Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 38 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку рідкої побутової хімії в Україні в 2017 – 9 місяців 2022 р. В звіті описані такі продукти рідкої побутової хімії, як засоби для миття і чищення, для прання та миття посуду. В окремих пунктах додатково розглядається органічна побутова хімія, дезинфектори, догляд за взуттям, косметика та догляд за тілом. Ринок побутової хімії зазнав значних змін після ...
Дата підготовки: | Грудень 2022 року |
Кількість сторінок: | 24 (слайди PowerPoint) |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
В рамках дослідження ринку діоксидів заліза, титану та олова, які використовуються як пігменти компанією Pro-Consulting виконано загальний огляд ринку, проведено аналіз імпорту даних товарів до країн ЄС.Вплив кризи, викликаної COVD-19, на ринок діоксиду титану було слабким – падіння імпорту становило 1,4%, помітніше криза вплинула ринку оксиду заліза – падіння на 8%. Зростання після кризи у 2021 р. також більш виражене ...
Дата підготовки: | Листопад 2022 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 8 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку спеціальних рідин в Україні в 2022 році.До категорії спеціальних рідин належать такі продукти, як очищувачі та розчинники, присадки до палива, бутан, ізопентан, фенольна смола, н-гексан, о-ксилол, толуол та інші. Був проаналізований імпорт товару в Україну за 9 місяців 2022 року (січень-вересень). Визначені об’єми імпорту в грошових та натуральних показниках у порівнянні з відповідним періодом минулого ...
Дата підготовки: | Вересень 2022 року |
Кількість сторінок: | 11, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку діоксиду цирконію. Проаналізовано митну базу імпорту діоксиду цирконію в станах ЄС. Виділено основних партнерів Європейського Союзу загалом, а також топ імпортерів діоксиду цирконію до ЄС та їх основних партнерів. Проаналізовано динаміку імпорту діоксиду цирконію до країн ЄС у натуральному та грошовому вираженні.
Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 39 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting проведено дослідження ринку коагулянтів для очищення води в Румунії та сусідніх країнах: Угорщині, Чехії, Польщі та Словаччині. У ході дослідження проаналізовано тенденції розвитку ринку в досліджуваних країнах, оцінено обсяги виробництва та зовнішньої торгівлі, розглянуто ціноутворення на ринку коагулянтів для очищення води, а саме гідроксихлорид алюмінію, виявлено основні особливості споживання. Коагулянти - це неорганічні солі: алюмінію, заліза, магнію, кальцію, титану ...
Дата підготовки: | Серпень 2022 року |
Кількість сторінок: | 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 55 |
Таблиць: | 11 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку етилацетату та біоетанолу в Україні, Європі та світу в 2022 році.Глобальний ринок етилацетату розвивається завдяки зростаючому попиту на продукт у основних секторах кінцевого споживання. Зростаючий попит на фарби та покриття разом зі зростанням попиту на клеї сприяє зростанню ринку етилацетату. Попит на ці продукти зумовлений швидким зростанням будівельного сектора, особливо в регіонах, що розвиваються, таких ...
Дата підготовки: | Лютий 2022 року |
Кількість сторінок: | 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку зрідженої вуглекислоти в Україні у 2018-2021 рр.Виробництво вуглекислоти серед інших продуктів має особливість: часто це побічний продукт, який утворюється під час виробничого процесу, на більшості підприємств він марнується, оскільки вони не бачать сенсу у встановленні відповідного обладнання для випуску цього доволі низьковартісного товару. Інші ж підприємства встановлюють системи уловлювання СО2 та його подальшої очистки і ...
Дата підготовки: | Грудень 2021 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біорозкладного пластику, а саме гранул PLA, PBAT. У ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, виявлено основні закони, що регулюють галузь, у тому числі закон про пластикові пакети №1489-IX, а також сертифікати, необхідні для біорозкладаного пластику. Також проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність, саме імпорт, оскільки експорту цієї продукції немає. Після цього ...
Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 44, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 35 |
Мова звіту: | українська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку похідних метанолу й 1,4 - бутандіолу в Україні за 2016-2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в Україні та світі. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва, імпорту та експорту в Україні досліджуваної продукції, а саме формаліну, карбамідо-формальдегідного концентрату (КФК), карбамідо-формальдегідної смоли (КФС), синтетичного каучуку, штучних волокон, синтетичного рідкого палива (СРП), уротропіну, ...
Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 16 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку сірчаної кислоти в Україні, Який включає таку продукцію як технічна сірчана кислота, водний розчин сірчаної кислоти, акумуляторна сірчана кислота, лабораторний реагент, антискалант і олеум.В ході аналізу було проаналізовано тенденції ринку сірчаної кислоти в Україні, виробництво і динаміка реалізації сірчаної кислоти в Україні, Представлені основні оператори ринку сірчаної кислоти, проаналізовано зовнішню торгівлю, наведена динаміка середніх ...
Дата підготовки: | Вересень 2020 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 15 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку кальциту в Туреччині, Греції, Росії та Польщі. У звіті розглянуті тенденції ринку в досліджуваних країнах, державне регулювання галузі, а також проаналізовані найбільші оператори ринку. За результатами дослідження ринку кальциту була визначена цільова аудиторія - будівельна сфера та хімічна промисловість (споживачі з найбільшою часткою). Ринок кальциту є стабільно розвивається в досліджуваних країнах. Виробництво розташовується недалеко від ...
Дата підготовки: | Травень 2020 року |
Кількість сторінок: | 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 24 |
Таблиць: | 28 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мельтблауну і спанбонду в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку мельтблаун і спанбонду в Україні.Ринок мельтблаун і спанбонду в Україні необхідно розглядати в загальній структурі ринку нетканих матеріалів.Неткані матеріали являють собою матеріали, подібні тканині, виготовлені з штапельного (короткого) або довгого (безперервного) волокна, скріплені один з одним за допомогою механічного, фізико-хімічного ...
Дата підготовки: | Травень 2020 року |
Кількість сторінок: | 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку мельтблауну та спанбонду в Україні, де представлені основні тенденції, виробництво, зовнішня торгівля та споживання на ринку мельтблаун та спанбонду в Україні.Універсальність мельтблауна і спанбонду у використанні, їх дешевизна і швидкість виготовлення роблять виробництво нетканих матеріалів однією з галузей текстильної промисловості, що найшвидше розвиваються у світі. У країнах, що розвиваються, збільшується поінформованість населення про засоби особистої ...
Дата підготовки: | Серпень 2019 року |
Кількість сторінок: | 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 30 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку пирогенного діоксиду кремнію в Україні. В рамках дослідження проаналізовано ємність ринку пирогенного діоксиду кремнію України, визначені фактори, які впливають на розвиток ринку. Проведено аналіз і оцінка обсягів і структури зовнішньоекономічної діяльності компаній на ринку пирогенного діоксиду кремнію, а також наведені основні компанії-постачальники, які ввозять вирогенний діоксид кремнію в Україну і розмір даних поставок; визначені ...
Дата підготовки: | Квітень 2019 року |
Кількість сторінок: | 35, Arial, 1 інтервал, 10 пт |
Графіків і діаграм: | 22 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку еластичних полімерів в Україні. Були розглянуті три сегменти - ПВХ-пластикат, ПП / ПЕ карбонат кальцію і термопластичні еластомери (ТПЕ). У дослідженні розглядаються показники і тенденції кожного сегмента ринку, їх частки, частки торгових марок в імпорті, зовнішня торгівля еластичними полімерами та споживання на внутрішньому ринку. Попит на полімери обумовлений зростанням населення планети, споживанням предметів домашнього вжитку, техніки ...
Дата підготовки: | Жовтень 2018 року |
Кількість сторінок: | 53, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 33 |
Таблиць: | 27 |
Мова звіту: | Російська |
В рамках дослідження ринку полімерів ПЕ в Україні аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз тенденцій розвитку ринку за 2016 - 6 місяців 2018 рр. Була проведена сегментація і структурування ринку в залежності від виробництва первинних або вторинних полімерів поліетилену, визначені основні постачальники вторсировини для переробки в Київській області та їх середні ціни. Проведено огляд державного регулювання галузі, проаналізовано динаміку виробництва як ...
Дата підготовки: | Жовтень 2018 року |
Кількість сторінок: | 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 3 |
Мова звіту: | російська |
Полімери є одними з основних продуктів переробки нафти після палива та інших мастильних матеріалів. Полімери в якості сировини використовуються у всіх сферах діяльності людини від деталей для побудови космічних кораблів і супутників до медичних виробів і тари для харчових продуктів. В кінцевому підсумку з полімерів отримують пластик, в залежності від видів його можу розрізняти на поліетилен високої і низької щільності, ...
Дата підготовки: | Березень 2018 року |
Кількість сторінок: | 30 Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 18 |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку полімерів України. У звіті йдеться про полімери в первинних формах, розглядаються обсяги їх виробництва в Україні, сегментація за видами (поліетилен, поліпропілен, полівінілхлорид), показники зовнішньої торгівлі, середні ціни, споживання полімерів промисловими сегментами.Оскільки даний ринок - сировинний, обсяги виробництва первинних полімерів залежать від попиту на кінцеву продукцію і її виробництво. Традиційними для галузі сегментами споживання полімерів протягом ...
Дата підготовки: | Грудень 2017 року |
Кількість сторінок: | 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Мова звіту: | російська |
Санітарно-гігієнічні засоби для торгових і складських приміщень відносяться до засобів професійного прибирання і застосовуються у всіх галузях промисловості. Спеціалізований клінінг є запорукою чистоти приміщень, що забезпечує, по-перше, безпеку для співробітників, зайнятих в цільових галузях - значно знижується ризик появи цвілі і бактерій, які негативно впливають на здоров'я і можуть привести до хвороб шкіри і легенів. По-друге, очищення та дезінфекція спеціальними ...
Дата підготовки: | Червень 2017 року |
Кількість сторінок: | 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 27 |
Таблиць: | 20 |
Мова звіту: | російська |
Ринок лакофарбової продукції України характеризується наявністю широкого асортименту пропонованих на ринку товарів, великою кількістю виробників і імпортерів. Ринок на 85-90% заповнюється за рахунок продукції національних виробників, яка найчастіше знаходиться в сегменті Економ, попит в якому зараз спостерігається особливо високий у зв'язку з бажанням споживачів економити. На ринку більш стійким є сегмент індустріальних ЛФМ, ніж декоративних. Це пов'язано з тим, що люди часто ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.