1302

Аналітики компанії Pro-Consulting підготували дослідження ринку ПЕТ-тари України

Одна з основних переваг ПЕТ-тари - це та простота, з якою виробник напоїв може змонтувати лінію з виготовлення ПЕТ-тари прямо на своєму підприємстві, а такий шлях істотно здешевлює тару і, відповідно, вельми привабливий для виробників пива та напоїв. З повністю автоматизованою лінією з випуску пляшок останні надходять безпосередньо на лінію розливу.

За останні роки в Україні простежується позитивна динаміка зростання ємності ринку ПЕТ-тари. 2009 відзначився найменшим обсягом виробництва даного продукту. У натуральному вираженні показники склали 3 млрд. шт. з ємністю ринку 2,89 млрд. шт. За підсумками 2010 року темп приросту місткості ринку тари з термопластика склав 2,1%. Вже в 2011-2012 роках спостерігається стрімке нарощування обсягів виробництва. Виходячи з цього, в 2011 році при кількості випущеної тари 3,4 млрд. шт., місткість ринку дорівнювала 3,29 млрд. шт. У попередньому 2012 темп приросту так само був позитивним - 7,9%.


Місткість ринку ПЕТ-тари України за підсумками 2013-2013 рр.., В натуральному вираженні, млрд. шт

pet-tara.png

Якщо розглядати динаміку експорту ПЕТ-тари з України за останні роки, можна акцентувати увагу на результатах 2010 року. У даний період спостерігається максимальний показник обсягу вивозиться продукту в країни ближнього зарубіжжя - 494,6 млн. шт. різного виду тари. У грошовому вираженні даний показник склав 288,1 млн. грн.


Динаміка імпорту та експорту ПЕТ-тари України за підсумками 2009 -2012 рр.. в натуральному вираженні, млн. шт.,%

pet-tara2.png

У наступні роки простежується спад показників експорту в натуральному вираженні. У 2011 темп приросту був негативним і склав -24,1%. У 2012 році з України було вивезено на 21,8% менше ПЕТ-тари, у порівнянні з 2011. На відміну від зовсім нестабільної ситуації щодо експортних операцій на ринку, обсяги імпортованої продукції мають менш значні коливання. Проте в 2010 році явно простежується зниження показників обсягів імпорту тари з термопластику - на 12,1%. Після цього, аж до 2012 року, через збільшення виробництва продукції на внутрішньому ринку, обсяги імпорту не досягли показників 2009 року.

Цей аналіз ринку дозволяє простежити основні тенденції розвитку досліджуваного ринку, а також дізнатися про перспективи його розвитку на найближчі роки.

Аналітичне дослідження від Pro-Consulting допоможе Вам не тільки грамотно спланувати свій бізнес, але й уникати помилок надалі і приймати найбільш ефективні рішення.

Ознайомитися з повним описом і структурою дослідження Ви можете, пройшовши за наступним посиланням.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами