У першій половині 2016 року Азербайджан був абсолютним лідером за обсягами продукції, що імпортується з України. А в 2017 році першість взяла Білорусь.
Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA заявили аналітики компанії Pro-Consulting.
«Левову частку українського ринку масок для обличчя займає імпорт, але це не означає, що у нас відсутнє виробництво продукту. Просто обсяг його не великий. В Україні покупці, як правило, віддають перевагу імпортним маски. В основному, за більш високу довіру до якості продукта.За перше півріччя 2017 року Україна завезли товару на більш ніж 5 мільйонів доларів (5,262 млн.дол.США) », - розповіли в компанії.
При цьому, відзначають аналітики компанії Pro-Consulting, вітчизняні виробники працюють не тільки на внутрішній ринок.
«Частка експорту зростає. Географія експортних поставок масок для обличчя дещо змінилася. У першій половині 2016 року Азербайджан був абсолютним лідером за обсягами продукції, що імпортується з України. А вже в 2017 році першість взяла Білорусь. В першу чергу, за рахунок спрощення процедур експорту для товарів з України », - повідомили експерти.
Нагадаємо, як розповіли раніше аналітики, лідери споживання косметичних продуктів в світі - це жителі Азії і Тихоокеанського регіону (36%). У Північній Америці і Європі витрачають на косметику менше - 24% і 26% відповідно.
«Засоби по догляду за шкірою обличчя - сегмент, який активно розвивається. Причинами цього є: масовий попит і висока конкуренція торгових марок, які стимулюють розробку нових маркетингових стратегій. Лідери споживання косметичних продуктів в світі - це жителі Азії і Тихоокеанського регіону (36%). У Північній Америці і Європі витрачають на косметику менше - 24% і 26% відповідно », - відзначили експерти.
За даними аналітиків компанії Pro-Consulting, незважаючи на економічну кризу, в Україні продажі косметики ростуть.
Як додали в компанії, в Україні найбільше коштів по догляду за шкірою набувають українці від 18 до 44 років.
Джерело: Голос.ua