку асептичного пакування Прикаспійського регіону.
7. Сегментація основних операторів ринку асептичного пакування Прикаспійського регіону.
8. Динаміка експорту асептичного пакування з досліджуваних країн Прикаспійського регіону у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн.
9. Основні одержувачі експортного асептичного пакування з країн Прикаспійського регіону у 2012-2015 роках.
10. Динаміка імпорту асептичної упаковки до досліджуваних країн Прикаспійського регіону в 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, тонн.
11. Динаміка імпорту асептичної упаковки до досліджуваних країн Прикаспійського регіону в 2012-2015 роках. у грошах, тис. дол. США.
12. SWOT-аналіз ринку асептичної упаковки Прикаспійського регіону (Азербайджану, Грузії, Казахстану та Ірану)
13. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку
14. Оцінка конкурентного середовища на ринку асептичного пакування країн Прикаспійського регіону
15. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку асептичного пакування Прикаспійського регіону
1. Динаміка реалізації асептичної упаковки у Прикаспійському регіоні у 2012-2015 роках. у натуральному вираженні, млн. дол. США
2. Частки ринку основних операторів ринку асептичної упаковки Прикаспійського регіону (Азербайджан, Грузія, Казахстан, Іран) у 2015 р.
3. Географічна структура імпорту асептичної упаковки до досліджуваних країн у 2014-2015 роках. В натуральному значенні
4. Динаміка імпортних цін на асептичну упаковку у 2012-2015 рр., тис. дол. США за тонну
5. Динаміка середніх цін на асептичну упаковку у досліджуваних країнах у 2012-2015 рр., тис. дол. США за тонну
6. Прогноз ємності ринку асептичної упаковки в Азербайджані у 2016-2018 роках. у натуральному вираженні, тонн
7. Прогноз ємності ринку асептичної упаковки в Грузії у 2016-2018 роках. у натуральному вираженні, тонн
8. Прогноз ємності ринку асептичної упаковки в Ірані у 2016-2018 роках. у натуральному вираженні, тонн
9. Прогноз ємності ринку асептичної упаковки в Казахстані у 2016-2018 роках. у натуральному вираженні, тонн