Дата підготовки: | Лютий 2011 року |
Кількість сторінок: | 7, Arial, 1 интервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 7 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження ринку скатної покрівлі. В огляді виділені найбільш поширені типи покрівлі, описані основні тенденції ринку, представлена динаміка обсягу ринку покрівельних матеріалів в Україні за підсумками 2006 - 2010 рр. Відзначено значний спад ємності ринку: так якщо в 2008 році обсяг ринку в натуральному вираженні склав 78,9 млн. Кв. м, то в 2010 році - 51,8 млн. кв. м, при темпі приросту -34%. Виявлено основні види даного продукту: металочерепиця та профнастил, натуральна черепиця, бітумна черепиця та бітумоcодержащіе матеріали, шифер.
В Україні скатні дахи переважно покриті аcбестоцементним шифером, в середньому таких дахів від 45% до 70%. На українському ринку пріcутствуют близько 25 - 30 компаній, які виробляють профнаcтіл (ТОВ ТД "Альбатрос", ПГ "Арсенал", завод "Майстер-Профі", компанія "Ruukki Україна", компанія "ТПК"). В огляді акцентовано увагу на конкурентному середовищі в сегменті бітумної черепиці і переваги споживачів. Розвиток ринку матеріалів для скатної покрівлі залежить від поліпшення фінансово-економічної ситуації в країні, від політичної стабільності, інвестиційного та ділового клімату, зростання купівельної спроможності населення.