in stock

Аналіз ринку ПЕТ-преформ України. 2011 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2011 року
Кількість сторінок:  22, Arial, 1 интервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 5
Спосіб оплати: готівковий/безготівковий розрахунок, в тому числі банківською карткою, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
2500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Проведено дослідження ринку ПЕТ-тари України. Аналітики компанії Pro-Consulting акцентували увагу на основних тенденціях розвитку даного ринку, обсязі виробництва і реалізації продукції в кількісних показниках. Детально описана зовнішня торгівля, динаміка цін і асортимент продукції. Відзначено появу попиту на преформи і обладнання для ПЕТ-банок виробниками майонезу, косметики та побутової хімії.
Потенціал ПЕТ пляшок для пива, вина, молочних продуктів еквівалентний потенціалу ПЕТ пляшок для газованих безалкогольних напоїв, який становить 90% від усього обсягу ринку упаковки. У той же час лише 7% алкогольних напоїв (крім пива) розливають в упаковку з полімерів. Наведено класифікацію продукції за сферами споживання, ємності видування пляшки, конфігурації тари і горла. Найбільшим виробником преформ є компанія «Юнипласт» (Дніпропетровськ), яка контролює близько 55% українського ринку. На другому місці знаходиться «Ретал Україна» (київський завод російського ЗАТ «РЕТАЛ») з 20%, на третьому - «Хекропет Лтд» (Хмельницький), що має 15% -ву сумарну частку. Пропозиція преформ інших виробників становить лише близько 10% ринку.
2010-й рік показав загальне поліпшення показників зовнішньої торгівлі на ринку ПЕТ-преформ, а також ПЕТФ-гранул, з яких виготовляються преформи. Ожилий ринок і нова, сприятлива кон'юнктура на ньому дозволили збільшитися експорту як преформ, так і гранул. Імпорт ПЕТФ-гранул - найбільш ємна зовнішньоторговельна стаття України на ринку ПЕТ. Обсяги поставок в 2010 році склали 167 тис. Тонн загальною вартістю близько 250 млн доларів США, що в рази відрізняється від обсягу ринку самих ПЕТ-преформ. У 2010 році на ринку ПЕТ-преформ також росли внутрішні виробництво і споживання.
Позитивним фактором для ринку ПЕТФ України є зростаюча конкуренція корейських, китайських та індійських постачальників імпортних ПЕТФ-гранул.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1 Опис ринку
1.2 Аналіз тенденцій розвитку ринку 
1.3 Сегментація і структурування ринку
1.4 Загальні показники ринку, розрахунок емкості ринку
2. Обсяг проізводства і реалізації в кількісних показниках 
3. Зовнішня торгівля
3.1 Експорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
3.2 Імпорт (обсяги, структура, ціни, географія постачань по країнах)
4. Динаміка цін на продукцію
5. Асортимент продукції, який представлений на ринку
6. Висновки. Прогнозні показники (2011-2013 рр.)

Перелік таблиць:

1. Стандартне співвідношення між ємкістю отриманої пляшки і вагою преформи
2. Показники ринку ПЕТ-преформ України в 2008-2010 рр. (млн. шт.)
3. Експорт та імпорт ПЕТ-преформ з ПЕТФ-гранул в 2010 р. (млн. шт.) і його вартість (млн. USD)
4. Номенклатура ПЕТ-преформ на ринку України в 2010 році
5. Середні ціни на ПЕТ-пляшки в 2010 році

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура сфер споживання ПЕТ-преформ в Україні
2. Структура виробників ПЕТ-преформ в Україні
3. Структура експорту ПЕТ-преформ України в 2008-2010 рр. (млн. шт.) і його вартість (млн. USD)
4. Структура експорту ПЕТФ-гранул України в 2008-2010 рр. (тонн)  і його вартість (тис. USD)
5. Структура імпорту ПЕТ-преформ України в 2008-2010 рр. (млн. шт.) і його вартість (млн. USD)
6. Структура імпорту ПЕТФ-гранул України в 2008-2010 рр. (тис. тонн)  і його вартість (млн. USD)
7. Структура постачань ПЕТФ-гранул в 2010 році по місяцях (тис. тонн)
8. Уподобання щодо типу упаковки мінеральної води (в % від споживачів мінеральної води)
9. Уподобання щодо типу упаковки негазованої питної води (в % від споживачів води)
10. Уподобання щодо типу упаковки прохолодних напоїв (в % від споживачів напоїв)

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами