in stock

Аналіз ринку майонезів і складних соусів України. 2006-2007 роки

Аналіз ринку майонезів і складних соусів України. 2006-2007 роки
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2007 року
Кількість сторінок: 85, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 20
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У підготовленому огляді ринку майонезів і складних соусів аналітиками компанії Pro-Consulting охарактеризовано основні тенденції виробництва, продажу та споживання досліджуваної продукції, ключові гравці і цінова ситуація. На динаміку ринку істотно впливає фактор сезонності: найбільший обсяг споживання майонезу і білих соусів припадає на листопад-грудень, а друга половина січня і весь лютий характеризуються мінімальними обсягами продажів. Лідерами з виробництва майонезу та соусів на білій основі в Україні є Волинська, Донецька і Львівська області, на частку яких у 2005 році припадало 55,7% загального обсягу виробництва продукції. Станом на 2005 рік випуском майонезів і соусів в Україні займалося близько 83 підприємств, перша десятка яких забезпечувала 75% загального обсягу виробництва. Лідерами ринку є компанії «Волиньхолдинг», «Львівський жиркомбінат» і «Славолія», сумарна частка яких склала 49,9% ринку. Проведено структурування ринку майонезів і соусів в Україні за типом упаковки, згідно з результатами якого найбільш споживаними є пачки вагою 200-300 грам (46,2%), далі йдуть упаковки від 401 до 500 грам (24,9%) і до 1 кг ( 18,1%). Велику частину імпорту майонезів і соусів становить продукція вищої або середньої цінової категорії, а лідерами серед імпортерів є ТМ Calve (66% імпорту), MacDonald's (15%) і «Слобода» (10%).

Детальний зміст:

1. Виробництво майонезів і соусів в Україні
2. Продажі майонезів і соусів в Україні
3. Основні виробники
4. Споживання
4.1. Майонези, соуси на основі майонезу
5. Експорт та імпорт майонезів і соусів в Україні
5.1. експорт
5.2. імпорт
6. Баланс майонезу і соусів в Україні
7. Цінова ситуація
8. Резюме, висновки і прогнози
9. Ринок продовольчого рітейлу

Перелік таблиць:

1. Обсяги виробництва майонезу та соусів на білій основі по областям України в 2005 році
2. Виробництво майонезів в січні 2006 року
3. Виробництво майонезів в лютому 2006 року
4. Виробництво майонезів в березні 2006 року
5. Виробництво майонезів в квітні 2006 року
6. Виробництво майонезів в травні 2006 року
7. Виробництво майонезів в червні 2006 року
8. Виробництво майонезів в липні 2006 року
9. Виробництво майонезів в серпні 2006 року
10. Виробництво майонезів у вересні 2006 року
11. Виробництво майонезів в жовтні 2006 року
12. Виробництво майонезів в листопаді 2006 року
13. Динаміка виробництва майонезної продукції основними виробниками, тис. Тонн
14. Розподіл смакових переваг українського покупця в 2005 і 2006 роках,%
15. Динаміка експорту соусів з України
16. Динаміка імпорту соусів
17. Баланс майонезу в Україні
18. Дослідження дрібнооптових цін на найпопулярніші марки майонезу
19. Основні продуктові ритейл-мережі України
20. Дані дослідження «легких майонезів», представлених на ринку

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва майонезів і емульгування соусів в Україні в 2003 - 2006 роках
2. Найбільші витрати на рекламу ТМ в категорії майонез в 2005 році, тис. Дол.
3. Частки ринку основних виробників майонезів і складних соусів в Україні в 2006-2007 роках,% (оцінка)
4. Динаміка споживання майонезів, кетчупів і складних соусів в Україні з 2003 року по 2006 рік
5. Структура споживчих переваг по жирності майонезів в 2005 році,%
6. Структура споживчих переваг по жирності майонезів в 2006 році,%
7. Споживчі переваги за розміром упаковки на ринку майонезів і білих соусів а 2005 році,%
8. Споживчі переваги за розміром упаковки на ринку майонезів і білих соусів а 2006 році,%
9. Експорт майонезу і білих соусів з України в 2003-2006 роках, натуральне вираз
10. Експорт майонезу і білих соусів з України в 2003-2006 роках, грошове вираження
11. Імпорт майонезу і білих соусів в Україні в 2003-2006 роках, натуральне вираз
12. Імпорт майонезів і білих соусів в Україні в 2003-2006 роках, грошове вираження
13. Прогноз зростання виробництва майонезів і емульгування соусів в Україні
14. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття компаній в Україні в 2006 році,%
15. Структура роздрібних мереж в розрізі покриття торгових точок в Україні в 2006 році,%
16. Структура роздрібних мереж в розрізі дислокації торгових точок в Україні в 2006 році,%
17. Частки сучасних форматів в структурі торгівлі продуктами харчування в Україні в 2006 році,%
18. Структура розташування роздрібних торгових точок в Україні в 2006 році,%
19. Структура спеціалізації торгових точок в Україні в 2006 році,%
20. Структура ринку мереженого ритейлу продуктами харчування

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами