Анотація до аналізу ринку:
Вітчизняні виробники випускають, в основному, срібні вироби. У загальному обсязі споживання, ювелірні вироби зі срібла є найпопулярнішими, оскільки даний товар не такий дорогий, як вироби із золота. Також кризові явища в економіці змушують споживачів переглянути свої витрати по відношенню до предметів розкоші.
Розглядаючи структуру експорту прикрас за видами дорогоцінного металу, можна відзначити, що Україна постачає більше срібла, ніж золота. Незважаючи на те, що динаміка виробництва досліджуваний продукції знижується з кожним роком, обсяг експорту з України все ж зростає. Однак обсяги поставок є низькими, оскільки весь товар споживається на внутрішньому ринку. Із загальної структури імпорту ювелірних виробів, в Україну завозиться більше срібла, ніж золота.
Детальний зміст:
1. Загальні показники ринку ювелірних виробів України
1.1 Обсяг клеймованих ювелірних виробів у натуральному та грошовому вираженні в динаміці з 2012 по 6 міс. 2015 року
1.1.1 Динаміка експорту ювелірних виробів з України у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному (тонн) і грошовому ( млн. $ США) вираженні
1.1.2 Динаміка імпорту ювелірних виробів в Україну в 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному (тонн) і грошовому ( млн. $ США) вираженні
2. Виробництво на ринку ювелірних виробів України
2.1 Динаміка виробництва золотих ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному і грошовому вираженні
2.2 Динаміка виробництва срібних ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному і грошовому вираженні
3. Структура ринку ювелірних виробів ( регіональна, за походженням продукції)
4. Основні гравці на ринку ювелірних виробів в Україні
4.1 Основні оператори ринку ювелірних виробів та їх дольові частки ринку
5. Споживання ринку ювелірних виробів (структура за типом металу, у розрізі проб, переваги споживачів по ювелірних магазинах)
6. Прогнози і перспективи розвитку ринку ювелірних виробів України на 2015-2017 рр.
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягів клеймованих ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
2. Динаміка ємності клеймованих ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. $ США
3. Динаміка експорту ювелірних виробів з України у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
4. Основні країни експортери ювелірних виробів з України у 2014 році, у натуральному вираженні, %
5. Динаміка експорту ювелірних виробів з України у 2012-6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. $ США
6. Динаміка імпорту ювелірних виробів в Україну у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
7. Основні країни імпортери ювелірних виробів в Україну в 2014 році, у натуральному вираженні, %
8. Динаміка імпорту ювелірних виробів в Україну у 2012-6 міс. 2015 рр., у грошовому вираженні, млн. $ США
9. Динаміка виробництва золотих ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
10. Динаміка виробництва срібних ювелірних виробів у 2012-6 міс. 2015 рр., у натуральному вираженні, тонн
11. Регіональна представленість основних виробників ювелірних виробів в Україні у 2015 році, шт.
12. Структурування найбільших операторів ринку ювелірних виробів у розрізі регіонів України за 2015 рік
13. Сегментація походження ювелірної продукції, що надходить на клеймування за підсумками 2014 року, %
14. Долі основних виробників на ринку ювелірних виробів України за підсумками 6 міс. 2015 року, %
15. Структура ювелірних виробів за типом металу в 2014 році, %
16. Сегментування ринку ювелірних виробів у розрізі проб у 2014 році, %
17. Ювелірні магазини, що переважають у виборі споживачів, за підсумками 2 кв. 2015 року, %
18. Прогноз клеймованих ювелірних виробів на 2015-2017 рр., у натуральному вираженні, тонн