Дата підготовки: | Вересень 2006 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітиками компанії Pro-Consulting представлений паспорт агрохімічної галузі. Відзначено, що понад 83% в Україні добрив припадає на ТОП-5 виробників, при цьому понад 82% вироблених обсягів пестицидів проводиться двома найбільшими операторами, таким чином, рівень конкуренції досить високий. Активізація ринку мінеральних добрив і засоби захисту рослин (ЗЗР) безпосередньо пов'язана з сезонністю виробництва в сільськогосподарській галузі. Внутрішнє споживання буде збільшуватися, що пов'язано з нестачею добрив і ЗЗР для потреб сільського господарства, яке споживає близько 96% цієї продукції. Обсяги зростання внутрішнього споживання мінеральних добрив в Україні може призупинити збільшення ціни на цю продукцію до світових показників. У найближчі три роки очікується незначне зростання ринку за рахунок як внутрішнього виробництва, так і імпорту. Експорт цієї продукції буде також незначно рости в натуральному вираженні, і більш відчутно - в фінансовому. Прогнозується зменшення сегмента "чорного" ринку.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Найбільші виробники на ринку. Частки основних виробників на ринку.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.
1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок основних імпортерів на український ринок
6. Частки основних імпортерів
7. Обсяги експорту основних споживачів української продукції
8. Частки основних країн споживачів української продукції
9. Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку
10. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку
11. ТОП-5 найбільших виробників на ринку
12. ТОП-5 найбільших виробників на ринку (частки)
1. Внутрішнє споживання
2. Імпорт
3. Експорт
4. Цінова структура ринку