Відкриваємо фітнес-центр: бізнес з акцентом на здоров'я
5206

Відкриваємо фітнес-центр: бізнес з акцентом на здоров'я

Мода на здоровий спосіб життя сьогодні активно поширюється не тільки в Україні, а й в усьому світі. Цей тренд став причиною розвитку фітнес-центрів, які сьогодні працюють у всіх великих містах країни. Найбільша кількість центрів фітнес-послуг знаходиться в столиці. При цьому, на ринку представлені найрізноманітніші компанії за рівнем цін та переліком сервісів.

Перспективним для даного сегменту аналітики і експерти ринку вважають створення фітнес-центрів в містах обласного значення, де конкуренція поки залишається не надто високою. Крім того, будівництво повноцінного фітнес-центру за межами столиці обійдеться в 2 рази дешевше. Разом з тим, варто враховувати, що ціни на послуги теж будуть нижче. Цільовою аудиторією майбутньої компанії, переважно, є жінки у віці від 20 до 37 років.

Важливим аспектом роботи будь-якого фітнес-центру є формування його клієнтської бази. Як правило, пул постійних клієнтів з'являється протягом перших років роботи центру. На 3-й рік близько 70% відвідувачів будуть постійними, решта - новими.

Згідно бізнес-плану, розробленого експертами компанії Pro-Consulting, фітнес-центр доцільно розміщувати або в спальному районі міста, або в бізнес-центрі, щоб залучити всі можливі категорії відвідувачів.

До відкриття необхідно ретельно продумати перелік послуг, що будуть надаватися та  їх вартість. З огляду на кількість фітнес-центрів, які сьогодні працюють в Україні, для залучення потенційних клієнтів, буде потрібно значно розширити спектр сервісів в порівнянні з іншими компаніями. Так, доцільно, крім звичайних занять і тренувань, обладнати фітнес-центр солярієм, залом аеробіки, спорт-баром і перукарнею, а також надавати послуги масажу і занять шейпінгом.


Малюнок. Доходи фітнес-центру


 

Приміщення для майбутнього центру можна як придбати, так і взяти в оренду. При цьому, важливо враховувати деякі технічні особливості - на одного відвідувача залу повинно доводиться близько 6 м2, а загальна площа фітнес-центру повинна становити, як мінімум, 250 м2.

Ще один важливий нюанс - закупівля якісного спортивного спорядження і обладнання, яке стане візитною карткою клубу. Крім того, необхідно підібрати кваліфікованих тренерів, до яких і будуть приходити відвідувачі, а також провести рекламну кампанію до запуску проекту.

Малюнок. Рейтинг популярності кардіотренажерів


 

Рентабельність фітнес-центру може досягати 25%. Окупність спортивного комплексу, який працює в преміум-сегменті, займе близько 5 років, в економ-сегменті - близько 1,5 року. Більш докладні розрахунки для кожного конкретного випадку вам допоможуть провести фахівці компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами