Дата підготовки: | Січень 2022 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку зоомагазинів в Україні, під час якого було виявлено основні тенденції. У звіті представлено динаміку зовнішньої торгівлі кормів для тварин з України. Виділені споживчі переваги щодо зоотоварів.
Вся більшість власників домашніх тварин вважають своїх вихованців частиною сім'ї, причому значною мірою дбають про здоров'я свого вихованця. Найпопулярніші тварини в Україні – це кішки та собаки. За даними сайту Worldatlas, в Україні налічується вже понад 5 млн собак, що живуть з людьми. Україна також посідає друге місце у світі за кількістю котів на душу населення (17 на 100 осіб).
Головними операторами на ринку зоомагазинів в Україні є магазини, такі як Master Zoo, ZOOBonus, Zooуголок, Zooлогія, Лап-Усик. Кількість запитів, за словами, як зоомагазин, зоомаркет, показує тенденцію до зростання.
Аналіз ринку зоомагазинів показав, що Україна має тенденцію до стабільності. Ринок зоомагазинів України розвинений.
1. Тенденції ринку зоомагазинів в Україні
2. Основні оператори та асортимент продукції, представлені на ринку зоомагазинів в Україні
3. Зовнішня торгівля
4. Споживання / споживчі переваги
5. Висновки
1. Ємність ринку у грошовому вираженні в Україні у 2019-2021 рр., млн грн
2. Динаміка експорту корму для тварин із України у 2019 – 6 міс. 2021 р., у натуральному вираженні, тис. т
3. Динаміка імпорту корму для домашніх тварин до України у 2019 – 6 міс. 2021 р., у натуральному вираженні, тис. т
4. Динаміка кількості запитів на зоомагазини в пошуковій системі Google у 2019-2021 рр., тис.