in stock

Аналіз ринку поліграфії України. 2006-2007 рр.

Загальна характеристика
Дата підготовки: Жовтень 2007 року
Кількість сторінок: 17, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 7
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
850 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У підготовленому огляді ринку майонезів і складних соусів аналітиками компанії Pro-Consulting охарактеризовано основні тенденції виробництва, продажу та споживання досліджуваної продукції, ключові гравці і цінова ситуація. На динаміку ринку істотно впливає фактор сезонності: найбільший обсяг споживання майонезу і білих соусів припадає на листопад-грудень, а друга половина січня і весь лютий характеризуються мінімальними обсягами продажів. Лідерами з виробництва майонезу та соусів на білій основі в Україні є Волинська, Донецька і Львівська області, на частку яких у 2005 році припадало 55,7% загального обсягу виробництва продукції. Станом на 2005 рік випуском майонезів і соусів в Україні займалося близько 83 підприємств, перша десятка яких забезпечувала 75% загального обсягу виробництва. Лідерами ринку є компанії «Волиньхолдинг», «Львівський жиркомбінат» і «Славолія», сумарна частка яких склала 49,9% ринку. Проведено структурування ринку майонезів і соусів в Україні за типом упаковки, згідно з результатами якого найбільш споживаними є пачки вагою 200-300 грам (46,2%), далі йдуть упаковки від 401 до 500 грам (24,9%) і до 1 кг ( 18,1%). Велику частину імпорту майонезів і соусів становить продукція вищої або середньої цінової категорії, а лідерами серед імпортерів є ТМ Calve (66% імпорту), MacDonald's (15%) і «Слобода» (10%).

Детальний зміст:

1. Ринок журналів
2. Ринок «партвоков» України
3. Рітейл поліграфічної продукції
4. Ринок каталожної продукції
5. Ринок поліграфічних послуг України. інстальовані обладнання

Перелік таблиць:

1. Обсяг ринку преси 2005 - 2007 рр.
2. ТОП-30 журналів, частки по обороту,%, на 01.07.2007
3. Обсяг ринку преси 2005 - 2007 рр.
4. ТОР-10 «партвоков», частка з обігу,%, на 01.07.2007
5. Компанії, що видають «партвокі» в Україні
6. Оцінка часток основних каналів продажів поліграфічної продукції в загальному обсязі в 2007 році,%
7. Основні каталоги, поширювані на території України в 2007 році

Перелік графіків і діаграм:

1. Ринкова частка провідних видань,% на 01.07.2007
3. ТОР-10 «партвоков», частка з обігу,%, на 01.07.2007
2. Частки друкарень на ринку України,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами