Аналіз ринку збуту бандажів для локомотивів, кованих виробів та ринків сировини для їхнього виробництва. 2020 рік

Аналіз ринку збуту бандажів для локомотивів, кованих виробів та ринків сировини для їхнього виробництва. 2020 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2020 року
Кількість сторінок: 111, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 52
Таблиць: 52
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
48800 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting виконано аналіз ринку збуту бандажів для локомотивів та ринків сировини для виробництва.
Сировина. Основним видом сировини для заготівель є сталь. Найбільші обсяги виробництва зосереджені у Китаї, Індії, Японії, США та Південній Кореї, Росії. У 2018 р. ці країни виробили 1,36 млрд. тон сталі, що становить 75,3% світового виробництва. У 2019 р. виробництво збільшилося до 1,44 млрд. тон, а частка – до 76,9%.
Протягом останніх п'яти років виробництво сирої сталі у світі зросло на 15,9% до 1870 млн. тон за рахунок країн Азії, у СНД та ЄС виробництво скоротилося. Основними причинами для зниження послужило падіння попиту на автомобільному ринку, а також політика ЄС щодо зниження викидів вуглекислого газу (через це підприємства, які не відповідають нормам і не можуть сплачувати великі податки, просто скорочують виробництво).

Оцінено вплив різних факторів, основний з яких – ціни на залізняк, коксівне вугілля, а також тенденції на споживчих ринках. Ціни на ринку залежать від курсу долара, цін на нафту та пропозиції на китайському ринку. Але підсумкову вартість формують компанії-виробники, можуть як знижувати ціну з метою збільшення конкурентоспроможності, і збільшувати ціну при тимчасовому обмеження пропозиції на ринку. У 2019 році спостерігалося зниження цін як на руду, так і на сталеву продукцію.
Проведено регіональну оцінку доступності ресурсів та ринків збуту для Казахстану. Виділено лідерів серед компаній, які займаються виробництвом локомотивів та поїздів, із споживанням локомотивних бандажів, зубчастих коліс та колісних центрів, як у Казахстані, так і в сусідніх країнах.
Оцінено перспективи майбутнього розвитку сталеливарної промисловості з огляду на вплив пандемії COVID-19.
Виявлено основні компанії-виробники бандажів та оцінено конкуренцію на ринку в цілому. Лідерами регіонального ринку є ЄВРАЗ НТМК та ІНТЕРПАЙП НДТЗ. Їхні переваги в наявності власних потужностей для виробництва сировини, що дозволяє знизити собівартість готової продукції, розвинену логістику, наявність постійних клієнтів та довгострокових контрактів. Серед виробників поковок виділяється ПАТ "Уральська кузня", яка входить до складу групи "Мечел".
Ціни на продукцію диференціюються, залежно від умов поставки, потенційного клієнта, ринку виробництва та збуту.

На основі проведених досліджень сформовано висновки та надано рекомендації щодо розвитку на ринку.

Детальний зміст:

1. Аналіз ринків сировини
1.1 Оцінка ринку сировини, основні виробники безперервно-литої заготовки для чорнових бандажів, заготовок зубчастих коліс та колісних центрів катаних та злитків для поковок, номенклатура, обсяги випуску по кожному виробнику за останні 5 років та виробничі потужності відповідно
1.2. Доступність сировини, матеріалів, номенклатура - адекватність розташування подібного виробництва на території Павлодарської області з точки зору доступності сировини
1.3. Обґрунтованість цін на вихідну сировину (безперервно-литу заготівлю) для чорнових бандажів та ціни на зливки для поковок, ціни на матеріали.
1.4. Очікувані зміни щодо обсягів та цінових пропозицій, прогнози до 2025 року щодо постачальників безперервно-литої заготівлі для чорнових бандажів та злитків для поковок.
1.5. Оцінка середніх цін по ринку на заготівлю для бандажів та поковок за період з 2015-2020 р. та до 2025р.
1.6. Обґрунтованість калькуляції необхідної сировини та матеріалів у натуральному виразі – підтвердження прогнозів на вартість сировини
2. Оцінка опрацювання та вибору технологічного рішення порівняно з існуючими у світі технологіями (порівняння технології Інтерпайп, НТМК та технології Замовника та формування аналітичного висновку з точки зору ринку без залучення технічного спеціаліста)
4. Аналіз ринків продукції та послуг – за період 2015 – початок 2020 рр. – при наданні Замовником вихідних даних або комплексна оцінка з урахуванням даних із доступних джерел
4.2. Продукція, що випускається: Локомотивні бандажі, колісні центри катані, заготівля зубчастих коліс і середньогабаритні поковки, масою від 100 до 1200 г. для залізничного машинобудування та гірничодобувної галузей, за період 2015-2020р і на період до 2025г.
4.3. Оцінка існуючого попиту (основні споживачі та виробники чорнових локомотивних бандажів, колісних центрів катаних, заготівель зубчастих коліс для рухомого складу залізниць та середньогабаритних поковок, масою від 100 до 1200 кг. для залізничного машинобудування та гірничодобувної галузей).
4.4. Оцінка існуючих пропозицій на ринку (основні виробники, потужності та ціни).
4.5. Оцінка конкурентного середовища та порівняння виробництва/продукції з основними конкурентами за якісними та ціновими ознаками.
4.6. Динаміка виробництва, імпорту, експорту протягом останніх 5 років.
4.7. Очікувані зміни попиту та пропозиції на чернові локомотивні бандажі, колісні центри катані, заготівлі зубчастих коліс для рухомого складу залізниць та середньогабаритних поковок масою від 100 до 1200 кг. для залізничного машинобудування та гірничодобувної галузей, до 2025 року, окремо виконати аналіз динаміки заміни литих колісних центрів на катані.
5. Оцінка середніх цін по ринку на продукцію, що випускається - частково при наданні Замовником вихідних даних, частково - комплексна оцінка з урахуванням даних з доступних джерел
10. Висновки (із дослідження пп.1-5)

Перелік таблиць:

1. Динаміка обсягів виробництва сталі у 2015-2019 роках. у країнах – лідерах ринку та досліджуваних країнах, у натуральному вираженні, млн тонн
2. ТОП – 10 країн за обсягом споживання стали у 2019 р.
3. Динаміка обсягів виробництва безперервно литих сталевих напівфабрикатів у 2015-2019 роках. у країнах – лідерах ринку та досліджуваних країнах, у натуральному вираженні, млн тонн
4. Перелік основних виробників сталі та сталевих продуктів в Україні
5. Основні виробники сталі в Російській Федерації
6. Динаміка виробництва сталі в Російській Федерації у 2015-2019 pp. у натуральному вираженні, млн т
7. Основні китайські компанії – виробники сталі у 2016-2019 рр.*
8. Динаміка виробництва стали основними компаніями в ЄС у 2016-2018 рр., у натуральному вираженні, млн тонн
9. Динаміка виробництва стали основними компаніями в Туреччині у 2016-2018 рр., у натуральному вираженні, млн тонн
10. Оцінка обсягів виробництва безперервно литої заготівлі в СНД, ЄС, Китаї та Туреччині
11. Характеристика машин для безперервного лиття
12. Потужності основних виробників безперервнолитих заготовок
13. Динаміка виробництва та реалізації безперервно литої заготівлі компаніями у 2015-2019 роках. операторами ринку, тонн*
14. Характеристика та переваги Павлодарської області
15. Відстань від потужностей основних операторів до м. Павлодар
16. Хімічний склад стали бандажів
17. Характеристика сталі для поковки
18. Закупівельні ціни на брухт виду 3А (руб./т, FCA заготівель, без ПДВ, без урахування залізничного тарифу)
19. Середні ціни відвантажень продукції країн СНД (квітень-травень 2020 р.), дол./тонна
20. Структура витрат на сировину та матеріали для квадратної заготівлі в залежності від виробників
21. Баланс металу для виробництва бандажів та кованих виробів
22. Оцінка обґрунтованості використання сировини
23. Порівняльна характеристика технології Інтерпайп, НТМК та технології потенційного заводу
24. Характеристики чорнових локомотивних бандажів
25. Характеристики колісних центрів, залежно від креслення
26. Види колісних центрів, залежно від креслення
27. Асортимент заготовок зубчастих коліс
28. Асортимент середньогабаритних поковок
29. Динаміка виробництва локомотивів у Росії у 2015 – 2019 рр.
30. Потреба основних операторів російського ринку на бандажах і зубчастих заготовках, т.к.
31. Оцінка середньорічного споживання заготівель та бандажів для ремонту залізничних локомотивів у країнах СНД, тонн
32. Оцінка середньорічного споживання заготівель і бандажів для залізничних локомотивів у Росії, Казахстані та Україні, тонн
33. Кількість локомотивів та самохідних вагонів у країнах Європейського Союзу, а також у деяких інших країнах Європи
34. Інформація про основних залізничних логістичних операторів Європейського Союзу
35. Основні виробники локомотивів та вагонів країнами ЄС
36. Обсяг виробництва локомотивів у країнах ЄС у 2015-2019 рр., у грошовому вираженні, млн євро*
37. Обсяг ремонту та технічного обслуговування залізничних та трамвайних локомотивів та рухомого складу, а також механічного (і електромеханічного) обладнання сигналізації, безпеки або управління рухом, млн євро
38. Оцінка середньорічного споживання заготівель та бандажів для ремонту залізничних локомотивів у країнах ЄС, Китаї та Туреччині, тонн
39. Виробники досліджуваного асортименту продукції (чорнові бандажі, колісні центри катані, заготівлі зубчастих коліс)
40. Динаміка цін на бандажі для локомотивів компанії НТМК (ЄВРАЗ) (FCA, без урахування ПДВ), руб.
41. Динаміка цін заготівель зубчастих коліс компанії НТМК (ЄВРАЗ) (FCA, без урахування ПДВ), руб./шт.
42. Ціни на поковки компаній Тяжпресмаш, GSH Slovakia, Bohler Austria, Steel Service Krefeld GmbH, SCHMOLZ + BICKENBACH, GMH group, Dorrenberg та НКМЗ
43. Ціни на поковки компаній Іжорські заводи, Friulforgia, Special Steel, Zdaz та LUCCHINI
44. Оцінка російських, українських виробників локомотивних бандажів та поковок
45. Динаміка експорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, тис.тонн
46. Динаміка експорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у грошовому вираженні, млн дол США
47. Динаміка імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, тис. тонн
48. Динаміка імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у грошовому вираженні, млн дол. США
49. Факти, які можуть вплинути на збільшення попиту
50. Прогноз попиту на бандажі для локомотивів та заготівлі зубчастого колеса та центрів катаних у країнах СНД
51. Середні ціни на локомотивні бандажі, поковки зубчастих коліс, колісні центри станом на кінець 2019 р.
52. Середні ціни основних операторів на локомотивні бандажі у 2018 та 2019 роках.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка світового виробництва безперервно литих сталевих напівфабрикатів у 2015-2019 роках. та його структура в обсязі виробництва сирої сталі, млрд тонн,
2. Динаміка виробництва сталі в Україні у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, млн т
3. Динаміка виробництва сталі в СНД у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, млн т
4. Динаміка виробництва сталі в РФ у 2015-2020 * рр.., В натуральному вираженні, млн т
5. Динаміка виробництва сталі в Республіці Казахстан у 2015 – 2019 роках.
6. Динаміка виробництва сталі в Республіці Білорусь у 2015 – 2019 роках.
7. Динаміка виробництва сталі в Республіці Азербайджан у 2015 – 2019 роках.
8. Динаміка виробництва сталі в Республіці Узбекистан у 2015 – 2019 роках.
9. Динаміка виробництва сталі та сталевих продуктів у Республіці Молдова у 2015 – 2019 роках.
10. Динаміка виробництва сталі в Китаї у 2015 – 2019 роках.
11. Виробничі майданчики металургійної промисловості у країнах ЄС-28
12. Динаміка виробництва сталі в країнах ЄС – 28 у 2015 – 2019 роках.
13. Динаміка виробництва сталі в Німеччині у 2015 – 2019 роках.
14. Динаміка виробництва сталі в Італії у 2015 – 2019 роках.
15. Динаміка виробництва сталі у Франції у 2015 – 2019 роках.
16. Динаміка виробництва сталі в Іспанії у 2015 – 2019 роках.
17. Динаміка виробництва сталі у Польщі у 2015 – 2019 роках.
18. Динаміка виробництва сталі в Чехії у 2015 – 2019 роках.
19. Динаміка виробництва сталі в Австрії у 2015 – 2019 роках.
20. Динаміка виробництва сталі у Бельгії у 2015 – 2019 роках.
21. Помісячна динаміка виробництва сталі у Туреччині
22. Динаміка цін на залізну руд, коксівне вугілля та брухт чорних металів у 2008 – 2019 рр., дол.США/тонна
23. Динаміка цін на залізну руду у 2015-2020 pp. та прогноз цін до 2030 р.
24. Динаміка цін на брухт чорних металів та гарячекатаний прокат у 2017 – 2019 роках.
25. Прогноз виробництва безперервно литої заготівлі в СНД, ЄС, Китаї та Туреччині
26. Динаміка цін на заготівлю, FOB Black Sea, дол/т
27. Динаміка середніх цін на заготівлі у Китаї, Європі та Туреччині у 2019 році, дол. США/тонна
28. Динаміка середніх цін на сталеві напівфабрикати АТ «ЄВРАЗ НТМК»
29. Динаміка зміни відпускних цін на заготівлі АТ «ЄВРАЗ НТМК» у 2015 – 1 пол. 2020 р. (FCA, не враховуючи ПДВ), руб./т.
30. Середня собівартість квадратної заготівлі у 2018 р., залежно від країни виробництва
31. Структура собівартості квадратної заготівлі, залежно від виробництва
32. Динаміка виробництва бандажів для локомотивів у країнах СНД
33. Динаміка виробництва сталевих поковок у країнах СНД
34. Місце розташування заводів з будівництва та ремонту локомотивів в Україні
35. Місце розташування заводів з будівництва та ремонту локомотивів у Росії
36. Структура вантажоперевезень залізницею на кшталт, у натуральному вираженні (тонно-км), %
37. Динаміка виробництва бандажів в Україні та Росії у 2015-2019 роках.
38. Динаміка виробництва поковок у Росії 2015 – 2019 гг.
39. Карта обсягів експорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2019 р., у грошовому вираженні
40. Динаміка експорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, тис.тонн
41. Карта обсягів імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2019 р., у грошовому вираженні
42. Динаміка імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у натуральному вираженні, тис.тонн
43. Динаміка імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у 2015-2019 рр., у грошовому вираженні, млн дол США
44. Географія імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) до Республіки Казахстан у 2019 р., у грошовому вираженні, млн дол. США
45. Географія імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) у Російську Федерацію у 2019 р., у грошовому вираженні, млн дол. США
46. Географія імпорту запчастин локомотивів та рухомого складу (осей, коліс, візків та їх частин) в Україну у 2019 р., у грошовому вираженні, млн дол. США
47. Середньорічне споживання бандажів та поковок у країнах СНД, що використовуються для ремонту локомотивів, тис. тонн
48. Прогноз зміни виробництва бандажів у країнах СНД до 2025 року.
49. Прогноз зміни виробництва поковок у країнах СНД до 2025 р.
50. Ціни основних операторів на середньогабаритні поковки, дол/кг
51. Ціни на поковку (Press 10 000 Верхній) основних виробників, євро/кг
52. Ціни на поковку (Press 10 000 Верхній) основних виробників, євро/кг

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами