in stock

Аналіз перспективних ринків для реалізації назальних фільтрів та розширювачів у Європі (Великобританія, Німеччина, Франція, Іспанія, Туреччина, Швейцарія). 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2016 року
Кількість сторінок: 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 14
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження перспективних ринків для реалізації назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Було проаналізовано нинішній стан і перспективи розвитку в європейському регіоні.

Дана тема дослідження спрямована на вивчення перспективних ринків для впровадження назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Назальні фільтри та розширювачі є інноваційними продуктами, призначеними для поліпшення якості повітря, яке ми дихаємо. Мета дослідження полягає у визначенні наявного попиту на такі продукти в Європі, аналізі ринкової конкуренції, виявленні потенційних клієнтів та ідентифікації перспективних ринкових сегментів. Дослідження також може оцінити тенденції в споживчій поведінці та основні фактори, що впливають на прийняття рішення покупцями щодо використання назальних фільтрів і розширювачів. Отримані результати та висновки дослідження будуть корисними для бізнес-організацій, що займаються виробництвом і продажем таких продуктів, а також для потенційних інвесторів, які прагнуть зрозуміти можливості ринку та оцінити його привабливість.

Було обґрунтовано вибір найперспективніших країн у Європі, умови виходу на ці ринки та оцінку конкурентного середовища між основними операторами ринку назальних фільтрів.

Детальний зміст:

1. Обґрунтування вибору перспективних країн (на підставі даних попереднього звіту)
2. Умови виходу на ринки (для продажу в роздрібних мережах офлайн) – оцінка податків, дозволів та сертифікатів у країнах. Оцінка потенційної вартості продукції роздробі при офіційному імпорті.
3. Виділення потенційних партнерів (найбільші роздрібні мережі, мережі спортклубів, магазинів спортивних товарів, інші канали).
4. Оцінка конкурентного середовища – присутність інших операторів на ринку.
5. Оцінка можливості локального виробництва в досліджуваних країнах (порівняння витрат на підставі бізнес-плану з витратами на виробництво в Україні та імпорту в країни)
6. Висновки та рекомендації. SWOT-аналіз ринків.

Перелік таблиць:

1. Результати оцінки потенціалу ринку назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах.
2. Порівняння перспектив реалізації продукції через компанію в Естонії та на Кіпрі
3. Порівняння перспектив реалізації продукції через компанію в Естонії та на Кіпрі.
4. Порівняння податкового навантаження у досліджуваних країнах
5. Перелік потенційних великих партнерів для реалізації назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах
6. Присутність на ринках досліджуваних країн розширювачів та фільтрів.
7. Порівняння заробітних плат у виробництві назальних фільтрів та розширювачів, грн/міс. за курсом НБУ.
8. Порівняння вартості оренди офісу та складу в досліджуваних країнах, грн/міс. за курсом НБУ на 02.06.2016.
9. Порівняння податкового навантаження у досліджуваних країнах
10. SWOT-аналіз ринкового середовища у Великій Британії
11. SWOT-аналіз ринкового середовища у Німеччині та Франції
12. SWOT-аналіз ринкового середовища Іспанії
13. SWOT-аналіз ринкового середовища у Туреччині
14. SWOT-аналіз ринкового середовища у Швейцарії

Перелік графіків і діаграм:

1. Розподіл доходів населення країнах ЄС
2. Порівняння рентабельності при організації виробництва назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах, %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами