Анотація до аналізу ринку:
Аналітики компанії Pro-Consulting, досліджуючи ринок ювелірної продукції України, відзначають його щорічне скорочення у післякризовий період у кількісному (млн шт.) і натуральному (тонн) вираженні. Скажімо, в 2009 р. ринок просів на понад 30%, а всього за останні 4 роки – більше, ніж на 60%. Падіння відбувається на тлі зростання ринку біжутерії, яка є головним конкурентом золотих і срібних ювелірних виробів, розширення асортименту товарів з недорогоцінних матеріалів. Важливою причиною є також світове зростання цін на дорогоцінні метали, оскільки близько 75–80% вартості виробів складає закордонна сировина. Представлено динаміку вітчизняного виробництва ювелірної продукції, показники якої також скорочуються, при цьому в сегменті золота – більш стрімкими темпами. Представлено регіональну структуру виробництва ювелірних виробів. Вказані основні гравці на ринку, серед яких лідируючі позиції посідає ВАТ «Київський ювелірний завод» з ринковою часткою понад 43%. При аналізі споживання зазначено, що купівельний попит значно змістився у бік недорогих срібних виробів (понад дві третини ринку). Виконано сегментацію ринку в розрізі проб дорогоцінних металів, найбільш популярними з яких є 585-а для золота і 925-а – для срібла. Вказано магазини, яким споживачі надають перевагу. Негативний прогноз розвитку ринку, крім збереження впливу чинних факторів, обумовлений також очікуваною зміною держрегулювання у цьому секторі економіки.
Детальний зміст:
1. Ємність ринку й тенденції його розвитку
2. Динаміка цін на золото й срібло
3. Вітчизняне виробництво
4. Основні гравці
5. Уподобання споживачів
6. Прогнозні показники
Перелік графіків і діаграм:
1. Динаміка обсягів таврованих ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у кількісному (млн. шт.) і натуральному (тонн) вираженнях
2. Динаміка цін на золото й срібло на світовому ринку у 2008–2013 рр., дол. за тройську унцію
3. Динаміка виробництва ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у натуральному вираженні, тонн
4. Динаміка виробництва ювелірних виробів у 2008–2012 рр. у кількісному вираженні, млн. шт.
5. Регіональна структура виробництва ювелірних виробів в Україні у 2012 р. в натуральному вираженні, %
6. Частки основних виробників на ринку ювелірних виробів України за підсумками 2011 р. в грошовому вираженні, %
7. Структура ринку ювелірних виробів в Україні за видами металу в натуральному вираженні у 2012 р., %
8. Сегментація ринку золотих і срібних ювелірних виробів за пробами у 2012 р., %
9. Ювелірні магазини, яким надають перевагу споживачі, за підсумками 2012 р., %