in stock

Паспорт ринку виробництва і торгівлі побутовою технікою України. 2006

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2007 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками компанії Pro-Consulting проведено дослідження виробництва і торгівлі побутовою технікою. У звіті представлена ​​динаміка місткості ринку з 2000 по 2006 рік, обсяги виробництва, основні виробники, структура зовнішньоекономічної діяльності та цінова політика компаній-виробників. Темпи приросту обсягів продажів в 2006 році склали близько 21%. Надалі зростання ринку буде сповільнюватися: у 2007 році очікується приріст близько 16% в 2008 році - близько 13%. Відзначено, що з-за швидкого морального старіння побутової техніки та великої кількості нових розробок потенціал ринку побутової техніки високий. Найближчим часом активно будуть розвиватися сегменти дрібної техніки і електроніки, зокрема продажу телевізорів, відеокамер, плеєрів і цифрової техніки в цілому. Знизяться темпи розвитку ринку великої побутової техніки. Відзначено, що споживач на українському ринку побутової техніки стає все більш вимогливим, ризики споживання безпосередньо пов'язані з небезпекою імпорту неякісної техніки.

Детальний зміст:

1. Основні параметри ринку:
1.1. Ємність ринку: Фактична ємність ринку основних видів побутової техніки; Структура.
1.2. Фінансова ємність ринку.
2. Структура виробництва і споживання
2.2. Виробництво: українські виробники побутової техніки станом на поч. 2007 року
2.3. Споживання: продаж товарів тривалого користування через роздрібну мережу, частки споживання.
3. Товарна структура ринку
3.1. виробництво
3.2. імпорт
3.3. експорт
4. Цінова структура ринку
5. Основні учасники ринку
6. Характеристика і прогнози розвитку ринку
6.1. характеристика
6.2. Прогнози розвитку на найближчі три роки
6.3. Проекти в галузі на найближчі три роки
6.4. Ризики галузі на найближчі три роки

Перелік таблиць:

1. Фактична ємність ринку основних видів побутової техніки
2. Структура
3. Фінансова місткість ринку основних видів побутової техніки
4. Структура
5. Українські виробники побутової техніки станом на поч. 2007 року
6. Продаж товарів тривалого користування через роздрібну мережу
7. Частки споживання
8. Кількість магазинів мереж побутової техніки
9. Частки доларів

Перелік графіків і діаграм:

1. Виробництво побутової техніки в Україні
2. Імпорт побутової техніки в Україні
3. Експорт деяких видів техніки з України
4. Зміна націнки на побутову техніку по місяцях в 2006-2007 рр. (Прогноз),%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами