Діюча в даний час в Україні програма ремонту та будівництва автомобільних доріг була затверджена вітчизняним Кабміном ще в липні 2013 року. Документом передбачалося протягом 2013-2018 років побудувати та реконструювати 1,5 тис. км і відремонтувати 24 тис. км доріг. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.
Криза, що почалася в 2014 році, змусив уряд скоригувати свої плани щодо автомобільних доріг відповідно до поточного стану української економіки. У 2018 році заплановано відремонтувати 3-4 тис. км доріг. Обсяги фінансування за програмою наведені в таблиці.
У 2018 році заплановано відремонтувати 3-4 тис. км доріг. Фінансування ремонту і будівництва доріг не зменшиться і після 2018 року. Навпаки, обсяги направляються на ці цілі сум, за прогнозами, значно виростуть. Адже, за оцінкою «Укравтодору», для повного відновлення дорожньої інфраструктури необхідно ремонтувати щорічно 10-12 тис. Км.
Додатковим джерелом фінансування ремонтно-будівельних робіт на дорогах став так званий «митний експеримент». Він полягає в тому, що половина грошей від перевиконання плану митних зборів іде в дорожній фонд. Протягом перших восьми місяців 2017 роки таким чином вдалося залучити 7,4 млрд гривень.
У структурі витрат на дорожні ремонтно-будівельні роботи більше половини (53,1%) займають витрати на поточний дрібний ремонт і підтримання стану доріг. На будівництво, реконструкцію та ємні види ремонтних робіт призначене 42,9% коштів.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: