in stock

Аналіз конкурентного середовища ринку назальних фільтрів та назальних розширювачів Європи. 2016 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2016 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 8
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала конкурентний аналіз назальних фільтрів і розширювачів на ринку Європи.

Дана тема дослідження спрямована на проведення конкурентного аналізу назальних фільтрів і розширювачів на ринку Європи. Назальні фільтри та розширювачі є інноваційними продуктами, призначеними для поліпшення якості повітря, яке ми дихаємо. Мета дослідження полягає у вивченні поточного стану ринку та виявленні основних конкурентів у сегменті назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Аналіз охоплюватиме оцінку основних гравців на ринку, їхні частки ринку, стратегії просування продуктів, технічні характеристики та інноваційні особливості пропонованих рішень, а також ціноутворення і споживчі відгуки. Результати дослідження допоможуть підприємствам у цьому сегменті ринку зрозуміти свою позицію щодо конкурентів, виокремити конкурентні переваги та розробити ефективні стратегії маркетингу й розвитку продуктів для успішної конкуренції на ринку назальних фільтрів і розширювачів у Європі.

Огляд ринку складався безпосередньо з таких ключових показників, як: система просування та збуту товарів, розповсюдженість в інтернет-магазинах і наявність в офлайн-магазинах, реклама та просування.

Детальний зміст:

1. Аналіз продукції (якість)
1.1. Зовнішній вигляд
1.2. Комплектація (наявність різних варіантів по комплектації)
1.3. Розмірність
1.4. Варіативність (фільтр/розширювач, або щось одне)
2. Аналіз цін
2.1. Ціна за 1 фільтр (розширювач) у комплекті (пропорційно)
2.2. Загальна ціна за комплект
3. Система просування та збуту
3.1. Наявність реклами виробника в Інтернеті
3.2. Можливість покупки через власний сайт
3.3. Поширеність в інших Інтернет-магазинах
3.4. Наявність продукції в офлайн-роздробі
4. Відгуки та рекомендації (якість)
4.1. Наявність результатів клінічних досліджень, що підтверджують властивості продукції (відсоток успішного досвіду використання, або загальна характеристика)
5. Розрахунок загального коефіцієнта (по суті співвідношення ціна/якість)
6. Висновки та рекомендації. SWOT-аналіз гравця ринку з урахуванням результатів оцінки конкурентів.

Перелік таблиць:

1. Зовнішній вигляд фільтрів та розширювачів операторів досліджуваного сегмента.
2. Результат оцінки продукції на ринку назальних фільтрів та розширювачів
3. Результат оцінки цін на ринку назальних фільтрів та розширювачів
4. Результат оцінки систем збуту виробників назальних фільтрів та розширювачів
5. Результат оцінки відгуків на ринку назальних фільтрів та розширювачів
6. Розрахунок загального коефіцієнта конкурентоспроможності операторів на ринку
7. Розрахунок загального коефіцієнта конкурентоспроможності операторів на ринку (з урахуванням виходу компанії в офлайн роздріб та публікації результатів клінічних досліджень)
8. SWOT – аналіз гравця ринку

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами