«Я би в блогери пішов, хай мене навчають»: розвиток технологій породжує потребу в нових професіях
2056

«Я би в блогери пішов, хай мене навчають»: розвиток технологій породжує потребу в нових професіях

У стародавньому Китаї одне з найсильніших прокльонів ворогові звучало як «Щоб ти жив в епоху змін». І ось сьогодні все людство переживає трансформацію свого місця існування, і іноді важко визначити, що ще є фантастикою, а що вже сьогодні стало реальністю. Наприклад, знаменита кіносага «Зоряні війни», яка стартувала в кінці 70-х років минулого століття, сприймалася однозначно як фантастичний твір. Зараз це вже не так однозначно. У складі збройних сил провідних держав стали з'являтися військово-космічні війська, а НАСА в 2017 році ввело в свій штат посаду офіцера планетарного захисту.

А що ж буде завтра, коли на допомогу людині прийдуть роботи під управлінням штучних інтелектів, які самонавчаються? Які професії будуть затребувані? Однозначно, найпопулярніші з них будуть пов'язані зі сферою інформаційних технологій.

Вже зараз спостерігається підвищений попит на творців і тестувальників програмних продуктів. З кожним днем ​​обсяг роботи для програмістів наростає, як снігова лавина з гори сніжним комом. За найталановитішими з них йде справжнє полювання провідних компаній.

Не залишаться без роботи і «гуманітарії», хоча і їм без серйозної ІТ-підготовки вже буде не обійтися. Численна армія психологів, PR-менеджерів, маркетологів буде потрібна для просування продуктів і участі в конкурентній боротьбі між брендами, а місцем роботи цих «бійців» стане в основному мережа Інтернет.
Хто б міг припустити, що слово «євангеліст» буде означати не тільки одного з авторів книг про діяння Ісуса Христа, а й отримає нове значення в області просування товарів і технологій. Робота сучасних ІТ-євангелістів за формою і змістом подібна роботі проповідників, а їх презентації схожі на релігійні збори. Наприклад, одним з найталановитіших представником даної професії був Стів Джобс, а сформоване ним співтовариство шанувальників продукції Apple залишається стійким і понині.

У цій же сфері працюють і такі фахівці, як:
ком'юніті-менеджер - творець і керівник інтернет-спільноти навколо будь-якого продукту, наприклад, онлайн-ігри або клубу любителів пива;

бренд-менеджер - керівник просування конкретного бренду, який моніторить рівень лояльності споживачів, а іноді і співробітників власної компанії;

СММ-менеджер або блогер - автор, який має велику кількість читачів в соціальних мережах і користується авторитетом у колі своїх передплатників. Заробляє розміщенням серед своїх публікацій платних рекламних повідомлень;

постер (агент впливу) - активний користувач соціальних мереж і учасник різних форумів, який за плату розміщує в мережі позитивні відгуки про продукти, і формує позитивний фон навколо них. Займаються цим в основному студенти в якості підробітку.

Сьогодні з'явилося безліч професій, «хороших і різних», про яких п'ять-десять років тому ніхто і не чув. Однак, і в нові часи, як і раніше цінуються і професіонали класичних робочих спеціальностей. Однак тепер мало не найважливіша якість в кожному працівника - це здатність навчатися, прагнути пізнавати нове і бути гнучким до змін. На нашу думку, такі здібності людини ще довго будуть затребувані на ринку, а конкретну потрібну професію придбати в інформаційну епоху вже не становить особливої ​​складності.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами