in stock

Аналіз ринку майонезів і соусів України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2007 року
Кількість сторінок: 53, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У дослідженні ринку продуктового майонезів і соусів, підготовленого аналітиками компанії Pro-Consulting, представлені показники виробництва, експорту та імпорту продукції. Випуск майонезів і білих соусів налагоджений у всіх областях України, за винятком Чернівецької, Хмельницької та Тернопільської. Лідером з виробництва є Волинська область - на її частку припадає 31,3%. Варто зазначити, що український експорт є невеликим порівняно з загальноукраїнським виробництвом, що пов'язано з відсутністю розкручених українських марок на зовнішніх ринках. Що стосується імпортної продукції, то в більшості своїй, що поставляються в Україну майонези відносяться до вищої або середньої цінової категорії. Порядку 66% імпорту склав майонез ТМ Calve. Звіт включає інформацію про споживачів, а саме структуру споживчих переваг по жирності майонезів, переваги за розміром упаковки продукції, розподіл смакових переваг українського покупця. Розглянуто цінову ситуацію на ринку майонезів і білих соусів. На українському ринку можна виділити 3 цінові сегменти: високий (марки майонезу вартістю понад 1,7 грн), середній (ціна - від 1,4 до 1,7 грн) і нижній ціновий сегмент (ціна - до 1,4 грн). Зроблено висновки і прогноз зростання виробництва маойнезов, емульгування соусів, кетчупів і червоних соусів.

Детальний зміст:

1. Виробництво майонезів і соусів в Україні
2. Продажі майонезів і соусів в Україні
3. Споживання
3.1. Майонези, соуси на основі майонезу
3.2. Споживання кетчупів і соусів на томатної основі
4. Експорт та імпорт майонезів і соусів в Україні
4.1. експорт
4.2. імпорт
5. Баланс майонезу і соусів в Україні
6. Цінова ситуація
Резюме, висновки і прогнози

Перелік таблиць:

1. Обсяги виробництва майонезу та соусів на білій основі по областям України в 2005 році
2. Виробництво майонезів в січні 2006 року
3. Виробництво майонезів в лютому 2006 року
4. Виробництво майонезів в березні 2006 року
5. Виробництво майонезів в квітні 2006 року
6. Виробництво майонезів в травні 2006 року
7. Виробництво майонезів в червні 2006 року
8. Виробництво майонезів в серпні 2006 року
9. Виробництво майонезів у вересні 2006 року
10. Виробництво майонезів в жовтні 2006 року
11. Виробництво майонезів в листопаді 2006 року
12. Розподіл смакових переваг українського покупця в 2005 і 2006 роках,%
13. Структура реалізації кетчупів за смаками,%
14. Динаміка експорту соусів з України
15. Динаміка імпорту соусів
16. Баланc ринку майонезу 2003-2006 рр.
17. Дослідження дрібнооптових цін на найпопулярніші марки майонезу
18. Дані дослідження «легких майонезів», представлених на ринку
19. Дані дослідження томатних паст, представлених на ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва майонезів і емульгування соусів в Україні в 2003 - 2006 роках
2. Динаміка виробництва кетчупів і томатних соусів в Україні в 2003 - 2006 роках
3. Частки ринку основних виробників майонезів і складних соусів в Україні в 2006 році,%
4. Найбільші витрати на рекламу ТМ в категорії майонез в 2005 році, тис. Дол.
5. Динаміка споживання майонезів, кетчупів і складних соусів в Україні з 2003 року по 2006 рік
6. Структура споживчих переваг по жирності майонезів в 2005 році,%
7. Структура споживчих переваг по жирності майонезів в 2006 році,%
8. Споживчі переваги за розміром упаковки на ринку майонезів і білих соусів а 2005 році,%
9. Споживчі переваги за розміром упаковки на ринку майонезів і білих соусів а 2006 році,%
10. Смакові переваги споживачів кетчупу в 2006 році,%
11. Споживчі переваги за видом тари в 2005 році,%
12. Споживчі переваги за видом тари в 2006 році,%
13. Експорт соусів з України в 2003-2006 роках, натуральне вираз
14. Експорт соусів з України в 2003-2006 роках, грошове вираження
15. Імпорт соусів в Україні в 2003-2006 роках, натуральне вираз
16. Імпорт соусів в Україні в 2003-2006 роках, грошове вираження
17. Прогноз зростання виробництва майонезів і емульгування соусів в Україні
18. Прогноз зростання виробництва кетчупів і червоних соусів в Україні

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами