Дата підготовки: | Квітень 2017 року |
Кількість сторінок: | 16 (слайди PowerPoint) |
Графіків і діаграм: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
У рамках соціологічного дослідження компанією Pro-Consulting у 2017р. було проведено соцопитування серед потенційних покупців ювелірних виробів у 6 містах України. Виявлені та ранжовані популярні бренди, сформовано портрет потенційного покупця.
1. Відсоткове співвідношення респондентів за статевою ознакою у розрізі міст
2. Середній вік опитаних респондентів у розрізі міста та статі
3. Рівень освіти респондентів у межах міста
4. Рівень доходів респондентів у межах міста
5. Наскільки українцям відомі бренди ювелірних виробів
6. Частота покупок ювелірних виробів у межах міст
7. Відсоток популярності брендів ювелірних виробів серед опитаних респондентів
8. На що звертають увагу респонденти на купівлю ювелірних виробів
9. На що звертали увагу покупці окремих брендів
10. Загальний портрет споживача ювелірних виробів
11. Портрет споживача ювелірних виробів у регіонах
12. Імовірність вибору респондентами продукції при подальшому придбанні ювелірного виробу
1. Відсоткове співвідношення респондентів за статевою ознакою у розрізі міст
2. Середній вік опитаних респондентів у розрізі міста та статі
3. Рівень освіти респондентів у межах міста
4. Рівень доходів респондентів у межах міста
5. Наскільки українцям відомі бренди ювелірних виробів
6. Частота покупок ювелірних виробів у межах міст
7. Відсоток популярності брендів ювелірних виробів серед опитаних респондентів
8. На що звертають увагу респонденти на купівлю ювелірних виробів
9. На що звертали увагу покупці окремих брендів
10. Загальний портрет споживача ювелірних виробів
11. Портрет споживача ювелірних виробів у регіонах
12. Імовірність вибору респондентами продукції при подальшому придбанні ювелірного виробу