Українці стали купувати більше. Про це в коментарі Gazeta.ua розповіли в компанії Pro-Consulting.
"В очікуванні нових хвиль інфляції українці купують товари зі списку першої необхідності. Особливо популярні також стали акційні товари. У такий спосіб торгові мережі намагаються звернути увагу споживачів на продукти, які не мають першочергової необхідності", – йдеться у дослідженні.
За словами аналітиків, через падіння цін напівфабрикати та продукти швидкого харчування почали купувати більше. Збільшення обсягів роздрібної торгівлі констатують і в Українській асоціації постачальників торгових мереж.
"Оборот роздрібної торгівлі в Україні за перше півріччя зріс на 2%. Це говорить про збільшення купівельної спроможності. Лідери ритейлу нарощують продажі швидше. Деякі з них заявляють про зростання продажів на 8% у порівнянні з минулим роком", – говорить директор асоціації Олексій Дорошенко.
За його словами, це свідчить про покращення купівельної спроможності. Найбільше торгівля зростає на Київщині. Тут роздрібні продажі зросли на 8%, у Львові, Черкасах та Вінниці - близько 5%. Менше стали купувати в Житомирській, Чернівецькій та Дніпропетровській областях. Тут падіння роздрібних продажів склало від 4,5% до 3%.