Дата підготовки: | Жовтень 2006 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт |
Графіків і діаграм: | 13 |
Таблиць: | 5 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Аналітики компанії Pro-Consulting підготували огляд ринку дрібної побутової техніки України, в якому розкрита інформація про основних конкурентів на ринку і їх брендах, споживчі переваги та каналах збуту. У 2005 році темп приросту обсягів продажів дрібної побутової техніки в порівнянні з 2004 роком склав більше 130% в сегменті фритюрниць та електробритв, більше 50% в сегменті пилососів, прасок та електрочайників і 47% в сегменті кухонних комбайнів. Серед торгових марок побутової техніки, які представлені на українському ринку, перше місце по продажах займають корейські виробники (ТМ Samsung і LG) - 40% ринку, далі йдуть німецькі компанії (ТМ Bosch, Siemens, Miele, AEG, Liebherr, Kaiser) - 35 % ринку. Відзначено, що при виборі дрібної побутової техніки покупці звертають увагу переважно на її якість, надійність, зручність в експлуатації, репутацію марки і країну збірки. За підсумками 2005 року проведено структуризацію продажів побутової техніки за видами, згідно з результатами якого частка комп'ютерів становила 29,1%, прасок - 18,9%, кухонних плит - 18,4%, музичних центрів - 17,6%, посудомийних машин - 12 %, пральних машин - 4%. Визначено основні місця здійснення покупки дрібної побутової техніки в Україні: спеціалізовані магазини, фірмові магазини, універмаги і торгові центри, гіпермаркети, ринки тощо.
1. Загальна інформація про ринок дрібної побутової техніки.
2. Основні конкуренти на ринку дрібної побутової техніки.
3. Подання брендів побутової техніки по містах України.
4. Споживчі переваги покупців дрібної побутової техніки.
5. Канали збуту продукції на даному ринку.
6. Реклама основних торгових марок дрібної побутової техніки.
7. Висновки. Прогнози розвитку ринку.
1. Найбільш значимі властивості дрібної побутової техніки
2. Кількість магазинів мереж побутової техніки в Україні
3. Наявність дрібної побутової техніки у респондентів в залежності від забезпеченості
4. Купівельні настрої з придбання побутової техніки в залежності від достатку
5. Купівельні настрої споживачів в залежності від віку
1. Розподіл покупців в магазинах побутової техніки
2. Фактори, на які звертають увагу покупці при виборі техніки
3. Динаміка зростання продажів деяких позицій дрібної побутової техніки
4. Основні конкуренти на ринку дрібної побутової техніки
5. Споживчі переваги
6. Розподіл побутової техніки по брендам
7. Фактори, які спонукають купити дрібну побутову техніку
8. Наявні предмети побутової техніки у домогосподарств
9. Середній вік наявної у споживачів техніки, років
10. Купівельні переваги у виборі дрібної побутової техніки в залежності від віку покупців
11. Важливі для споживача фактори при виборі місця покупки дрібної побутової техніки
12. Місце покупки побутової техніки
13. Вплив реклами на вибір різних товарів