in stock

Дослідження ринку вживаних автомобілів в Україні. 2020 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 19
Таблиць: 10
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
24752 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку уживаних автомобілів в Україні, який включає всі автомобілі, що використовувалися з різними об’ємами двигуна і різних років виробництва.
В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку автомобілів, що були у використанні, в Україні, описано державне регулювання ринку вживаних автомобілів проаналізовано імпорт і споживання уживаних автомобілів в Україні, визначено основні оператори ринку вживаних автомобілів, представлені середні імпортні ціни на вживані автомобілі, показаний асортимент уживаних автомобілів.
Обсяг світового ринку вживаних автомобілів оцінювався в 1332,2 мільярда доларів США в 2019 році і, як очікується, буде рости з сукупним середньорічним темпом зростання 5,5% з 2020 по 2027 рік.
Нездатність клієнтів купувати нові автомобілі стала однією з причин зростання обсягів продажів уживаних автомобілів, що доповнюється інвестиціями учасників галузі в створення своєї дилерської мережі на ринку.
Продажі вторинного ринку часто починають активізуватися саме за часів економічного спаду або рецесії. На вторинному ринку в рамках наявного бюджету більше вибору - як по моделям, так і за рівнем оснащення автомобіля.
Рівні амортизації транспортних засобів сильно розрізняються в країнах-експортерах і країнах-імпортерах через відмінності в рівнях доходів. Ціна транспортного засобу в країнах з високим рівнем доходів знецінюється швидше, ніж в країнах з низьким рівнем доходів. Таким чином, продавці уживаних автомобілів в країнах з високим рівнем доходів можуть продавати свої старі автомобілі за вищою ціною в країнах з низьким рівнем доходів. Це стимул для експорту уживаних автомобілів.
Вторинний ринок автомобілів розвивається з кожним роком в Україні. Отже, споживачі віддають перевагу автомобілям преміум і середнього сегментів відомих товаровиробників на вторинному ринку, замість придбання нових автомобілів з низького цінового сегмента. Пояснюється це тим, що доходи населення знизилися, що прямо відобразилося на споживчі переваги українців. Попит на автомобілі залишається на високому рівні, але купівельна спроможність знизилася, тому споживачі готові купувати автомобілі з пробігом, які коштують значно дешевше нових
Продажі нових автомобілів сповільнилися в останні роки, ринок уживаних автомобілів продовжував зростати протягом минулого року і зараз перевищує ринок нових автомобілів. Для ринку вживаних автомобілів характерно імпортозалежність, популярність послуги trade-in (обмін старого автомобіля на новий), переорієнтація попиту, домінування сегмента бензинових автомобілів в порівнянні з іншими видами палива.
Популярними моделями автомобілів з пробігом в 2019 році в Україні були Daewoo Lanos, Renault Megan, Audi A6, Toyota Camry, Chevrolet Aveo. Серед електроавтомобілів популярністю користувалися Nisan Leaf, Chevrolet Volt, BMV I3, Ford Fusion, Fiat 500e.

Основними перевагами офлайн-операторів для покупців автомобілів, що були у використанні, є популярність дилера, можливість пройти тест-драйв, можливість розглянути різні варіанти.
Перевагами онлайн-операторів для покупців можна назвати простоту, швидкість, доступність цілодобово. На відміну від офлайн операторів інформація про товар може бути неповною, немає можливості живого спілкування з продавцем і оглянути автомобіль цілком.
Споживчі перевагу на вживані автомобілі досить різні. Тут впливають багато факторів, які відрізняють бажання потенційного покупця від реальності, оскільки раціональність при виборі вживаного автомобіля важливіше мрії.
Колір автомобіля впливає на попит так, як і на ціну. Лідер в сірому і червоному кольорах - Renault Megane, в чорному і білому - Volkswagen Passat, в синьому - Volkswagen Golf.

Автомобілісти надають перевагу седанам і кросоверам, причому популярність останніх невпинно зростає.
Продаж уживаних автомобілів в секторі B2G відбувається шляхом відкритих електронних торгів (через торгові майданчики системи ProZorro.Продажі). Державними продавцями в таких продажах виступають державні підприємства, органи виконавчої влади України (наприклад, Митна служба України, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб), комунальні підприємства, державні банки (напр., «Ощадбанк», «ПриватБанк», «Укргазбанк», «Укрсимбанк " та ін.)
Завдяки широкому і постійно поновлюваному асортименту вживаних автомобілів, ринок уживаних автомобілів цікавий споживачам з кожним роком більше і більше.
Продовжуючи європейську тенденцію, продаж автомобілів з пробігом набуває все більш цивілізованих форм. До нас поступово доходять бізнес-моделі, які вже добре зарекомендували себе в інших країнах. Зокрема, - автомобільні аукціони, з прямими продажами з європейських комісійних майданчиків, імпорт і створення майданчиків і автосалонів по продажу автомобілів з пробігом офіційними імпортерами та дилерами

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку автомобілів, що були у використанні
1.1. Опис ринку автомобілів, що були у використанні
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку автомобілів, що були у використанні (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку автомобілів, що були у використанні в Україні
1.4. Опис особливостей покупки/продажу автомобілів, що були у використанні по регіонах України
1.5. Опис способів оцінки автомобілів, що були у використанні в Україні (різниця між оцінкою на американському аукціоні і трейд-ін майданчиком або класичної продажом між двома фіз. особами, та ін.)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні мита, плани про їх зміну (якщо є))
2.3. Особливості проведення державних закупівель (опис продажу автомобілів з держ. гаражів)
3. Основні оператори ринку (онлайн і офлайн - olx, auto.ria, trade-in майданчики при автосалонах, автобазари, конфіскат, лізингові авто, авто з американських аукціонів, комісійні майданчики, групи в месенджерах та ін.).
3.1. Перелік основних операторів ринку автомобілів, що були у використанні і їх опис, оцінка
3.2. Структурування операторів (за сегментами, спеціалізації, регіонально)
3.3. Частки ринку основних операторів ринку, оцінка
3.4. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
3.5. Опис західних аналогів конкурентів (Manheim, Carmax, Alcopa), опис причин успішного запуску бізнесу
4. Імпорт автомобілів, що були у використанні в Україні в 2017-1 пів. 2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів, марки автомобілів)
5. Ціна і ціноутворення на ринку
5.1. Динаміка цін на автомобілі, що були у використанні в 2017-1 пів.2020гг,
5.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, структура
5.3. Собівартість продукції, рентабельність
5.4. Опис найбільш вигідних способів продажу автомобілів, що були у використанні
6. Споживачі і їх переваги (включаючи онлайн)
6.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача, оцінка кабінетним способом
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, оцінка на підставі Google Adwords
6.3. Споживання в секторі B2G. Опис АТП держ. підприємств. Огляд продажу автомобілів банками (конфісковані заставні автомобілі, з виділенням Приватбанку)
7. Асортимент продукції, найбільш популярні марки автомобілів
8. Висновки. прогнозні показники
8.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку автомобілів, що були у використанні
8.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2020-2023гг.
8.3. Рекомендації з розвитку на ринку автомобілів, що були у використанні
9. Інвестиційна привабливість галузі
9.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
9.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
9.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Система оцінок на аукціонах
2. Основні закони України, що регулюють ринок автомобілів, що були у використанні
3. Структурування основних операторів ринку вживаних автомобілів за сегментами, спеціалізації та регіонально
4. SWOT-аналіз основних операторів ринку
5. Портрети основних типів споживачі вживаних автомобілів в Україні
6. Класифікація асортименту вживаних автомобілів
7. SWOT-аналіз ринку вживаних автомобілів в Україні
8. PESTLE-аналіз ринку вживаних автомобілів в Україні
9. Сегментація ринкових ризиків
10. Ранжування ризиків розвитку ринку автомобілів, що були у використанні в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Ємність ринку уживаних автомобілів в 2017-1 пів. 2020 року в Україні, в натуральних показниках, тис. шт.
2. Продаж автомобілів по регіонах в 2019 році в Україні, в натуральних показниках, шт.
3. Частки основних продавців на СЕТАМ в 2017-1 пів. 2020 рр., в кількісному вираженні торгів
4. Основні оператори на ринку автомобілів, що були у використанні України
5. Частки ринку основних продавців автомобілів, що були у використанні в Україні, в кількісному вираженні торгів
6. Частки ринку онлайн і офлайн продажів уживаних автомобілів в Україні, в кількісному вираженні торгів
7. Кількість пропозицій основних онлайн операторів ринку автомобілів, що були у використанні в Україні за станом на 4 листопада 2020 р
8. Обсяги імпорту вживаних автомобілів в Україні в 2017-6 мес.2020гг., в натуральному вираженні, тис. шт.
9. Обсяги імпорту вживаних автомобілів в Україні в 2017-6 мес.2020гг., в грошовому вираженні, млн дол. США
10. Сегментація імпортних вживаних автомобілів по торговим маркам, в натуральному вираженні
11. Географія імпорту вживаних автомобілів в Україну, в натуральному вираженні
12. Середня ціна за одне вживане авто, імпортоване в Україну в 2017-6 міс. 2020 рр.
13. Переваги споживачів за кольорами вживаних автомобілів в 1 пів. 2020 р
14. Сезонність ринку вживаних автомобілів в Україні в 2017-1 пів. 2020 рр., за кількістю запитів в Google
15. Структура пропозицій автомобілів, що були у використанні ПриватБанком станом на 28 жовтня 2020 р в натуральному вираженні, шт.
16. Структура пропозиції вживаних автомобілів ПриватБанком за регіонами України станом на 6 листопада 2020 р., в натуральному вираженні, шт.
17. Структура пропозиції вживаних автомобілів ПриватБанком за типами кузова станом на 6 листопада 2020 р., в натуральному вираженні, шт.
18. ТОП-10 популярних автомобілів, що були у використанні за 7 міс. 2020р., в натуральному вираженні, шт.
19. Прогнозні показники ринку вживаних автомобілів в 2020-2023 рр. в Україні, в натуральних показниках, тис. шт.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами