in stock

Паспорт ринку лаків і фарб України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Листопад 2006 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 12
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Фахівцями компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку лаків і фарб України. Відзначено, що насичення ринку лакофарбової продукції ще не відбулося, тому потенціал досить високий. На вітчизняному ринку представлена ​​продукція різних цінових сегментів, кількість торгових марок становить понад 150, однак гострої конкуренції не спостерігається. Лідируючу позицію на ринку займають лаки і фарби вітчизняного виробництва. Залежність від зовнішніх ринків може з'явитися при зміні цін на сировину (нафтопродукти), енергоресурси і перевезення. Як правило, сегментація ринку пов'язана з основою виробленого продукту (олійні фарби, алкідні, на водній основі і т. Д.), Вона постійно змінюється у зв'язку з вимогами споживачів до фізичних характеристик і якості лакофарбової продукції. Найближчим часом очікується поступове збільшення частки продажів матеріалів середньої і високої цінової категорії, при цьому більшість ризиків будуть пов'язані з виробництвом і постачаннями цієї продукції.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку. Структура.
1.2. Фінансова місткість ринку: Фактична фінансова місткість ринку. Структура.
2. Структура імпорту, експорту, споживання:
2.1. Імпорт: Обсяги поставок іноземних імпортерів на український ринок. Частки основних імпортерів.
2.2. Експорт: Обсяги експорту з українського ринку. Частки експорту основних країн.
2.3. Споживання: Обсяги внутрішнього споживання на українському ринку. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку.
3. Товарна структура ринку.
3.1. Внутрішнє споживання.
3.2. Імпорт.
3.3. Експорт.
4. Цінова структура ринку.
5. Основні учасники ринку: Дилерські / дистриб'юторські мережі виробників. Частки дилерських / дистриб'юторських мереж виробників.
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку:
6.1. Характеристика.
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки.
6.3. Проекти галузі на найближчі три роки.
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки.

Перелік таблиць:

1. Фактична ємність ринку
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку
4. Структура
5. Обсяги поставок лідерів імпорту на українському ринку лакофарбової продукції
6. Частки імпорту
7. Країни - лідери споживання української лакофарбової продукції
8. Частки експорту
9. Обсяги продажів на українському ринку
10. Частки основних регіонів-споживачів на українському ринку
11. Лідери з виробництва лакофарбових матеріалів на водній основі
12. Лідери з виробництва органорозчинних лакофарбових матеріалів

Перелік графіків і діаграм:

1. Виробництво лакофарбових виробів за видами
2. Структура імпорту
3. Структура експорту
4. Структура ринку лакофарбових матеріалів за ціновими сегментами

Зв'язатися з нами