Дата підготовки: | Травень 2016 року |
Кількість сторінок: | 14, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження перспективних ринків для реалізації назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Було проаналізовано нинішній стан і перспективи розвитку в європейському регіоні.
Дана тема дослідження спрямована на вивчення перспективних ринків для впровадження назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Назальні фільтри та розширювачі є інноваційними продуктами, призначеними для поліпшення якості повітря, яке ми дихаємо. Мета дослідження полягає у визначенні наявного попиту на такі продукти в Європі, аналізі ринкової конкуренції, виявленні потенційних клієнтів та ідентифікації перспективних ринкових сегментів. Дослідження також може оцінити тенденції в споживчій поведінці та основні фактори, що впливають на прийняття рішення покупцями щодо використання назальних фільтрів і розширювачів. Отримані результати та висновки дослідження будуть корисними для бізнес-організацій, що займаються виробництвом і продажем таких продуктів, а також для потенційних інвесторів, які прагнуть зрозуміти можливості ринку та оцінити його привабливість.
Було обґрунтовано вибір найперспективніших країн у Європі, умови виходу на ці ринки та оцінку конкурентного середовища між основними операторами ринку назальних фільтрів.
1. Обґрунтування вибору перспективних країн (на підставі даних попереднього звіту)
2. Умови виходу на ринки (для продажу в роздрібних мережах офлайн) – оцінка податків, дозволів та сертифікатів у країнах. Оцінка потенційної вартості продукції роздробі при офіційному імпорті.
3. Виділення потенційних партнерів (найбільші роздрібні мережі, мережі спортклубів, магазинів спортивних товарів, інші канали).
4. Оцінка конкурентного середовища – присутність інших операторів на ринку.
5. Оцінка можливості локального виробництва в досліджуваних країнах (порівняння витрат на підставі бізнес-плану з витратами на виробництво в Україні та імпорту в країни)
6. Висновки та рекомендації. SWOT-аналіз ринків.
1. Результати оцінки потенціалу ринку назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах.
2. Порівняння перспектив реалізації продукції через компанію в Естонії та на Кіпрі
3. Порівняння перспектив реалізації продукції через компанію в Естонії та на Кіпрі.
4. Порівняння податкового навантаження у досліджуваних країнах
5. Перелік потенційних великих партнерів для реалізації назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах
6. Присутність на ринках досліджуваних країн розширювачів та фільтрів.
7. Порівняння заробітних плат у виробництві назальних фільтрів та розширювачів, грн/міс. за курсом НБУ.
8. Порівняння вартості оренди офісу та складу в досліджуваних країнах, грн/міс. за курсом НБУ на 02.06.2016.
9. Порівняння податкового навантаження у досліджуваних країнах
10. SWOT-аналіз ринкового середовища у Великій Британії
11. SWOT-аналіз ринкового середовища у Німеччині та Франції
12. SWOT-аналіз ринкового середовища Іспанії
13. SWOT-аналіз ринкового середовища у Туреччині
14. SWOT-аналіз ринкового середовища у Швейцарії
1. Розподіл доходів населення країнах ЄС
2. Порівняння рентабельності при організації виробництва назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах, %