in stock

Результати соціологічного дослідження на ринку ювелірних виробів. 2017 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2017 року
Кількість сторінок: 16 (слайди PowerPoint)
Графіків і діаграм: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
10400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

У рамках соціологічного дослідження компанією Pro-Consulting у 2017р. було проведено соцопитування серед потенційних покупців ювелірних виробів у 6 містах України. Виявлені та ранжовані популярні бренди, сформовано портрет потенційного покупця.

Детальний зміст:

1. Відсоткове співвідношення респондентів за статевою ознакою у розрізі міст
2. Середній вік опитаних респондентів у розрізі міста та статі
3. Рівень освіти респондентів у межах міста
4. Рівень доходів респондентів у межах міста
5. Наскільки українцям відомі бренди ювелірних виробів
6. Частота покупок ювелірних виробів у межах міст
7. Відсоток популярності брендів ювелірних виробів серед опитаних респондентів
8. На що звертають увагу респонденти на купівлю ювелірних виробів
9. На що звертали увагу покупці окремих брендів
10. Загальний портрет споживача ювелірних виробів
11. Портрет споживача ювелірних виробів у регіонах
12. Імовірність вибору респондентами продукції при подальшому придбанні ювелірного виробу

Перелік графіків і діаграм:

1. Відсоткове співвідношення респондентів за статевою ознакою у розрізі міст
2. Середній вік опитаних респондентів у розрізі міста та статі
3. Рівень освіти респондентів у межах міста
4. Рівень доходів респондентів у межах міста
5. Наскільки українцям відомі бренди ювелірних виробів
6. Частота покупок ювелірних виробів у межах міст
7. Відсоток популярності брендів ювелірних виробів серед опитаних респондентів
8. На що звертають увагу респонденти на купівлю ювелірних виробів
9. На що звертали увагу покупці окремих брендів
10. Загальний портрет споживача ювелірних виробів
11. Портрет споживача ювелірних виробів у регіонах
12. Імовірність вибору респондентами продукції при подальшому придбанні ювелірного виробу

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами