in stock

Аналіз ринку ІТ-індустрії України. 2009

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2009 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 шрифт
Графіків і діаграм: 23
Таблиць: 2
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
2450 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Огляд ринку ІТ-індустрії України, підготовлений аналітиками компанії Pro-Consulting, містить інформацію за основними складовими ринку ІТ-індустрії. Окремо розглянуто сегменти інтернету, мобільного та фіксованого зв'язку. Відзначено, що досліджуваний ринок показував позитивну динаміку в останні роки, в середньому приріст становив 25%. Розглянуто чинники, які впливали на ринок, серед яких: негативний вплив фінансової кризи, зниження поставок техніки в першій половині 2009 року, скорочення кредитування і згортання корпоративних замовлень. Звіт містить інформацію про кількість абонентів мобільного зв'язку та інтернет. Дана динаміка доходів організацій, які надають послуги мобільного зв'язку. Окрему увагу приділено державному регулюванню, а також національних проектів в сфері інформаційних технологій. Відзначено, що в силу високої ролі ІТ в Україні, а також перспектив розвитку, регулювання ринкових відносин відбувається в рамках різних галузей права - конституційного, цивільного та адміністративного. Проаналізовано структуру дистрибуції інтернет послуг, мобільного та фіксованого зв'язку в Україні, зроблені висновки з досліджуваних напрямках.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку ІТ-індустрії в Україні
2. Опис ринку (по кожному із сегментів: Інтернет, мобільний і фіксований зв'язок)
2.1. аналіз тенденцій
2.2. Сегментація і структурування ринку
2.3. Опис розвитку індустрії в Україні
3. Державне регулювання промисловості
3.1. Основні аспекти політики держави
3.2.Государственние проекти в сфері інформаційних технологій
3.3. Державне врегулювання
4. Споживання
4.1. переваги споживачів
4.2. Структурування та сегментація споживання
5. Структура дистрибуції і канали збуту (Internet, mobile and fixed line)

Перелік таблиць:

1. Структура доходів організацій, які надають послуги мобільного зв'язку (за видами: стільниковий, пейджинговий, трекинговая) в 2006-1 половині 2009 рр., Млн. Грн.
2. Співвідношення користувачів послуг стаціонарного і мобільного зв'язку (населення України у віці від 16 років),%

Перелік графіків і діаграм:

1. Структурування інформаційно-телекомунікаційного ринку,%
2. Доходи організацій, які надають послуги мобільного зв'язку в 2006-2008 рр., Млн. Грн.
3. Динаміка зміни кількості абонентів мобільного зв'язку в Україні в 2007-1 кварталі 2009 рр., Тис. Абонентів (поквартально)
4. Динаміка зміни кількості абонентів Інтернету в Україні в 2007-1 кварталі 2009 рр., Тис. Абонентів (поквартально)
5. Доходи організацій, які надають послуги мобільного зв'язку в 2006-2008 рр., Млн. Грн.
6. Динаміка зміни кількості абонентів мобільного зв'язку в Україні в 2007-1 кварталі 2009 рр., Тис. Абонентів (поквартально)
7. Динаміка зміни кількості абонентів мобільного зв'язку серед населення і юридичних осіб в Україні в 2007-1 кварталі 2009 рр.,% (Поквартально)
8. Доходи організацій, які надають послуги мобільного зв'язку в 2006-2008 рр., Млн. Грн.
9. Регулярність використання мережі Інтернет
10. Використання додаткових сервісів мобільного зв'язку
11. Структурування Інтернет-аудиторії за видами доступу до Інтернету,%
12. Структура користувачів Інтернету,%
13. Географічна структура користувачів Інтернету,%
14. Структурування абонентів мобільного зв'язку за стандартами зв'язку,%
15. Структурування абонентів мобільного зв'язку,%
16. Структурування абонентів ВАТ «Укртелеком», які користуються послугами мобільного зв'язку стандарту UMTS,%
17. Структурування дзвінків за видами,%
18. Структурування абонентів, які здійснюють міські дзвінки,%
19. Структурування абонентів, які здійснюють дзвінки в сільській місцевості,%
20. Структурування абонентів, які здійснюють міжміські та міжнародні дзвінки,%
21. Структура дистрибуції Інтернет послуг в Україні
22. Структура дистрибуції наданих послуг мобільного зв'язку
23. Структура дистрибуції фіксованого зв'язку в Україні

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами