У сучасному світі батьки замислюються про розвиток своїх дітей з самого раннього віку, намагаючись дати їм кращу освіту, знання мов та інші корисні навички. Іншими словами, попит на дошкільні гуртки і центри зростає. Проте, він не покривається достатньою кількістю пропозицій. На ринку утворюється практично вільна ніша, яку, при належному підході, можна зайняти досить швидко і ефективно. У нашому матеріали ми детально розповімо про те, як це зробити.
Цифри і статистика
Сьогодні в Києві працюють 566 закладів для дошкільнят. Незважаючи на таку, здавалося б, значну кількість установ, у багатьох районах Києва центри переповнені, а батьки змушені записувати дитину в чергу з народження. Згідно зі статистичними даними, 74% дитячих садків в Києві переповнені дітьми. З огляду на загальну кількість дошкільнят в цьому році – 100 тис. малюків, 8 тис. малюкам не вистачить місця. Географія зосередження дошкільних дитячих центрів в столиці наведена на малюнку нижче.
Концентрація дитячих садків в м. Києві
Немає нічого дивного в тому, що на ринку починають з'являтися приватні центри, що функціонують на комерційній основі. Вони надають якісні сервіси і забезпечують розвиток дітей на належному рівні. Приватні центри не тільки створюють конкуренцію державним установам, а й розширюють ринок для батьків.
Нюанси створення
Відкриття дитячого центру розвитку, як і створення будь-якого іншого підприємства або компанії, перш за все, вимагає розробки якісного та чіткого бізнес-плану з опрацюванням ключових моментів функціонування майбутнього бізнесу. Розібратися з цими питаннями вам допоможуть фахівці компанії Pro-Consulting.
Для успішної діяльності центру в майбутньому, на перших порах необхідно визначитися з тим, за якими критеріями батьки вибирають дошкільний навчальний заклад для своїх дітей. Важливими є фактори розташування, кількості місць в групі, вартість перебування тощо (детальна інформація наведена на схемі нижче).
Ключові критерії вибору дитячого садку для дитини
Для того, щоб залучити якомога більшу кількість клієнтів, дитячі центри можна розміщувати як в спальних районах, так і у центрі міста. У першому випадку у ваших послугах будуть зацікавлені мешканці прилеглих будинків. А в другому – співробітники офісів і бізнес-центрів, яким потрібно залишити дитину під наглядом.
Позиціонування на ринку – основа успішного ведення бізнесу. Тому, ще на етапі старту і до відкриття майбутнього центру варто задуматися про його впізнаваність. Приділіть увагу розробці маркетингового плану, що містить стратегію комплексного просування бренду, outbound- і inbound-маркетингу. Ще одним гарним рішенням стане запуск сайту і його грамотне просування за допомогою контекстної реклами, PR-кампаній, листівок, візиток. Всі ці моменти також повинні бути враховані в бізнес-плані.