in stock

Аналіз ринку ювелірних виробів України. 2013 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2013 року
Графіків і діаграм: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання:  електронною поштою або кур'єром
1650 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітики компанії Pro-Consulting, досліджуючи ринок ювелірної продукції України, відзначають його щорічне скорочення у післякризовий період у кількісному (млн шт.) і натуральному (тонн) вираженні. Скажімо, в 2009 р. ринок просів на понад 30%, а всього за останні 4 роки – більше, ніж на 60%. Падіння відбувається на тлі зростання ринку біжутерії, яка є головним конкурентом золотих і срібних ювелірних виробів, розширення асортименту товарів з недорогоцінних матеріалів. Важливою причиною є також світове зростання цін на дорогоцінні метали, оскільки близько 75–80% вартості виробів складає закордонна сировина. Представлено динаміку вітчизняного виробництва ювелірної продукції, показники якої також скорочуються, при цьому в сегменті золота – більш стрімкими темпами. Представлено регіональну структуру виробництва ювелірних виробів. Вказані основні гравці на ринку, серед яких лідируючі позиції посідає ВАТ «Київський ювелірний завод» з ринковою часткою понад 43%. При аналізі споживання зазначено, що купівельний попит значно змістився у бік недорогих срібних виробів (понад дві третини ринку). Виконано сегментацію ринку в розрізі проб дорогоцінних металів, найбільш популярними з яких є  585-а для золота і 925-а – для срібла. Вказано магазини, яким споживачі надають перевагу. Негативний прогноз розвитку ринку, крім збереження впливу чинних факторів, обумовлений також очікуваною зміною держрегулювання у цьому секторі економіки.

Детальний зміст:

1. Ємність ринку й тенденції його розвитку
2. Динаміка цін на золото й срібло
3. Вітчизняне виробництво
4. Основні гравці
5. Уподобання споживачів
6. Прогнозні показники

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка обсягів таврованих ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у кількісному (млн. шт.) і натуральному (тонн) вираженнях
2. Динаміка цін на золото й срібло на світовому ринку у 2008–2013 рр., дол. за тройську унцію
3. Динаміка виробництва ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка виробництва ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у кількісному вираженні, млн. шт.
5. Регіональна структура виробництва ювелірних виробів в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
6. Частки основних виробників на ринку ювелірних виробів України за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, %
7. Структура ринку ювелірних виробів в Україні за видами металу в натуральному вираженні у 2012 р., %
8. Сегментація ринку золотих і срібних ювелірних виробів за пробами у 2012 р., %
9. Ювелірні магазини, яким надають перевагу споживачі, за підсумками 2012 р., %

Зв'язатися з нами