in stock

Аналіз ринку маргарину України. 2005

Загальна характеристика
Дата підготовки: Квітень 2005 року
Кількість сторінок: 12, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
150 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд українського ринку маргарину, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить загальні тенденції розвитку ринку маргаринової продукції. Відзначено, що останнім часом український маргариновий ринок значно розширив асортимент і сфери застосування маргаринової продукції. У період з 2002 року по 2004 рік збільшилися потоки капітальних вкладень в розвиток галузі як з боку українських, так і іноземних інвесторів. Звіт включає показники виробництва маргаринової продукції в 1995-2006 рр., Помісячні обсяги випуску маргарину трьом я основними виробниками (Запорізький МЖК, Одеський МЖК, Львівський жиркомбінат) в 2004 р, а також обсяги виробництва маргаринової продукції в розрізі видів (маргарин столовий, маргарин бутербродний, кулінарні та кондитерські жири) в динаміці за 2000-2004 рр. Представлена ​​структура випуску маргаринової продукції в розрізі областей України. Розглянуто ключові оператори ринку. Галузевими лідерами протягом декількох років є: ЗАТ "Запорізький МЖК", ВАТ "Одеський олійножировий комбінат", ЗАТ "Львівський жиркомбінат" (ТМ "Щедрий дар"), Завод модифікованих жирів, ВАТ "Київський маргариновий завод", ВАТ "Вінницький МЖК", ЗАТ "Харківський жиркомбінат", ТОВ "Авіс", ВАТ "Луцьк Фудз". Виявлено, що особливістю українського маргаринового ринку є поступове витіснення великими заводами дрібних виробників. Оскільки великі виробники фінансують заходи з просування товару на ринок і виступають гарантом якості своєї продукції, що допомагає торговим фірмам швидше досягати кінцевого споживача. Представлені показники експорту / імпорту маргаринової продукції, ціни і висновки по ринковому напрямку.

Детальний зміст:

1. Український ринок маргаринової продукції.
2. Виробництво маргаринової продукції.
3. Виробники маргаринової продукції.
3.1. Структура виробників маргаринової продукції.
3.2. Виробництво маргарину найбільшими виробниками галузі.
4. Регіональне розподілення виробництва.
5. Сезонність виробництва.
6. Асортимент маргаринової продукції.
6.1. Маргарин столовий.
6.2. Маргарин бутербродний маргарин.
6.3. Кулінарні та кондитерські жири.
7. Споживання маргарину.
8. Імпорт маргаринової продукції.
9. Експорт маргаринової продукції.
10. Ціна маргаринової продукції.
10.1. Ціна пропозиції на маргарин, моноліт.
10.2. Ціна пропозиції на маргарин, фасований.
11. Висновки.

Перелік таблиць:

1. Виробництво маргаринової продукції найбільшими виробниками галузі в 2004 році.
2. Виробництво маргаринової продукції в 2000-2004 рр.

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва маргаринової продукції в 1995 - 2005 рр.
2. Структура виробників маргаринової продукції в 2004 році.
3. Регіональне розподілення виробництва в 2004 році.
4. Виробництво маргаринової продукції в розрізі регіонів у 2004 році.
5. Виробництво маргаринової продукції в 2002-2004 рр.
6. Ціна пропозиції на маргарин, моноліт в 2004 році.
7. Ціна пропозиції на маргарин, фасований в 2004 році.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами