in stock

Аналіз ринку кетчупу, майонезу і соусів України. 2011

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2011 року
Кількість сторінок:  6, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 1
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
550 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку соусів, кетчупів і майонезу України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, включає інформацію про обсяги внутрішнього виробництва зазначених сегментів ринку за 2009 - І половину 2011 рр. В натуральному значенні. Відзначено, що вітчизняні виробники практично повністю задовольняють внутрішній попит на подібну продукцію і частка імпорту соусів незначна - близько 4% за підсумками 2010 р На ринку варто виділити дві ключові тенденції: відновлення зростання обсягів виробництва після кризового падіння і зниження споживання (відповідно і виробництва) соусів і майонезів. Скорочення обсягу сегмента майонезу пов'язано з прагненням населення обмежити споживання цього продукту в рамках боротьби за здоровий спосіб життя. У сегменті соусів відзначається не тільки зниження споживання, але і природний догляд дрібних виробників під тиском великих торгових марок. Аналіз діяльності основних гравців ринку вказує на наявність тенденції до концентрації і розширенню асортименту пропонованої продукції. Зауважимо, що в Україні соуси, кетчупи і майонези виробляють понад 100 підприємств, проте великих виробників не більше 10. Найбільші гравці роблять ставку на диверсифікацію асортиментного пропозиції. В огляді також виконаний аналіз споживчих переваг щодо соусів, кетчупу і майонезу, а також структурування по частоті придбання продукту. Дослідження поточної ситуації дає можливість зробити висновок про те, що високий рівень конкуренції в середньостроковій перспективі буде обумовлювати укрупнення часток провідних операторів.

Детальний зміст:

1. Ємкість ринку
2. Гравці ринку
3. Споживання продукції на ринку 
4. Висновки

Перелік таблиць:

1. Обсяги виробництва основних видів соусів в Україні в 2009-1 пів. 2011 рр., т

Перелік графіків і діаграм:

1. Співвідношення вітчизняної та імпортної продукції на українському ринку соусів у 2010 р., %
2. Долі основних виробників кетчупу в Україні в 2010 р., %
3. Долі основних виробників майонезу в Україні в 2010 р., %
4. Частота споживання кетчупів, майонезів, соусів в Україні в 2010 р., %

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами