Дата підготовки: | Травень 2016 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 14 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку назальних фільтрів і розширювачів у Європі. Було проаналізовано нинішній стан і перспективи розвитку в Європі.
Ринок назальних фільтрів і розширювачів у Європі до досліджуваного періоду сформувався і увійшов у ту стадію, в якій перебуває зараз. До 2013 року всі три місцеві виробники (RHINIX у Данії, SANISPIRA в Італії та BEST BREATHE в Іспанії) вже почали працювати. Сформувався продуктовий ряд і маркетингові стратегії ринкових операторів.
Безпосередньо в 2013-2015 проявлялися такі тенденції, що продовжують впливати на ринок і в 2016 році.
• Поступова популяризація продукції. Тенденція до екологізації в Європі на рівні політики ЄС, а також до всебічного догляду за здоров'ям на особистісному рівні сприяли значному зростанню продажів. Низка епідемій хвороб, що поширюються також в інших регіонах (Африка, Азія, Південна Америка) викликали побоювання і також стимулювали активність покупців.
• Продаж продукції європейськими операторами в режимі онлайн. Для цього було модернізовано сайти з підтримкою онлайн-торгівлі та створено багатомовні версії для продажу за кордон.
• Також із розвитком технологій, на ринку Європи активізувалися великі відомі оператори з інших країн (США, Канади, Австралії, Малайзії та Японії), а також торговці з Китаю (через майданчик Aliexpress і аналоги).
Загалом на сьогоднішній момент можна говорити про поступовий перехід ринку з початкової стадії в стадію активного розвитку, коли продукція поширюється по всій Європі, на ринку є оператори з інших країн.
Надалі, з огляду на специфіку продукції та її, по суті, універсальність, ринок тільки розвиватиметься з двозначними темпами приросту щорічно.
Огляд ринку складався безпосередньо з таких ключових показників, як: асортимент наявної продукції на ринку США, ціни на товари та бренди, які представлені на ринку. Також було проаналізовано інвестиційну привабливість ринкового напрямку.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку у 2013-2015 у досліджуваних країнах
2. Державне регулювання ринку назальних фільтрів та назальних розширювачів у досліджуваних країнах (загалом і країнами – за наявністю особливостей)
3. Конкурентний аналіз операторів ринку назальних фільтрів та назальних розширювачів у досліджуваних країнах (на підставі відкритих джерел + окремо компанії, що реалізують свої фільтри на ринку)
4. Ціна та ціноутворення на ринку назальних фільтрів та назальних розширювачів ЄС, Великобританії, Швейцарії
4.1. Ціни назальних фільтрів та назальних розширювачів за наявністю інформації від операторів (визначити цінові сегменти – низький/середній/високий)
5. Висновки та рекомендації щодо обґрунтованої вартості назальних фільтрів та назальних розширювачів у країнах ЄС, Великій Британії та Швейцарії. Ранжування потенційних країн для виходу (на підставі статистики захворюваності, кількості спортсменів, доходів тощо), визначення потенційної аудиторії для збуту
6. Інвестиційна привабливість ринкового спрямування
6.1. SWOT – аналіз ринкового спрямування
2. Ціни основних операторів на назальні фільтри та розширювачі основних європейських операторів.
3. Ціни основних операторів на назальні фільтри та розширювачі операторів з інших країн.
4. Оцінка населення досліджуваних країн
5. Оцінка середньої зарплати досліджуваних країн
6. Оцінка забруднення повітря у досліджуваних країнах, тонн на км2 на рік
7. Оцінка частки людей, які займаються спортом, у досліджуваних країнах
8. Оцінка рівня смертності від респіраторних захворювань у досліджуваних країнах, ‰
9. Оцінка рівня смертності від астми в досліджуваних країнах, ‰
10. Наявність внутрішнього виробництва назальних фільтрів та розширювачів у досліджуваних країнах.
11. Класифікація країн щодо вимог до наявності сертифіката РЄ
12. Зведений індекс перспективності ринків досліджуваних країн
13. Оцінка потенційного попиту на назальні фільтри та розширювачі в досліджуваних країнах
14. SWOT – аналіз ринку назальних фільтрів та розширювачів Європи