Дата підготовки: | Травень 2018 року |
Кількість сторінок: | 32, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 28 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений глибокий аналіз ринку стартерних автомобільних акумуляторів Німеччини. У проекті приведена інформація про державну політику щодо контролю та утилізації стартерних батарей, необхідних сертифікатів і дозволів, і нормах, що діють в Німеччині. Проаналізовано ємність внутрішнього ринку Німеччини, а також її місце в Європейському та світовому ринку акумуляторів. Дана характеристика виробництва і основним гравцям як у виробничій сфері, так і дистриб'юторів на даному ринку. Аналіз зовнішньоекономічної діяльності дозволив виділити структуру і обсяги зовнішньої торгівлі на ринку. На підставі сегментації ринку і цінового аналізу були побудовані за допомогою економетричних моделей прогнозні значення розвитку ринку і описана інвестиційна привабливість.
Залишаючись лідером в Європі за обсягом і якістю вироблених автомобілів, ринок акумуляторів Німеччини є найбільш розвиненим і великим завдяки виробничим потужностям, а також високих показників переробки вторинних акумуляторів. У структурі європейського ринку Німеччина займає більше 40%, тоді як у світовому масштабі на неї припадає близько 13%. У структурі обсягів перероблених акумуляторів Німеччина стабільно посідає перше місце в Європі.
Список європейських країн за обсягом післяпродажної утилізації стандартних SLI-батарей в 2014-2016 рр.
Джерело: дані Eurostat; оцінка Pro-Consulting
Основні індикатори ринку показують позитивну динаміку в досліджуваному періоді. Серед основних виробників акумуляторів залишаються великі транснаціональні корпорації, лише мала частка ринку належить місцевим компаніям. Як і на більшості ринках країн Європи, в Німеччині практикується схема замовлень на виробництво від дистриб'юторів і великих брендів автозапчастин та марок автомобілів на потужностях ключових виробників, що створює додатковий попит і збільшення обсягу збуту.
У структурі внутрішнього ринку переважають імпортні більш дешеві акумулятори, тоді як більша частина вироблених німецьких батарей йде на експорт. Найбільшими споживачами німецьких батарей на зовнішньому ринку є Франція, Чехія і США, а імпортерами - також Чехія, Іспанія і Австрія.
В цілому, ключовими драйверами розвитку ринку є потужна автомобілебудівна галузь, великий автопарк і фінансові можливості компаній. Вони забезпечують якісне зростання і адаптацію гравців до нових трендів і якісним вимогам (додатковий новий запит на батареї серед виробників гібридних електричних силових установок, систем старт-стоп, комерційного сегмента і т.д.). Одними з слабких сторін залишаються дорога робоча сила, і моральне старіння продукції. Як було сказано раніше - потреба в адаптації до нових запитів ринку робить ринок традиційних кислотно-свинцевих акумуляторів устаревающим, а висока собівартість продукції, викликана також високою заробітною платою робітників, не дозволяє успішно конкурувати з більш дешевими імпортними батареями.
1. Загальні характеристики ринку стартерних батарей
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку в 2016-2017 рр. (включаючи політику утилізації використаних акумуляторів, політику гарантій в Німеччині, вимоги до тестування на кордоні, а також сертифікати, необхідні для ринку Німеччини)
1.2. Загальні ринкові показники, розрахунок ємності ринку в 2016-2017 рр.
2. Динаміка виробництва стартерних батарей в 2016-2017 рр.
2.1. Виробництво в натуральному вираженні в 2016-2017 рр.
2.2. Виробництво грошових індексів в 2016-2017 рр.
3. Основні гравці на ринку стартерних батарей (в тому числі, скільки великих гравців в стартових батареях на ринку Німеччини)
3.1. Основні гравці на ринку і їх опис (це батареї, упаковані в картонні коробки - фото, якщо є інформація)
3.1.1. Величезні споживачі стартових батарей в Німеччині в якості потенційних покупців стартерних батарей
3.2. Сегментація і структурування основних учасників ринку (найбільш часто купуються батареї, частка ринку щодо: використання (автомобілі / вантажівки), електричних параметрів, фото документації, каталогів - якщо є інформація)
3.3. Ринкові частки ключових гравців у 2017 році - оцінка на основі вільних даних
4. Зовнішня торгівля на ринку стартерних батарей
4.1. Експорт в 2016-2017 рр. (обсяги, ціни, географія по країнах)
4.2. Імпорт в 2016-2017 рр. (обсяги, ціни, географія по країнах)
5. Ціна і ціни на ринку (Німецький ринок. Ціни на батареї для певного сегмента ринку: бюджет / стандарт / преміум / люкс-тип батареї)
5.1. Ціни на продукцію в 2016-2017 рр.
5.2. Опис факторів, що впливають на формування цін, структури (характеристики ринку)
6. Канали поширення на ринку (ринок, мережі, семінари)
7. Висновки та рекомендації (включаючи вимоги потенційних клієнтів, такі як: доставка часу, фірмове найменування, гарантія)
Прогнозовані показники розвитку ринку в 2018-2020 роках
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT - аналіз напрямку ринку
8.2. Ризики і бар'єри для входу на ринок
1. Динаміка обсягів утилізації використаних батарей і акумуляторів в країнах-учасницях ЄС в 2014-2016 рр., млн т
2. Список європейських країн за обсягом післяпродажного обслуговування SLI в 2016 році
3. Опис основних гравців ринку німецьких стартерних батарей
4. Список основних невиробничих гравців на ринку німецьких стартерних батарей
5. Найпопулярніші марки автомобілів у Німеччині в 2016-2017 роках відповідно до нових даних реєстрації пасажирських транспортних засобів, випущеними KBA, шт.
6. Список найпопулярніших німецьких марок відповідно до цінових сегментами
7. Середні ціни продукції по бренду і цінового сегменту за одну батарею в 2018 році
8. Співвідношення матричних змінних факторів моделі, показник кореляції ρxy
9. SWOT-аналіз для німецького ринку акумуляторних батарей
10. Перелік ризиків, які впливають на ринок німецьких стартерних батарей
1. Частка ринку Німеччини в світовому ринку і в регіоні EMEA в 2016 році, млн штук
2. Динаміка ємності ринку стартерних батарей в Німеччині в 2016-2017 рр., млн штук
3. Динаміка ємності ринку стартерних батарей в Німеччині в 2016-2017 рр., млн дол. США.
4. Динаміка структури товарів по країні походження на ринку стартерних батарей в Німеччині в 2016-2017 рр., млн штук
5. Динаміка структури за місцем призначення на німецькому ринку стартерних батарей в 2016-2017 рр., млн штук
6. Динаміка виробництва стартерних батарей в Німеччині в 2016-2017 рр. в натуральних показниках, млн штук
7. Динаміка виробництва стартерних батарей в Німеччині в 2016-2017 рр. в грошовому вираженні, млн дол. США.
8. Динаміка продажів комерційних автомобілів з 2013 по 2017 рік, тис. одиниць
9. Структура автопарку Німеччини в 2017 році, %
10. Динаміка перевезень автотранспортних засобів за типом кузова до 2016-2017 рр., у %
11. Структура ринку європейських стартерних батарей по типу технології в 2011-2017 рр., млн штук
12. Результати опитування про те, який бренд частіше купується серед німецьких власників автомобілів, у відсотках від загальних відповідей респондентів
13. Структура частки ринку ключових гравців на ринку стартерних батарей в 2017 році, млн. виготовлених штук
14. Динаміка експорту стартерних батарей з Німеччини в натуральному вираженні в 2016-2017 рр., млн штук
15. Середня динаміка експортних цін на стартерні батареї з Німеччини в 2016-2017 рр., дол США за шт.
16. Динаміка експорту по країнах призначення в натуральних показниках в 2016-2017 рр.,%
17. Динаміка імпорту стартерних батарей з Німеччини по природним показниками в 2016-2017 рр., млн штук
18. Середня динаміка імпортних цін на стартерні батареї з Німеччини в 2016-2017 рр., дол США за шт.
19. Географія імпорту в натуральному вираженні в 2016-2017 рр.,%
20. Кількість пропозицій, структурованих з різних місткостей батарей в Німеччині
21. Динаміка роздрібних цін на стартерні батареї в 2016-2017 рр., дол США за шт.
22. Фактори, що впливають на ціноутворення на ринку німецьких стартерних батарей
23. Система розподілу автозапчастин
24. Основні способи продажу на ринку стартерних батарей
25. Прогноз ринку стартових батарей в Німеччині в 2018-2020 рр. За грошовим індексам по багатофакторної моделі, млн дол. США.
26. Прогноз ринку стартових батарей в Німеччині в 2018-2020 рр. У натуральних показниках по багатофакторної моделі, млн штук
27. Прогноз ринку стартових батарей в Німеччині в 2018-2020 рр. За грошовим індексам методом екстраполяції, млн дол. США
28. Прогноз ринку стартових батарей в Німеччині в 2018-2020 рр. З природних показниками методом екстраполяції, млн штук