Аналіз ринку трикотажного одягу України. 2019-2024 рр.

Аналіз ринку трикотажного одягу України. 2019-2024 рр.
Загальна характеристика
Дата підготовки: Грудень 2024 року
Кількість сторінок: 55, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 26
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку трикотажного одягу в Україні в 2019-2024 рр.
Аналіз проведений з метою оцінки поточного стану ринку трикотажного одягу в Україні, виявлення основних тенденцій розвитку, визначення конкурентного середовища, та аналізу вподобаннь споживачів.
Дослідження основних показників ринку проведені методом desk research, визначення портрету споживача, споживчих звичок щодо купівлі трикотажного одягу, ставлення до українських брендів та відношення до реклами визначалися за результатами опитування на споживчому ринку. Опитування поведене по найбільшим містам України за участі 464 респондентів.
Додатково проведений аналіз найбільших виробників трикотажного одягу, представників українського та міжнародного масмаркету одягу в розрізі їх позиціонування, представленості в онлайн та офлайн каналах просування з метою визначеності сильних та слабких сторін та конкурентних переваг.
Ринок трикотажного одягу в Україні протягом 2019-2024 рр. зазнав значних змін під впливом макроекономічних факторів, споживчих переваг та умов ринкової конкуренції. Ці фактори сформували динаміку, яка визначає сучасний стан та перспективи розвитку ринку. Одним із важливих чинників, що вплинув на ринок трикотажного одягу став індекс інфляції. Зростання інфляції протягом 2019-2024 років призвело до подорожчання трикотажного одягу через збільшення витрат на сировину та виробничі процеси. В результаті зросли ціни на одяг, це знизило купівельну спроможність споживачів.
Проблеми розвитку трикотажного одягу:
• Тіньовий сегмент - нелегальна торгівля є великою перешкодою для розвитку організованого ринку.
• Конкуренція з іноземними компаніями
• Нестача персоналу
У 2019–2020 роках понад 50% українського ринку одягу належало світовим торговим операторам, пандемія 2020 року значно вплинула на його розвиток. Попри виклики, ринок трикотажного одягу у 2020–2021 роках демонстрував стійкість і навіть зростання, проте у 2022 році обсяг продажів впав на 36,5% через економічну кризу, спричинену війною, та вихід частини міжнародних брендів.

У 2023 році ринок частково відновився завдяки стабілізації економіки, адаптації бізнесів, поверненню деяких лідируючих брендів та зростанню інтересу до локальної продукції. У 2024 році, після відкриття групи міжнародних магазинів, конкуренція зросла, що спонукало українських виробників впроваджувати нові рішення та ідеї для залучення покупців, хоча загальний обсяг продажів трохи знизився через зміну споживчих звичок і орієнтацію на дешевші товари.

Результати проведеного дослідження  дають можливість оцінити потенціал сегменту, визначити цільову аудиторію, розробити стратегію виходу та просування на ринку трикотажного одягу

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку. Фактори, що впливають на ринок
1.3. Загальні показники ринку
1.3.1. Розрахунок ємності ринку трикотажного одягу в 2019-2024 рр.
1.3.2. Обсяг продажів одягу на ринку у грошових показниках
1.3.3. Сегментація ринку
1.4. Тіньовий сегмент ринку
2. Аналіз конкурентів на ринку
2.1. Основні оператори ринку і їх структурування
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів в окремих сегментах
3. Асортимент продукції, представлений на ринку
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Ціноутворення українських та міжнародних брендів
4.2. Фактори, що впливають на формування ціни, структура
4.3. Собівартість продукції, рентабельність
5. Брендинг і реклама
6. Аналіз споживання на ринку (на основі опитування та кабінетним способом)
6.1. Портрет споживача та споживчі вподобання для різних категорій бренду одягу
6.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
6.3. Структурування та сегментація споживання (B2B, B2C, B2G)
6.4. Аналіз незадоволеної потреби на ринку
6.5. Аналіз відгуків
7. Канали збуту продукції, оцінка структури продажів по каналах
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. Аналіз ринкових можливостей та загроз для подальшої побудови SWOT-аналізу
8.2. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
8.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок
9. Висновки. Прогнозні показники ринку
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Гіпотези розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2025-2030 рр.
Додаток 1

Перелік таблиць:

1. Класифікація досліджуваних товарів за УКТЗЕД
2. Ємність ринку трикотажного одягу, у натуральному вираженні у 2019 – 9 міс 2024 рр., тонн
3. Поточні ціни на трикотажні футболки станом на грудень 2024 р., грн за од. Товару
4. Структура асортименту трикотажного одягу за статтю, %
5. Оцінка обсягу тіньового сегменту ринку трикотажного одягу в Україні у 2019 – 9 міс 2024 рр., млн грн
6. Частки основних операторів ринку за доходами у 2023 році, %
7. Факторний аналіз основних операторів трикотажного одягу в Україні, 2022-2023 рр.
8. Оцінка важливості ціни при покупці трикотажного одягу в розрізі статі та вікових категорій, %
9. Рентабельність компаній у 2023 році, %
10. Застосування рекламних каналів на ринку трикотажного одягу в Україні серед основних операторів
11. Присутність операторів ринку трикотажного одягу в Україні в онлайн-каналах
12. Активність операторів ринку трикотажного одягу в Україні онлайн-каналах комунікації
13. Портрет споживача трикотажного одягу в Україні, кількість респондентів
14. Уподобання принтів трикотажного одягу за віковою та гендерною сегментацією, кількість респондентів
15. Уподобання кольорів трикотажного одягу за віковою та гендерною сегментацією, кількість респондентів
16. Популярність використання трикотажного одягу за віковою та гендерною сегментацією, кількість респондентів
17. Динаміка пошукових запитів за назвами компаній на ринкутрикотажного одягу в Україні, у 2021 – 11 міс 2024 рр., шт
18. Середньорічна кількість пошукових запитів за видами трикотажного одягу у 2021 – 11 міс 2024 рр
19 Оцінка важливості для споживачів асортименту в точках продажу при виборі магазину, %
20. Структура ринку одягу за частотою покупки, за віковим та гендерним розподілом, %
21. Аналіз відгуків споживачів основних операторів ринку станом на грудень 2024 року
22. Структура каналів збуту трикотажного одягу, %
23. Фактори впливу при виборі магазину трикотажного одягу
24. Можливості та загрози на ринку трикотажного одягу
25. PESTLE - аналіз факторів впливу на ринок та оцінка ймовірності і ступеня їх впливу
26. Карта ризиків ринку трикотажного одягу

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка індексу інфляції за 2019 – 11 міс 2024 рр,. %
2. Динаміка ємності ринку трикотажного одягу в Україні у 2019 – 9 міс 2024 рр. у грошовому вираженні, млн грн
3. Динаміка обсягу реалізації трикотажного одягу в Україні за 2019 – 9 міс 2024 рр., у грошовому виражені, млн грн
4. Динаміка обсягу реалізації трикотажного одягу в Україні
за 2019 – 9 міс 2024 рр. у грошовому виражені, млн дол
5. Середньорічний курс долара США, 2019- 11 міс. 2024 рр., грн, %
6. Оцінка впливу бренду на вибір одягу споживачами за статтю, %
7. Оцінка важливості для споживачів екологічності товарів при виборі одягу, за статтю, %
8. Оцінка важливості для споживачів країни-виробника товару при виборі одягу, за статтю, %
9. ТОП-5 пошукових запитів за основними операторами у 2021-11 міс 2024 рр., шт.
10. Структура споживання трикотажного одягу за сегментами, %
11. Важливість якості продукції при купівлі одягу для споживачів, кількість респондентів
12. Найпопулярніші бренди одягу серед українців, %
13. Прогноз ємності ринку трикотажного одягу в Україні у вартісному вираженні, млн грн у 2019-2030 рр

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами