Дата підготовки: | Вересень 2019 року |
Кількість сторінок: | 72, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 17 |
Таблиць: | 48 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Сьогодні на ринку велика різноманітність вітчизняних та зарубіжних покрівельних матеріалів. Це, з одного боку, відкриває перед споживачами та проектувальниками величезні можливості, але з іншого — створює проблему вибору. Найбільш поширені: металеві покриття, керамічна та цементна черепиця, азбоцементний та бітумний шифер, рулонні бітумні матеріали, бітумні мастики, плити та черепиця. Переважна більшість того чи іншого матеріалу залежить від сегмента нерухомості.
Обсяг світового ринку покрівельних матеріалів у 2018 році досяг показника 115,62 млрд доларів США у 2018 році. Домінуючу частку на світовому ринку покрівлі займають бетонна та глиняна черепиця. На долю металевих покрівель припало 18,5% у загальному обсязі виручки у 2018 році.
Україна
Загальна тенденція ринку будівельних матеріалів в Україні у 2019 році – фаза активізації зростання та, за попереднім прогнозом, перехід у новий цикл зростання. Обсяг виконаних будівельних робіт за січень-травень 2019 року склав 51,8 млрд грн. (+39,3%) до аналогічного періоду 2018 року. За 2018 рік індекс будівельної продукції щодо 2017 року становив 104,4%.
Основні тренди галузі у 2018 році – зниження активності у сегменті нового будівництва, підвищення активності у сегменті «реконструкція» та «ремонт», посилення конкурентної боротьби у житловому будівництві.
Ринок будівельних матеріалів України за останні кілька років увійшов у фазу розвитку. На ньому з'являються новаторські матеріали, нові бренди, сучасні рішення. Що стосується покрівельного сегменту для промислового будівництва в Україні в 2018 році, незмінно лідером залишиться – профнастил (профільований лист) та сендвіч-панель, матеріал, що вважає в собі профільний лист та утеплювач.
Українські виробники займають 90% ринку металочерепиці. Сировиною для виробів є рулонна сталь металургійних заводів Польщі, Словаччини, Німеччини, Фінляндії, Росії, Південної Кореї, Китаю та інших країн.
Щодо приватного будівництва, тут улюбленим матеріалом населення залишиться – металочерепиця. Знову ж сировиною для виготовлення металочерепиці є сталь з покриттям. Також на ринку з'явився конкурент металочерепиці – натуральна цементно-піщана черепиця ONDO, що з ціною не перевищує 180 грн\м.кв. До 15% продажів у середньому посідає частку бітумної черепиці. Цей сегмент так само рясніє різноманітністю як складських пропозицій, так і завізних позицій.
Поширеним варіантом серед населення як альтернатива шиферу вже протягом 20 років стала металочерепиця. І якщо раніше її переважно поставляли з-за кордону, то за останні 10-15 років в Україні з'явилося чимало виробників цього недорогого та надійного покриття. І, судячи з останніх тенденцій, цей ринок зростатиме.
За даними Мінстату України, за період з січня по березень 2019 року в цілому по країні було вироблено будівельних металевих конструкцій на 2610 млн. гривень, що майже на 20% більше, ніж за аналогічний період минулого року і майже наполовину більше, ніж за січень-березень 2017 року. Це дозволяє зробити висновок про впевнене зростання ринку цієї продукції.
В Україні відсутнє виробництво керамічної черепиці, незважаючи на те, що в Україні достатньо родовищ глини, яка підходить для виробництва натуральної черепиці.
Основна причина відсутності виробництва натуральної керамічної черепиці в Україні полягає у нестабільній економічній обстановці, офіційні та неофіційні побори, податковий тиск, значні капіталовкладення.
1. Аналіз основних тенденцій на ринку покрівельних матеріалів
- переважання тих чи інших видів покрівлі, фактори, що визначають розвиток ринку, розвиток будівництва в досліджуваних країнах, динаміка ринку сонячної енергетики та енергоефективних технологій)
2. Основні показники ринку
- Розрахунок ємності ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах (виробництво + імпорт – експорт)
- Аналіз площі будівель, введених в експлуатацію (нове будівництво)
- Розрахунок різниці між ємністю ринку та площею будівель (ємність ринку заміни покрівлі)
3. Сегментація та структурування ринку (частка імпортної продукції на ринку – загалом, без розбивки на види)
4. Потенційні конкуренти – перелік, короткий опис компаній та ключових продуктів-конкурентів, обсяг ринку компаній (за наявністю даних щодо фінансової звітності)
- Найбільші виробники покрівельних матеріалів (до ТОП-10 у досліджуваних країнах)
- Компанії, що розглядають схожі напрямки (фотовольтаїчна та енергоефективна покрівля) – світовий ринок, за даними прес-центрів компаній-виробників – прямі конкуренти
5. Споживання на ринку
- Ідентифікація потенційних споживачів у сегменті В2В (інвестиційні компанії з фокусом на інвестиції в енергоефективні технології, будівельні та проектувальні компанії з енергоефективними рішеннями у будівництві – за даними прес-центрів та профільних порталів новин) – перелік та контакти
- Найбільші компанії, що спеціалізуються на монтажі та обслуговуванні сонячних панелей для індивідуальних господарств (до ТОП-15 – перелік та контакти)
- Найбільші мережі продажу будівельних матеріалів, дилери – загальна кількість
- компанії, що займаються профільним будівництвом допоміжних приміщень (балкони, тераси, навіси)
- Девелопери будівництва котеджних містечок
6. Асортимент продукції на ринку (зокрема з допоміжними властивостями) – по основним товарним групам
6.1. Ціни на популярну продукцію на ринку у досліджуваних країнах. Ціни на інноваційну покрівлю прямих конкурентів у світі
7. Висновки
7.1. Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах
7.2. Прогноз ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах на 2019-2025 роки.
7.3 Потенційне місце компанії на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі.
8.1. SWOT-аналіз нового продукту на ринку.
8.2. Ризики при виході ринку. Побудова картки ризиків (загалом з будівництва заводів)
1. Переваги та недоліки основних видів покрівельних матеріалів
2. Загальні показники ринку сонячних батарей України у 2015-1 кв. 2019 р., натуральний вираз, тис. шт.
3. Загальні показники ринку сонячних батарей України у 2015-1 кв. 2019 р., грошовий вираз, млн. дол.
4. Динаміка ємності ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах за період з 2017 по 1 квартал 2019 р., млн. м2
5. Площа нового будівництва та фактична нова забудована площа в досліджуваних країнах за період з 2017 по 1 квартал 2019 рр., млн. м2
6. Ємності ринку покрівлі нового будівництва та заміни/ремонту покрівлі в досліджуваних країнах за період з 2017 по 1 квартал 2019 р., млн. м2
7. Частки сегментів ринку покрівлі нового будівництва та заміни/ремонту покрівлі в досліджуваних країнах за період з 2017 по 1 квартал 2019 р., %
8. Частки імпортної продукції на ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах за період з 2017 по 1 квартал 2019 р., %
9. Найбільші виробники покрівельних матеріалів в Україні
10. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Російській Федерації
11. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Білорусі
12. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Казахстані
13. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Молдові
14. Найбільші виробники покрівельних матеріалів Грузії
15. Найбільші виробники покрівельних матеріалів в Азербайджані
16. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Вірменії
17. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Польщі
18. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Словаччині
19. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Чехії
20. Найбільші виробники покрівельних матеріалів в Угорщині
21. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Хорватії
22. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Румунії
23. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Болгарії
24. Найбільші виробники покрівельних матеріалів у Прибалтиці (Латвія, Литва, Естонія)
25. Найбільші виробники фотовольтаїчних та енергоефективних покрівельних матеріалів у світі
26. Ідентифікація потенційних споживачів у сегменті В2В в Україні
27. Ідентифікація потенційних споживачів у сегменті В2В у досліджуваних країнах
28. Найбільші компанії, що спеціалізуються на монтажі та обслуговуванні сонячних панелей для індивідуальних господарств в Україні
29. Найбільші компанії, що спеціалізуються на монтажі та обслуговуванні сонячних панелей для індивідуальних господарств у досліджуваних країнах
30. Найбільші мережі будівельних магазинів в Україні
31. Найбільші мережі будівельних магазинів у досліджуваних країнах
32. Компанії, що займаються профільним будівництвом допоміжних приміщень в Україні
33. Компанії, що займаються профільним будівництвом допоміжних приміщень у досліджуваних країнах
34. Девелопери будівництва котеджних містечок в Україні
35. Девелопери будівництва котеджних містечок у досліджуваних країнах
36. Середні ціни на популярні покрівельні матеріали у досліджуваних країнах
37. Ціни на інноваційну фотовольтаїчну покрівлю прямих конкурентів у світі, дол. США
38. Прогнозні показники розвитку ринку покрівельних матеріалів у досліджуваних країнах на 2019-2025 рр., млн. м2
39. Ціна на сонячну черепицю замовника в залежності від потужності, дол. /м2
40. Розрахунок необхідної площі сонячної черепиці для виробництва електроенергії та її вартості
41. Порівняльна таблиця цін на комплексне встановлення СЕС
42. Порівняльна таблиця цін на сонячну черепицю та стандартні сонячні батареї, дол.
43. SWOT-аналіз сонячної черепиці в Україні
44. SWOT-аналіз термочерепиці в Україні
45. Ризики
46. Ризики на ринку сонячної черепиці та сонячної енергетики загалом в Україні
47. Сегментація ринкових ризиків
48. Карта ризиків для будівництва заводу з виробництва термочерепиці та сонячної черепиці на території України
1. Частки основних видів покриття на ринку покрівельних матеріалів Польщі, %
2. Частки основних видів покриття на ринку покрівельних матеріалів Болгарії, %
3. Обсяги будівельних робіт в Україні за період з 2017 по 5 м. 2019 р., млрд. грн.
4. Обсяг будівельних робіт за період з 2017 р. – 5 м. 2019 р. в Російській Федерації, млрд. руб, у фактичних цінах
5. Обсяг будівельних робіт в Республіці Білорусь за період з 2017 - 6 м. 2019, млрд. руб
6. Обсяг будівельних робіт за період з 2017 р. – 5 м. 2019 р. у Молдові, млн. лей
7. Обсяг будівельних робіт за період із 2017 р. – 1 кв. 2019 р. у Грузії, млрд. грузинських скриньок
8. Обсяг будівельних робіт за період із 2017 р. – 1 кв. 2019 р. у Вірменії, млрд. драмів
9. Обсяг будівельних робіт за період з 2017 р. – 5 м. 2019 р. у Словаччині, млн. євро
10. Обсяг будівельних робіт за період 2017 – 2018 років. у Чехії, млрд. CZK
11. Обсяг будівельних робіт за період із 2017-5 м. 2019 рр. в Угорщині, млрд. євро
12. Обсяг будівельних робіт за період із 2017-2018 років. у Хорватії, млрд. євро
13. Обсяг будівельних робіт за період із 2017 р. – 1 кв. 2019 р. у Латвії, млрд. євро
14. Обсяг будівельних робіт за період із 2017 р. – 1 кв. 2019 р. у Литві, млрд. євро
15. Обсяг будівельних робіт за період із 2017 р. – 1 кв. 2019 р. в Естонії, млрд. євро
16. Динаміка встановленої потужності виробників сонячної енергетики за «зеленим тарифом» у 2015-2018 роках. в Україні, МВт
17. Динаміка виробництва електроенергії сонячною та вітроенергетикою в ЄС у 2015-2018 рр., ГВт