Дата підготовки: | Березень 2007 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження виробництва і торгівлі побутовою технікою. У звіті представлена динаміка місткості ринку з 2000 по 2006 рік, обсяги виробництва, основні виробники, структура зовнішньоекономічної діяльності та цінова політика компаній-виробників. Темпи приросту обсягів продажів в 2006 році склали близько 21%. Надалі зростання ринку буде сповільнюватися: у 2007 році очікується приріст близько 16% в 2008 році - близько 13%. Відзначено, що з-за швидкого морального старіння побутової техніки та великої кількості нових розробок потенціал ринку побутової техніки високий. Найближчим часом активно будуть розвиватися сегменти дрібної техніки і електроніки, зокрема продажу телевізорів, відеокамер, плеєрів і цифрової техніки в цілому. Знизяться темпи розвитку ринку великої побутової техніки. Відзначено, що споживач на українському ринку побутової техніки стає все більш вимогливим, ризики споживання безпосередньо пов'язані з небезпекою імпорту неякісної техніки.
1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку основних видів побутової техніки; Структура.
1.2. Фінансова ємність ринку.
2. Структура виробництва і споживання
2.2. Виробництво: українські виробники побутової техніки станом на поч. 2007 року
2.3. Споживання: продаж товарів тривалого користування через роздрібну мережу, частки споживання.
3. Товарна структура ринку
3.1. виробництво
3.2. імпорт
3.3. експорт
4. Цінова структура ринку
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки
1. Фактична ємність ринку основних видів побутової техніки
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку основних видів побутової техніки
4. Структура
5. Українські виробники побутової техніки станом на поч. 2007 року
6. Продаж товарів тривалого користування через роздрібну мережу
7. Частки споживання
8. Кількість магазинів мереж побутової техніки
9. Частки доларів
1. Виробництво побутової техніки в Україні
2. Імпорт побутової техніки в Україні
3. Експорт деяких видів техніки з України
4. Зміна націнки на побутову техніку по місяцях в 2006-2007 рр. (Прогноз),%